Side 37 af 45 FørsteFørste ... 273536373839 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 370 af 450

Emner: Transfers 2020

Standard

Kender ikke meget til Meite, men synes dog det er fint at vi får en ekstra mand ind på midten. Tabet virker også til at være overkommeligt, hvis ikke det viser sig at være en succes. Dog er det rigtig fint med en decideret afløser for Kessie.

Mandzukic afhænger af hvilke vilkår vi snakker. Umiddelbart er det jo en rigtig fin løsning, der er dog nogle præmisser der skal være opfyldt.

1. Det skal være en kort kontrakt
    2. Han skal være billig i løn.
    3. Lidt i forlængelse af lønnen, kan man jo sige han skal forstå hans rolle er som reserve for Zlatan, og lønnen dermed også afspejles af dette.

Hvis disse vilkår opfyldes mener jeg faktisk det kan vise sig at være en rigtig vigtig signing for resten af denne sæson.

To fine handler, hvis de sker, som ikke rykker os sindssygt meget, men alligevel forstærker bredden, som har været udfordret.

Standard

Det er i hvert fald tydeligt at klubben også tænker kortsigtet, da de naturligvis også øjner cl kvalifikation og ikke vil stå i en situation med mange skader og ingen backups. Det er i dette lys meite og mandzu skal ses. Til sommer vil vi også have bedre muligheder for at få de påtænkte forstærkninger, da budgettet er større, ikke meget men trods alt mere og det er nemmere ay tiltrække spillere. Vel at mærke hvis vi kvalificerer os til CL. Mandzu skal dog kunne levere nu og ikke først til sommer. Det er nu vi har brug for ham. Til sommer kan vi købe en langsigtet løsning.

Standard

Manzukic ser ud til at blive tættere på. Tja.. Det er ikke helt dumt på en kortvarig aftale.

1. Milan har ikke pengene til en bedre løsning.
    2. Mandzukic kan tage slagsmål og er også udmærket at spille den op på. Noget vi mangler uden Zlatan.
    3. Risikoen er minimal.

Standard

Han minder vel meget om Zlatan. En spiller man kan smide bolden op på, som modstanderne har meget svært ved at komme foran da han fysisk er vel næsten lige så stærk som Zlatan. Teknisk mangler han sikkert en del i forhold til Zlatan og overblikket har han heller ikke, men tilgengæld arbejder han godt og falder ikke ud af kampe, som Zlatan nogen gange gør, når han ikke lige rammer dagen.
    Men fysisk er det største problem, for selvom han så har holdt konditionen ved lige, så skal han pludselig fodbold på højt niveau og så kan der altså let vente skader ikke mindst da han ikke er helt ung mere. Men Mandzukic er tilgengæld en der har vundet rigtig meget, så på det punkt bringer han også erfaring og noget han måske også kan bidrage med, når vi nærmer os slutninge af sæsonen og kæmper om top 4 eller måske endda mesterskabet

Syntes Meite ser spændende ud. Virker som habil fodbold spiller og samtidig fysisk stærk. Kan Milan gøre det igen og hente en ukendt der blomstrer op
    Sidst redigeret af Rossonero : 15-01-2021 kl. 10:06
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Første handel i januar i hus. Meite. Det er ved at være en signaturhandel når der primært er noget at vinde.

Jeg synes det er fint. Forventningerne er lave men som type mangler han i truppens bredde.

Standard

Det er en fin backup spiller som kan aflaste de andre. Ikke mindst med de muligheder vi har i dette transfervindue. Forhåbentlig ser det bedre ud til sommer når vi har kvalificeret os til cl.

Standard

Meite lyder til at blive hentet for €1mio i lejefee.
    Derpå option på €8.5mio i option og €1.5mio i bonus.
    Løn på €1.6mio

Så hentes Meité til sommer for de beløber, og skriver vi en kontrakt på 5 år, vil han ikke belaste regnskabet synderligt. Det sgu i orden, såfremt han virkelig er i stand til at agerer back up! Det får vi jo heldigvis syn for sagen under hans lejeaftale.

