Side 3 af 29 FørsteFørste 1234513 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 282

Emner: Transfers 2020

Standard

Lidt for meget FM i min verden. Syntes vi allerede har rigeligt unge, men nærmere havde brug for 2-3 etablerede spillere med højt niveau, som de unge så kan læne sig lidt opad
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg tror ikke vi skal regne med nogle køb af etablerede spillere. Vi er heldige hvis vi beholder Kjær og Ibra, og så tror jeg at man regner med at spillere som Romagnoli, Rebic, Calhanoglu, Kessie vokser og bliver fanebærere.

FM eller ej, så håber jeg dog vi henter Szoboslai, han virker utroligt lovende. Spillestil som en brasser, men med europæisk mentalitet. Ham har jeg en fidus til.
    Men af de andre der bliver nævnt, og særligt Jovic, dem har jeg ikke den store fidus til, og så til den pris, mamma mia. Så hellere forsøge at købe Rebic og hente André Silva tilbage til angrebet.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Lidt for meget FM i min verden. Syntes vi allerede har rigeligt unge, men nærmere havde brug for 2-3 etablerede spillere med højt niveau, som de unge så kan læne sig lidt opad
    Fuldstændig enig. Sidste gang vi vandt Chl, Serie a osv. var problemet vi ikke havde nogle unge, der kunne tage over for de gamle/lave noget profit, så vi kan forstærke os på ny. Det er jo bestemt ikke tilfældet nu.

Donnarumma, Romagnioli, Bennacer, Hernandez, Kessie, Paqueta, Leao og Castillejo er alle 25 eller under, og har alle potentielt en rolle i klubben. Men de skal have nogle ledere, og et par spillere der er bedre end det niveau, for selvom de alle er fornuftige/gode spillere, så mangler der stadig noget.

Zlatan og Kjær synes jeg har bevist at leder skikkelser er noget der har været savnet, og forhåbentlig bliver vi ikke ramt for hårdt, på det mentale, hvis Zlatan smutter til sommer. Kjær er jeg sikker på bliver.

Standard

Kunne være rigtig vigtig at Zlatan blev endnu et år. Ikke fordi han skal spille fast, men have ham i truppen i sådan et år med ny træner kan være godt lige for at holde styr på tropperne.
    Håber godt nok stadig Rangnick ikke bliver træner. Det kommer så bare til at lugte langt væk af at blive en fiasko, selvom jeg selvfølgelig håber andet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Kunne være rigtig vigtig at Zlatan blev endnu et år. Ikke fordi han skal spille fast, men have ham i truppen i sådan et år med ny træner kan være godt lige for at holde styr på tropperne.
    Håber godt nok stadig Rangnick ikke bliver træner. Det kommer så bare til at lugte langt væk af at blive en fiasko, selvom jeg selvfølgelig håber andet
    Rangnick bliver træner. Det tror jeg på. Og har jeg talt varmt for længe, da jeg tror det kan blive rigtig godt.

Zlatan fortsætter ikke. Tror heller ikke at han vil passe til Rangnicks opsætning - sportsligt eller personligt.

Pioli gør det godt, men hvis vi pauser og ikke lader os forblænde af de seneste resultater, så tror jeg mere på at vi kan rykke os tættere på toppen med en Rangnick fremfor en Pioli.
    Der er ingen garantier i fodbold, og Rangnick er bestemt heller ikke en garanti, men jeg tror hans høje pres og overfaldsfodbold virkelig kan vinde i Italien. Det vil komme bag på mange hold.

Mit største håb er dog, at vi får solgt Musacchio og købt en midterforsvar, der kan spille med Romagnoli i et par år frem. Rangnicks høje linie for forsvaret, vil kræve en hurtig og stærk midterforsvar, hvor Upamecano er drømmen, men mere realistisk så vil Fofana også være interessant. Ajer vil muligvis være spændende, men han har nok ikke speed nok i fødderne.. Romagnoli har i hvert fald brug for en makker med fysikken i orden.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Syntes altid det er lidt komisk når vi snakker om det høje pres, når vi med Giampaolo havde fundet en træner der skulle spille total fodbold og hvad ved jeg. Men når resultaterne ikke var der, blev han presset til at ændrer hele taktikken og ja til sidst gik det galt.
    Man må håbe han får længere snor og frem for alt kan finde sig til rette under nye forhold og ikke bare komme brasende ind med hans metoder og ordnung muss sein, for så vil der nok vente et tidlig opgør med truppen. Italienere er jo ret afslappet i henhold til mange ting, både hvad træning kultur angår og hvordan man kommunikerer . Så kommer han ind med fuld skrue, som han opfører sig i bundesligaen, hvor der til kampe og træning gives 120%, så venter der det første chok hos spillerne
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Milan´s chance for at købe Kjær til 3,5 millioner euro udløber åbenbart om 3 dage. Ja, det er da penge, men set i forhold til hvad vi ellers har brugt af penge på ringe spillere er det her vel en no-brainer. Giv ham en 2 års kontrakt til 1,5 millioner euro+bonus osv.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Milan´s chance for at købe Kjær til 3,5 millioner euro udløber åbenbart om 3 dage. Ja, det er da penge, men set i forhold til hvad vi ellers har brugt af penge på ringe spillere er det her vel en no-brainer. Giv ham en 2 års kontrakt til 1,5 millioner euro+bonus osv.
    De 3,5 mio euro er slet ikke problemet. Det er netop lønnen der er problemet. Kjær skulle være villig til at gå ned til 2,5 mio euro + bonus. Men i forhold til at klubben skal fortsætte rejsen med kraftig reduktion af lønbudget er det stadig for dyr en løn for os. Især når han ikke kan komme under skatterabatten. Han ville med de 2,5 være næstdyreste forsvarsspiller lønmæssigt og det kan man ikke forsvare når der ikke er videresalgsmulighed.

