Side 51 af 83 FørsteFørste ... 41495051525361 ... SidsteSidste
Viser resultater 501 til 510 af 825

Emner: Transfers 2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af jonasgr Se meddelelser
    Problemet er at hvis han smutter så skal vi bruge penge på en erstatning til pladsen, hvilket gør at der er andre og vigtigere pladser vi ikke kan forstærke, da budgettet er begrænset. Han er en af de bedre på positionen, så at finde en erstatning bliver svært og kan gøre at vi ikke kan finde en ordentlig angriber eller at vi må gå på kompromis med en billig offensiv midtbanespiller. Som jeg ser det og det er betinget af CL kvalifikation, så kan vi hente Tomori, en billig venstreback som backup, og det samme på midtbanen og så kan vi spendere et højt beløb på en angriber. Jeg forventer ikke at der bliver råd til mere.
    Helt enig med dig her!

Tilmed synes jeg Hakan bliver en smule undervurderet af os fans generelt. De sidste to år har han været med i kapløbet om mest assisterende spiller i Serie A, og så er han altså ikke en luksus spiller, han knokler røven ud af bukserne.

Pioli nævnte blandt andet, at det faktisk var for at vi skulle blive mere kompakte med ham på kanten at Diaz kom i spil igen. Målene er desværre udeblevet i år, og det kunne man godt ønske lidt flere af.

Jeg tror dog vi skal op på plus 30 mio euro for at finde en med tilsvarende niveau, og alderen er stadig med ham.

Vores budget forudser jeg som dig også bliver relativ begrænset, da Tomori og Tonali formentlig bliver købt fri. Fra et udelukkende sportsligt perspektiv ville jeg hellere lade Donnarumma gå, og så hente Maignan ind for 15 mio euro, og så få forlænget med Hakan.

Super ærgeligt at Thauvin åbenbart ikke er motiveret af sportslig succes, da han valgte Mexico for vi mangler virkelig både en kantspiller samt en angriber.

Standard

Helt enig med både @jonasgr og @R80 omkring Hakan. Forstår ikke helt, at fansene er så lunkne ved ham. Fantastisk 10'er for os under Pioli. Han kan godt falde ud af kampene, men det er altså meget normalt for den slags spillere.

Skal han erstattes, så skal vi som absolut minimum give +30 millioner. Men vi skal give meget mere end det, hvis vi skal finde en spiller, der ikke bare er lidt en lottokupon eller en ung spiller ala Leao, som man aldrig kan vide sig sikker på slår igennem.

Dermed ikke sagt, at det ikke godt kan gå hen og blive en meget svær opgave at forlænge. Vi skal gøre alt, hvad vi kan, for at forlænge, men hvis han simpelthen bare kræver for meget, så skal vi også kunne sige stop og tænke langsigtet, så det næste kontraktudløb i rækken ikke bare forlanger det samme.

Standard

Jeg kan ikke umiddelbart lige finde ud af, hvor rygtet stammer fra, men vi kædes nu sammen med Marcos Senesi, der har haft en god sæson i Feyenoord. Real Madrid skulle være modkandidat til signaturen.

Jeg kender ikke indgående til ham, men han ser dygtig ud. Har lidt ry for at være en, der god kan tabe koncentrationen og måske mangle lidt disciplin. Men han virker som en solid og aggressiv duelspiller, der også kan være farlig i modstanderens felt.

Men hvad betyder det? Han kan vel ikke være tiltænkt en startplads, tænker jeg. Er det en erstatning for Tomori, eller handler det om, at vi har tænkt os at beholde Tomori og dermed skal finde en erstatning for Romagnoli, der vel ikke ser sig selv som tredjevalg?

Standard

Har ikke været så spændt på et transfervindue længe. Euroforien fra igår har ikke lagt sig helt, men det er nu der skal træffes mange svære valg.

Donnarumma: Personligt mener jeg de summer, der skal til at beholde ham er alt for voldsomt. Han er keeper, og selvom det er en vigtig plads, bør der ikke ligge så meget af vores lønbudget på den plads. Få signet Maignan hurtigt, som der var snak om, og så tak Donnarumma for hans tid i klubben, hvor han trods alt var med til at skaffe Chl til sidst.

Hakan er sværere for mig. Han presser den til det yderste, men at hente en fuldgod erstatning ser jeg, som værende ekstremt svært. Udover det så tror jeg også vi skal passe på med, at lave for mange ændringer. Jeg tror jeg vil gå op på 4,5-5 mio i løn.

Så har vi alle vores leje spillere. Hvem skal blive hvem skal ud? Tomori er jeg næsten sikker på vi henter, men hvad betyder det så for Romagnioli, som er blevet sat af, men altså også var i startopstillingen, da tingene gik bedst.

Vi mangler i min optik virkelig en angriber, der kan erstatte Zlatan når han er skadet og gerne være fast mand når han stopper. Vi mangler også en højre kant med mere kvalitet end Saelemakers til at starte, så Saelemakers kan blive en fremragende bænkspiller.

