Side 28 af 29 FørsteFørste ... 1826272829 SidsteSidste
Viser resultater 271 til 280 af 288

Emner: Transfers 2020

Standard

Ja, hvorfor ikke. Vil nu give ham den her sæson kun - og en der har stor fysik som Zlatan og stærkt i hovedspillet. Var det Galliani havde vi nok hentet ham, men tvivler på han falder i Eliott´s smag. Men tror nu godt Mandzukic kunne forlange en pæn stor løn

Hakan kontrakt forlængelse er åbenbart stadig i hårdknude. Syntes det er vanvid han forlanger 6 millioner euro i året. Han har spillet 3 gode måneder sidste sæson, men i den her sæson har det de seneste mange kampe været mest ringe. Problemet er vel også at selv om vi skulle forlænge med ham til 6 millioner euro, så kommer vi aldrig af med ham, da ingen klubber vil give mange penge for ham og så til den løn. At nogle klubber er ude efter ham, er vel mest rygte basis og set ud fra at han er gratis. Tro nogen ligger kassen for ham nægter jeg at tro på, da han til toppen af poppen godt nok har lang vej endnu

Der vil det give mere mening med Donnarumma, hvor der no er flere klubber der vil se ham som en fornuftig investering
    Sidst redigeret af Rossonero : 2 Uger siden kl. 14:10
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Kan se at Mario Mandzukic er ledig på en free transfer.. Ja, ikke en særlig sexet spiller og nok ikke ne profil Elliot er vilde med (34 år). Men han er en vinder og et bæst - glimrende back-up/alternativ til Zlatan på ½ årig kontrakt med option for +1.
    Den handel kunne jeg godt støtte op om, såfremt at han ikke forlanger en høj hyre, da han skal primært sidde på bænken. Det gør han nok, så ikke så relevant tror jeg.

I den her kategori er der 3 veje i min verden:
    1/ Købe en ung spiller, vi tror kan overtage for Zlatan og agerer vice-Zlatan i en sæson eller 2 (Scamacca, Vlahovic, Thuram, Jovic etc.)
    2/ Købe/leje en spiller, der kan agerer vice-Zlatan i en sæson (Giroud, Mandzukic)
    3/ Købe en spiller, vi tror på vil være tilfreds som back up i en sæson - men så i fremtiden være førstevalg (Icardi, Milic og lignende typer).

Håber vi går efter den første eller anden option, selvom Milic vil være en fed handel hvis man kunne få ham på fri!

Citer Oprindeligt indsendt af Calcio Se meddelelser
    Mine ønsker til vintertransfervinduet:

IND:

Forlæng kontrakter, der har udløb til sommer (Hakan, Donnarumma og Zlatan)

Køb en god CB til at rotere med de to startere

Køb en HB som backup til Calabria (Dalot ser ud til at fungere bedst som VB)

Køb en CM så vi får noget mere brede

Køb en god HK, der kan bidrage med noget mere offensivt end Saelemakers

Køb en back-up angriber, så Zlatan kan få mulighed for at hviles i de mindre kampe

UD:

Sælg Duarte

Sælg Conti

Sælg Castillejo

Udlej Colombo

Udlej Kalulu

Udlej Maldini
    Ser ingen grund til endnu en højre back, da vi pt har 4 i truppen. Dalot er primært højre back, men kan også dække vb.

Mit take:

IND:

Forlæng kontrakter, der har udløb til sommer (Hakan, Donnarumma og Zlatan)

CB: Til at rotere med de to startere
    VB: som backup til Theo
    CM: så vi får noget mere bredde, hvis vi kan komme af med Krunic
    HK: Thauvin ser interessant ud økonomisk, så måske holde Castillejo til sommer, og så overtage Thauvin der
    CF: Køb/lej en back-up angriber, så Zlatan kan få mulighed for at hviles i de mindre kampe

UD:
    Sælg Antonio Donnarumma
    Sælg Duarte
    Sælg Musacchio
    Sælg Conti
    Sælg Castillejo (hvis erstatning findes, ellers til sommer hvis Thauvin på en fri transfer kan lade sig gøre)
    Udlej Kalulu
    Udlej Colombo
    Udlej Maldini
    Sidst redigeret af Kakà*** : 2 Uger siden kl. 15:44
    Forza AC Milan

Standard

Kunne man sælge Castillejo og købe en off midt og rykke Diaz ud på kanten, så står vi ikke ringere, men stærkere afhængig af hvem man køber.

Vil mene Maldini og Massara har lidt fleksibilitet i deres manøvrering til vinter, men kun hvis de kan få solgt før de køber!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Det ser ud til, at det løber ud i sandet med Calhanoglu. Vi tilbyder 3, hvilket måske er i underkanten men 6 er jo helt uhørt for en spiller, som egentlig har været svingende pånær gode præstationer de sidste 6 mdr.

Ærgerligt, da han er en del af “stammen”, men så må vi indkassere så meget som muligt i januar.. forhåbentligt omkring 10-15 stykker..

Standard

Syntes intet mindre det er vanvittig agenten og ham selv tror det kan lade sig gøre med den løn. I Milan har vi Donna og Ibra oppe i den pris klasse og begge har jo om noget vist de er pengene vejr. Hakan har spillet 3 gode måneder i 2 sæsoner - og den seneste månede har det været decideret ringe og den gamle Hakan.

Vi skal for alt i verden ikke forlænge til 6 millioner euro og tro vi kan sælge ham. For ingen klubber vil springe banken for ham, med udelukkende fordi de ser ham som en OK spiller at få ind gratis, hvis kontrakten udløber. Men det ved Maldini og co nu nok heldigvis også
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så må vi sige farvel til Hakan. Det er ulempen ved ikke at have et budget der skal holdes i snor. Fra klubbens side er vi jo nødt til at holde lønninger på et niveau der gør vi ikke bliver udelukket af UEFA. Og vi har allerede Zlatan og Donna der tjener markant mere end vi har råd til og det skævvrider truppens sammensætning. Jeg kan i princippet godt forstå Hakan. Det er den næste kontrakt han skal leve fedt på resten af sine dage efter karrieren. En ny klub ville kunne give ham en noget højere løn da de ikke skal betale transfers og nok også en bedre mulighed for CL. Så hvis han kan få fx 6 mio euro i United, Inter eller Juve ville jeg da også gøre det frem for at gå med 3,5 mio euro i Milan som til trods for 6 gode måneder har været kaos i 10 år.

Det næste problem bliver dog Romagnoli og Kessie der jo også kan retfærdiggøre samme høje krav i forhold til betydning i truppen. De kan i princippet bedre retfærdiggøre det end Hakan. Især hvis vi giver Donna en lønforhøjelse til 8 mio euro, så vil de to spillere ikke gå for under 6 mio euro.

Det uheldige for klubben er dog at Corona har gjort vi ikke kan sælge dem for mere end en slik da ingen har råd til at spendere og vi skal nok efter 2022 for at se markedet blive gunstigt igen.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Så må vi sige farvel til Hakan. Det er ulempen ved ikke at have et budget der skal holdes i snor. Fra klubbens side er vi jo nødt til at holde lønninger på et niveau der gør vi ikke bliver udelukket af UEFA. Og vi har allerede Zlatan og Donna der tjener markant mere end vi har råd til og det skævvrider truppens sammensætning. Jeg kan i princippet godt forstå Hakan. Det er den næste kontrakt han skal leve fedt på resten af sine dage efter karrieren. En ny klub ville kunne give ham en noget højere løn da de ikke skal betale transfers og nok også en bedre mulighed for CL. Så hvis han kan få fx 6 mio euro i United, Inter eller Juve ville jeg da også gøre det frem for at gå med 3,5 mio euro i Milan som til trods for 6 gode måneder har været kaos i 10 år.