Som Scaroni sagde igår bliver der ikke taget beslutninger før til august. Vi er stadig hård pressede af FFP og er nødt til at reducere udgifterne, især når vi går ind i en sæson hvor vi står til at miste mange indtægter grundet manglende tilskuere og sponsorer. Først skal vi finde ud af hvor meget ekstra Roma skal have i lønposen. Derefter tror jeg vi er nødt til at få solgt Laxalt, RR og Mussachio før vi overhovedet kan tænke på Kjærs løn. Og så er tredje del også om Rangnick overhoevet ser Kjær som en type han kan bruge med sin type fodbold.

Vi kan jo købe en ung, hurtig forsvarsspiller til 20 mio euro og give ham en kontrakt på 1,5 mio euro i 5 år som ville belaste budgettet mindre end Kjær og samtidig have videresalgspotentiale.

Zlatan er helt sikkert fortid sammen med Jack og Biglia, da de ryger på samme parametre som Kjær nu kæmper med i forhold til fremtiden. Som Kjær og Zlatan spiller pt. er det jo en skam, men en ny træner og den revolution det vil medfølge betyder også, at vi skal kigge ind i endnu et år med max EL og så kan spørge sig selv om man skal satse på Kjær/Zlatan eller finde en ung gut der kan peake i år 2.

Jeg er dog stadig ikke fan af Rangnick som træner, da han i min optik ikke har vist nævneværdigt i sin karriere. Meritterne som træner er ikke stærkere end Pioli. En tysk pokaltitel, en CL semifinale med Schalke og ellers en masse korte ophold som træner som brandslukker. Det rimer bare ikke på det vi skal. Som sportschef derimod virker det til, at han har været god til konceptet, men selvom han gerne vil træne igen er det jo slet ikke der han har vist styrke.

Standard

Syntes altid det er lidt komisk når vi snakker om det høje pres, når vi med Giampaolo havde fundet en træner der skulle spille total fodbold og hvad ved jeg. Men når resultaterne ikke var der, blev han presset til at ændrer hele taktikken og ja til sidst gik det galt.
    Man må håbe han får længere snor og frem for alt kan finde sig til rette under nye forhold og ikke bare komme brasende ind med hans metoder og ordnung muss sein, for så vil der nok vente et tidlig opgør med truppen. Italienere er jo ret afslappet i henhold til mange ting, både hvad træning kultur angår og hvordan man kommunikerer . Så kommer han ind med fuld skrue, som han opfører sig i bundesligaen, hvor der til kampe og træning gives 120%, så venter der det første chok hos spillerne
    Tror ikke der var mange der mente Giampaolo spillede med højt pres, men mere at han spillede seværdigt og hurtigt med bolden.

Men jeg er da helt enig i hans indkøring i klubben, bør være med åbent sind, fremfor lukkede øjne og befalinger. Omvendt bliver han vel også hyret til en revolution?

Men tror roligt vi kan sige at Rangnick spiller med højt pres, hvis man ser hans tidligere klubber da han var træner der: Hoffenheim, Schalke, Leipzig og Salzburg. Og Klopp som er inspireret af ham.
    Jeg ser sgu frem til hvad han kommer med.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Det er interessant hvem vi bliver sammenkoblet med, og særlig seriøse virker rygterne mht. Szoboslai og nu også Werder Bremens Milot Raschica, som Ragnick begge har scoutet i lang tid og angiveligt Ønsker at hente til klubben.

Szoboslai virker som the next big thing, den Østrigske liga eller ej, så virker det som han præsterer virkelig enestående.
    Raschica er en spiller der kan er bedst som venstre kant, men kan spille centralt i angrebet. Han er en lille, hurtig og eksplosiv driblestærk type.
    Begge ovenstående spillere er bedste som venstre kant, akkurat som Rebic, som med stor sandsynlighed bliver købt da han lige præcis er en moderne angriber som Ragnick elsker: presser højt, hurtig, teknisk stærk og endda tysktalende.

Rebic har gjort det godt på toppen grundet sin fysik, speed og teknik, men han er altså bedst på venstre kant. Han klarer det fint på toppen, men han er ikke en fox in the box, og har ofte brug for noget plads foran ham får han virkelig skinner igennem. Det bliver interessant at se hvad Ragnick vil med alle de "venstre kanter" og hvordan hans opstilling bliver. Jeg ville helst at vi smed Rebic på den venstre kant og gik efter en decideret lovende angriber, nu hvor det ser usandsynligt ud, at vi beholder Zlatan, samt at vi forsøgte at hente noget til den højre kant, med respekt for hvad Castillejo og nu Saelemakers har vist.
    Så kan en evt. 19 årig Szoboslai spilles stille og roligt ind på holdet, og med lidt rotation for masser af spilletid.
    Sidst redigeret af acm_per_sempre : 11-07-2020 kl. 20:53
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser