Side 27 af 29 FørsteFørste ... 172526272829 SidsteSidste
Viser resultater 261 til 270 af 282

Emner: Transfers 2020

Standard

Ja sådan nogle skader har vi ikke råd til hvis vi skal tro på top 4. Alle hold får skadede spillere, men lige de bærende spillere som Hakan, Zlatan og Theo har vi ikke råd til at miste for længe.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard Transfers 2020

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja sådan nogle skader har vi ikke råd til hvis vi skal tro på top 4. Alle hold får skadede spillere, men lige de bærende spillere som Hakan, Zlatan og Theo har vi ikke råd til at miste for længe.
    Helt enig. Det er vel egentlig også de tre vigtigste du nævner der, da 2. Valgets niveau på lige de pladser, er markant ringere/anderledes spillertyper (Diaz, Rebic og Calabria/Dalot).

Men som skrevet tidligere er det interessant at se hvad der bliver gjort i vinter vinduet. Der er ikke rigtig så mange overflødige spillere, som vi ellers har haft i de sidste 3-4 år, hvis ikke mere...
    Lige pånær Antonio Donnarumma og så niveauet hos Duarte og Musacchio, som vi gerne skal have penge for, for så at købe en ny CB, så vi antalsmæssigt er på plads.

Så gerne vi gik efter et par spillere med udløb som tidligere skrevet. Milik som vice-Zlatan, Thauvin til kanten og en vb til vice-Theo. Men det nok folk der kræver alt for høje lønninger - i hvert fald for de to første.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sidst redigeret af Kakà*** : 24-10-2020 kl. 10:44
    Forza AC Milan

Standard

Lidt en vild tanke, men hvis det ikke lykkedes at få skrevet med Calhan pga. lønkrav/ambitioner, såå kunne man måske kigge på Eriksen😊 Passer vel langt bedre i vores formation/spillestil alá i Tottenham, Kjær til at tage imod osv.. Tvivler på Inter vil låne/sælge til os, men det kunne være en mulighed.

Håber vi prioriterer at lukke Donnarumma, Diaz/Dalot optioner og Calhan her før nytår. Vi spiller godt og ligger fint i tabellen, og Corona har også ændret transfermarkedet hvad klubber har råd til at betale i disse tider.. timingen bliver måske ikke bedre.

Standard

Eriksen er sikkert sympatisk, men tvivler lidt på han har niveauet og albuerne til at begå sig i en storklub, hvor det kræver man har noget psyke og ego for at kan begå sig. Kunne vi få ham til låns med købsoption, så hvorfor ikke - men springe banken for ham skal vi ikke gøre.
    Men Hakan til 6 millioner euro er helt hen i vejret. De seneste kampe har han mildest talt været elendig og virker tilbage til de øvrige sæsoners præstation. Vil mere mene 3,5 som max bør en spiller som han få, da han ikke har vist niveau over længere periode syntes jeg. Minder lidt om Jack og Suso, der også kunne have rigtig gode perioder, for derefter være fuldstændig anonyme
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg er derimod ikke i tvivl om at Eriksen har niveauet til at begå sig i Milan, og for den sags skyld heller ikke i en klub der aktuelt har højere kaliber. Han er top 5 i verdenen på sin position, og lider under Inters taktiske system. Han er ikke en der råber højt, og virker reserveret, men gør Modric og gjorde Iniesta og Xavi det? De er/var allesammen stille ledere på banen.

Problemet med Eriksen er dog hans løn, der er through the roof. Hvis vi mister Calhanoglu skal han dog erstattes. Med Gazidis og Elliots plan ser jeg det dog mere realistisk at vi køber Brahim fri, og tilføjer en spiller som Szoboslai, som vi også påny sættes i forbindelse med, og som jeg ikke har den mindste tvivl om bliver en verdensklassesspiller.
    Zorro per sempre!

Standard

Eriksen ville passe perfekt ind. Er ikke et sekund i tvivl om, at han kan begå sig i en storklub. Tottenham rangerede altså noget højere end Milan, da han var der. Uagtet at vi er inde i god periode, som jeg da også tror fortsætter. Men alligevel. Han virker ikke som en lille, stille og skræmt størrelse, der i Inter er bukket under presset i en italiensk storklub. Han er reserveret. Ja. Men han virker bestemt professionel og som en, der har den rette indstilling. Han simpelthen ikke fået en ærlig chance i Inter, og han passede aldrig ind i Contes system. Der går jo også forlydender om, at det ikke var Conte selv, der ville have ham. Hvilket giver meget god mening i mit hoved.

Med det sagt, så med hans løn in mente og hvor svært det nok ville være, at få Inter overtalt til overhovedet at sælge ham til os (oven i købet til en pris, vi kan leve med), så så jeg også hellere, at vi sikrer Brahim på en permanent aftale og henter en til, der kan rotere med ham. Og selvom flere herinde råber op om veteraner, så ville det ikke gøre mig noget, hvis det også var en yngre spiller. Har ikke noget imod, at vi holder fast i talentprojektet. Også selvom det måske koster lidt på den korte bane. Så længe vi kan etablere os i CL, så lever jeg hellere end gerne med det i nogle år, hvis det kan gavne os langsigtet.

Standard

Såfremt Hakan virkelig efterspørger sådan en løn, så mener jeg vi skal prøve at sælge ham i Januar. Han har sikkert haft en god periode, men nogen verdensklasse spiller med 6,5 millioner euro i løn bør være tæt på er han langt fra. Syntes faktisk det er enorm fræk at efterspørge sådan en løn efter nogle magre og elendige år efterfulgt af nogle gode måneder, hvor man så mener at nu skal han stige pga af det.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Szoboszlai rygtes til klubben igen. Han spiller Mezz’ala i RB men har en 10’er profil i vores system. Er det en type vi mangler?

Ser hellere en Højrekant, Vice-Ibra og Midterforsvar.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Mine ønsker til vintertransfervinduet:

IND:

Forlæng kontrakter, der har udløb til sommer (Hakan, Donnarumma og Zlatan)

Køb en god CB til at rotere med de to startere

Køb en HB som backup til Calabria (Dalot ser ud til at fungere bedst som VB)

Køb en CM så vi får noget mere brede

Køb en god HK, der kan bidrage med noget mere offensivt end Saelemakers

Køb en back-up angriber, så Zlatan kan få mulighed for at hviles i de mindre kampe

UD:

Sælg Duarte

Sælg Conti

Sælg Castillejo

Udlej Colombo

Udlej Kalulu

Udlej Maldini

Standard

Kan se at Mario Mandzukic er ledig på en free transfer.. Ja, ikke en særlig sexet spiller og nok ikke ne profil Elliot er vilde med (34 år). Men han er en vinder og et bæst - glimrende back-up/alternativ til Zlatan på ½ årig kontrakt med option for +1.

Regler for meddelelser