Det næste problem bliver dog Romagnoli og Kessie der jo også kan retfærdiggøre samme høje krav i forhold til betydning i truppen. De kan i princippet bedre retfærdiggøre det end Hakan. Især hvis vi giver Donna en lønforhøjelse til 8 mio euro, så vil de to spillere ikke gå for under 6 mio euro.

Det uheldige for klubben er dog at Corona har gjort vi ikke kan sælge dem for mere end en slik da ingen har råd til at spendere og vi skal nok efter 2022 for at se markedet blive gunstigt igen.
    Helt enig - både i fht Hakan, Roma og Kessié. Bliver spændende at se hvad den kære Paolo får ud af den her situation.

Og når man som fan nu ved, at vi måske ikke har transfermidlerne til at hente stort, så er der altså også en god portion ‘frie transfers’ der er interessante. Det kan jo ske man dagdrømmer om fantastiske transfers... De vil så måske bare forlange vanvids lønninger, men navnene er i hvert fald interessante. Der er ældre stjerner eller sub-stjerner der vil kunne eksponeres på en større scene. Nogle kan gå som opbakning nogle vil få nøgleroller. Mine bud på ‘realistiske’ transfers:

Juan Bernat
    Hysaj

Draxler
    Modric
    Wijnaldum

Depay
    Thauvin
    Milik
    Lucas Vazquez
    Benteke
    Jesé
    Bony

En del spillere der vil skulle agerer 2. valg, nogle der vil være 1. valg og så en hulens masse angribere der kunne agerer vice-Zlatan. Mine favoritter er Bernat, Depay, Thauvin og Milik.

Tror dog kun vi har en reel chance for Thauvin.. men man har lov at håbe!

Forza AC Milan

Standard

Det kunne give mening at bytte Hakan med Christian Eriksen i Januar, hvis sidstnævnte kan få ca. samme løn som Hakan og på samme vilkår som han er på hos Inter. På den måde kan Milan have en spiller som udfylder samme rolle som Hakan og forhåbentlig også kan være til næste sæson. Jeg tror godt han kan være en succes i Milan, da vi spiller på en måde som passer hans kompetencer bedre.

For Inter vil det også give mening da Conte tydeligvis ikke er den store fan af Eriksen.

Det kommer selvfølgelig også an på hvor vigtig de mener Hakan kan være i kampen om en CL plads.

Jeg kan dog ikke lige huske hvor stor kontrakt Eriksen er på.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af jonasgr Se meddelelser
    Det kunne give mening at bytte Hakan med Christian Eriksen i Januar, hvis sidstnævnte kan få ca. samme løn som Hakan og på samme vilkår som han er på hos Inter. På den måde kan Milan have en spiller som udfylder samme rolle som Hakan og forhåbentlig også kan være til næste sæson. Jeg tror godt han kan være en succes i Milan, da vi spiller på en måde som passer hans kompetencer bedre.

For Inter vil det også give mening da Conte tydeligvis ikke er den store fan af Eriksen.

Det kommer selvfølgelig også an på hvor vigtig de mener Hakan kan være i kampen om en CL plads.

Jeg kan dog ikke lige huske hvor stor kontrakt Eriksen er på.
    Eriksen tjener €7,5 mio.

Så han skal gå 50% ned minimum. Og det så med betaling til en mand der ikke har tilpasset sig ligaen endnu. Var han alt andet end dansker var jeg imod. Men jeg gad godt have Eriksen i Milan.

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Eriksen tjener €7,5 mio.

Så han skal gå 50% ned minimum. Og det så med betaling til en mand der ikke har tilpasset sig ligaen endnu. Var han alt andet end dansker var jeg imod. Men jeg gad godt have Eriksen i Milan.

Aller helst forlæng med Hakan, kan det ikke lade sig gøre så hent Szoboszlai. Eriksen er alt for dyr ift. hvad hans præstationer berettiger

Regler for meddelelser