Derudover skal der allerede nu kigges på især Kessies kontrakt.

En ønskeliste kunne for mig være noget ala:
    Rodrigo De Paul, Tomori, Maignan, Belotti/Depay/Icardi/Ny angriber, ny højrekant, venstreback reserve, Pobega, Tonali, Diaz (kun hvis Real Madrid er med på ny leje)

Afgang:
    Samu, Romagnioli, Krunic, Meite, Caldara, Laxalt(kan evt. Være reserven på VB), Conti, Donnarumma. Evt. Leao hvis et bud af den rigtige størrelse kommer. Evt. Hauge for at få prisen ned på De Paul.

Det hele kommer ikke til at ske, men det er trods alt spillere vi alle er sat i forbindelse med, og man kan måske få lavet noget lån + option for at få det til at hænge sammen økonomisk. Virkelig ærgerligt at Thauvin tog til Mexico.
    Sidst redigeret af R80 : 24-05-2021 kl. 11:28

Standard

Mandzukic har takket af - tak for det. Lignede et fornuftig køb dog med et sats ud fra sin manglende spilletid, men det blev så et sats der blev en gigantisk fuser og kostede ikke mindst en del lønkroner - men let at være bagklog.

Tænker De Paul kunne være rigtig spændende og hvorfor ikke en Icardi der vel primært agerer reserve i PSG. Kunne være rigtig giftig med ham og Zlatan. Afløseren for Hakan skal være en dyr en af slagsen. Det skal være en der kan støbe kugler over en hel sæson og ikke kun 30% af kampene som Hakan ca. rammer. Men ja - det koster penge, men det er en så vigtig post at have kvalitet.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

De Paul vil være en direkte erstatning til Hakan. Han er også dygtig og kender ligaen, kulturen og sproget. Han er dog også ret dyr.

Det virker mere og mere til at Donnarumma er fortid og Maignan bliver hentet ind. De er begge to dygtige og jeg vil være fortrøstningsfuld i forhold til Maignan. Det er mest ærgerligt pga. at Donnarumma er hjemmeavlet, men de tider er på den anden side også ovre.

Standard

Mon ikke vi får en skilling for Donnarumma alligevel og han skriver under på en kontrakt og bliver så solgt - det ser man jo ret ofte at det lige giver klubben en skilling. Det bliver ikke noget stort salg, men lidt giver det da for ikke at tale om den monster hyre han får.

Donnarumma ville jeg gerne have blev i Milan, men at han skal være den højst lønnede giver i min verden ikke mening. Så har Milan mange andre positioner vi kan forbedre hvor pengene giver mere værdi.En super angriber/playmaker der får 8 millioner euro har stor klasse (bør han ihvertfald have i det løn niveau) . Om vi har Donnarumma i kassen eller en af de andre målmænd hos top 6 holdene, mener jeg ikke gør en forskel om vi kommer i CL eller ej. Vil man vinde CL så er en super målmand sikkert en vigtig post, men der er vi slet ikke endnu.

Så lad os bruge nogle løn kroner i marken frem for på målmanden. Men tænker de fleste spillere, ihvertfald dem uden kontrakt, melder deres fremtid inden EM

Men for at CL for alvor skal blive det klubben mangler, så skal vi have tilskuere tilbage på stadion, så vi får de her fulde huse igen især til CL, hvor billet priserne jo ofte har været høje i de store kampe. Men tvivler lidt på vi hen i September kan have særlig mange tilskuere på stadions - så på det punkt ærgeligt det lige rammer os nu vi er tilbage i CL
    Sidst redigeret af Rossonero : 24-05-2021 kl. 18:32
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så er Maignan landet i Milano for at underskrive en kontrakt. Det ser dermed ud til at Donnarumma er på vej væk. Jeg ser ikke at de begge to skal spille i Milan, det vil ikke give mening.

Det er i øvrigt blevet bekræftet af Sky.
    Sidst redigeret af jonasgr : 25-05-2021 kl. 00:11

Standard

Det lader til, at man sætter hårdt mod hårdt. Havde egentlig forstået det sådan, at Donnarumma ikke havde bestemt sig endnu

Standard

Donnarumma har valgt andre veje end, at blive en legende. En kombination af penge, og nok også noget sportsligt. Jeg mener ledelsen har gjort det helt rigtige, Raiola bad efter sigende om mere i commision end vi skulle i transfersum for Maignan. De penge Donnarumma bad om er jo fuldstændig uhørt. Han er en klasse keeper, men lavede altså også fejl.

15 mio + bonus virker som en ekstremt stærk handel, for en målmand i sin bedste alder, stod på mål for de franske mestre, som havde en jer defensiv. Dejligt med hurtig afklaring.

Det mest triste for mig er jeg føler mig ret sikker på, at Juventus landet Donnarumma. Det gør lidt ondt, at de får deres næste "Buffon".

Regler for meddelelser