Tomori er en lidt underlig sag:
    - Ønsker mere spilletid, men skal stå bag holdets anfører og den bedst spillende midterforsvar i Serie A i 2020. Det hænger ikke sammen.
    - Klausulen rygtes til €30mio. Det helt udenfor vores formåen for et 3. Valg.
    - Krnder ikke ligaen eller sproget, så vil have svært ved at integreres hurtigt, hvilket en 4 måneders løsning kræver.

I mine øjne virker det som en underlig sag.
    - Er vi ude efter en kort løsning, så lej en spiller der kender ligaen.
    - Er vi ude efter en langtidsløsning, så find en spiller hvor klausulen er der, og køb ham nu, så han falder til hurtigst muligt. Ellers så start dialogen med emnerne om et skifte til sommer (ala Simakan casen)

Mandzukic er en spøjs transfer. Det for og imod. Men summasumarum må være, at det afhænger af økonomi og form. For høj løn og ikke i stand til at bidrage med det samme, så ser jeg ikke den store idé, i den handel.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Meite lyder til at blive hentet for €1mio i lejefee.
    Derpå option på €8.5mio i option og €1.5mio i bonus.
    Løn på €1.6mio

Så hentes Meité til sommer for de beløber, og skriver vi en kontrakt på 5 år, vil han ikke belaste regnskabet synderligt. Det sgu i orden, såfremt han virkelig er i stand til at agerer back up! Det får vi jo heldigvis syn for sagen under hans lejeaftale.

Tomori er en lidt underlig sag:
    - Ønsker mere spilletid, men skal stå bag holdets anfører og den bedst spillende midterforsvar i Serie A i 2020. Det hænger ikke sammen.
    - Klausulen rygtes til €30mio. Det helt udenfor vores formåen for et 3. Valg.
    - Krnder ikke ligaen eller sproget, så vil have svært ved at integreres hurtigt, hvilket en 4 måneders løsning kræver.

I mine øjne virker det som en underlig sag.
    - Er vi ude efter en kort løsning, så lej en spiller der kender ligaen.
    - Er vi ude efter en langtidsløsning, så find en spiller hvor klausulen er der, og køb ham nu, så han falder til hurtigst muligt. Ellers så start dialogen med emnerne om et skifte til sommer (ala Simakan casen)

Mandzukic er en spøjs transfer. Det for og imod. Men summasumarum må være, at det afhænger af økonomi og form. For høj løn og ikke i stand til at bidrage med det samme, så ser jeg ikke den store idé, i den handel.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Jeg håber ved gud ikke han får en løn på 1.6 mio euro for at spille 5 måneder i Milan. Det svarer til en årsløn på 3,8 mio euro. I forvejen får han 1.1 mio euro årligt i Torino og han bør ikke gå en krone mere end den nuværende månedsløn. Ellers er det vel fint at vi nu har en backup der kan spille EL og Coppa. Det er en uskyldig handel som vi nemt kan komme ud af.

Tomori giver absolut ingen mening for mig heller. Vi har ikke de penge til sommer heller og han er vanvittig dyr i løn og kender ikke ligaen. Så han virker ikke til at kunne bruges på den korte eller lange bane.

Standard

Ærgeligt at Chelsea er så dyre at handle med, for jeg er egentlig på meget ligefod med jer andre omkring Tomori. Tomori kunne være rigtig interessant på en permanent transfer, men der er prisen for dyr.

Hvis ikke vi kan Simakan foretrækker jeg at vi lader forsvaret være som nu. Gabbia må efterhånden snart være tilbage, Musacchio er tilbage og Kalulu synes jeg gør det habilt mod de mindre hold. Det bør sgu være nok, og så må man bare acceptere at ryge ud af Coppaen/El hvis der skal spares.

Standard

Engelske spillere i Italiensk fodbold syntes jeg meget sjældent er en stor success. Så håber ikke vi springer banken for ham ihvertfald, men Chelsea slipper ham nok også næppe uanset.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser