Side 15 af 18 FørsteFørste ... 51314151617 ... SidsteSidste
Viser resultater 141 til 150 af 177

Emner: Transfers 2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af vvxzubeerhansenxx Se meddelelser
    Det nok gået forbi min næse, men hvad med Rebic?
    Han var da kun på en lejeaftale. Er den forlænget eller har vi købt ham?
    Han er på en to-årig aftale, der først udløber næste sæson, så vidt jeg lige ved... Men synes, der tidligere på sæsonen var en del snak om, at vi allerede ville gøre aftalen permanent denne sommer.

Standard

Med Diaz inde og evt. Tonali/Bakayoko er vi efterhånden besat numerisk på alle positioner undtaget Reinas afløser og en substitut til Zlatan.

Vi har to spillere til resten af positionerne, så der skal helt klart sælges først. Man kan også sige at vi faktisk har for mange spillere da Paqueta og Diaz tager samme pladser. Krunic er overflødig og så har vi også 3 centerforsvarer til backup hvilket er en for meget.

Det er ikke det samme som at vi ikke mangler kvalitet for det gør vi i den grad. Højre back har vi pt. to jævne spillere som ikke er gode nok til en top 4. Det samme på højre wing. Og jeg så virkelig gerne en stærk langtidsholdbar spiller til det centrale forsvar. Og det er kun i tilfældet af at spillerne fortsætter hvor de slap for hvis Hakan, Kessie og hvad de ellers hedder vender tilbage til det niveau de havde de første 2½ i klubben så er vi tyndt besatte endnu flere steder.

De mest oplagte at sende videre fra vores synspunkt er Paqueta, Laxalt, Mussachio og Conti. Det er bare svært at få dem afsat med den virkelighed der i fodbolden hvor stort set alle klubber mangler penge.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Med Diaz inde og evt. Tonali/Bakayoko er vi efterhånden besat numerisk på alle positioner undtaget Reinas afløser og en substitut til Zlatan.

Vi har to spillere til resten af positionerne, så der skal helt klart sælges først. Man kan også sige at vi faktisk har for mange spillere da Paqueta og Diaz tager samme pladser. Krunic er overflødig og så har vi også 3 centerforsvarer til backup hvilket er en for meget.

Det er ikke det samme som at vi ikke mangler kvalitet for det gør vi i den grad. Højre back har vi pt. to jævne spillere som ikke er gode nok til en top 4. Det samme på højre wing. Og jeg så virkelig gerne en stærk langtidsholdbar spiller til det centrale forsvar. Og det er kun i tilfældet af at spillerne fortsætter hvor de slap for hvis Hakan, Kessie og hvad de ellers hedder vender tilbage til det niveau de havde de første 2½ i klubben så er vi tyndt besatte endnu flere steder.

De mest oplagte at sende videre fra vores synspunkt er Paqueta, Laxalt, Mussachio og Conti. Det er bare svært at få dem afsat med den virkelighed der i fodbolden hvor stort set alle klubber mangler penge.
    Vi har da ekstremt meget brug for en forstærkning på højre backen og højrekanten. Kan godt være vi har flere spillere som kan spille positionerne, men ingen af dem er gode nok til at være en del af start 11'eren

Standard

Jvf. Corriera della Serra, som jeg ikke ved, hvor troværdig er som nyhedskilde, så kræver Mino Raiola og Donnarumma en lønforhøjelse til 10 mio. euro per sæson.
    Det er summer, som jeg næsten ikke kan tro på, selv med Raiola som agent, godt nok mest fordi at jeg har svært ved at tro at Donnarumma har lyst til at komme i den shitstorm blandt både medier men især fans, hvis der skulle være hold i rygtet. Omvendt så er det et stort spørgsmålstegn, hvornår fansene for alvor kommer tilbage til stadion.
    Det er en meget svær situation for klubben, da Donnarumma og Raiola reelt set er dem der har alle kortene på hånden. Klubben må hoste op, eller lade Donnarumma forhandle med andre klubber om en free transfer om blot 147 dage.

Hvis rygtet passer, så håber jeg selvfølgelig vi forlænger med ham, selv til 10 mio. euro, men at vi så sælger ham hurtigst muligt. Nuvel er han en fantastisk ung målmand, men med de udgifter, særligt i de her opbygningstider samt coronatider, så ser jeg hellere at vi kigger på et meget billigere alternativ der har næsten samme niveau.
    Zorro per sempre!

Standard

Klart den mest fornuftige løsning, der beskrives ovenfor, men hvor ville jeg græde snot, hvis han forløser potentialet i en anden storklub... Det ville næsten ikke være til at bære, at se en lokal primaveradreng blive en af verdens bedste i en anden klub. Hvis han bliver det, selvfølgelig.

Standard

Donnarumma ER i mine øjne, allerede en af verdens bedste, og bliver helt sikkert kun bedre og med garant en top 5, hvis ikke top 3 målmand i verdenen. Spørgsmålet er så, om Milan i vores aktuelle situation skal bruge brutto 20 mio. euro per sæson på en målmandsløn, hvis vi kan slippe med 6-7 mio. euro og stadigvæk få en super målmand. At han er en "lokal primavera dreng" er jeg bedøvende ligeglad med. Den mængde sympati han vinder på det, har han allerede mistet gange 3 ved at alliere sig med den fede pizzamand og presse klubben økonomisk i en periode hvor vi er i en historisk krise. Jeg sætter pris på Donnarummas spillerkvaliteter og talent, men for mig døde al romantik hvor han pressede klubben til en årsløn på 6 mio. euro (+ 1 mio euro til hans elendige bror).
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Donnarumma ER i mine øjne, allerede en af verdens bedste, og bliver helt sikkert kun bedre og med garant en top 5, hvis ikke top 3 målmand i verdenen. Spørgsmålet er så, om Milan i vores aktuelle situation skal bruge brutto 20 mio. euro per sæson på en målmandsløn, hvis vi kan slippe med 6-7 mio. euro og stadigvæk få en super målmand. At han er en "lokal primavera dreng" er jeg bedøvende ligeglad med. Den mængde sympati han vinder på det, har han allerede mistet gange 3 ved at alliere sig med den fede pizzamand og presse klubben økonomisk i en periode hvor vi er i en historisk krise. Jeg sætter pris på Donnarummas spillerkvaliteter og talent, men for mig døde al romantik hvor han pressede klubben til en årsløn på 6 mio. euro (+ 1 mio euro til hans elendige bror).
    Hørt.

Forlæng, så man ikke mister ham gratis, og find en klub der gider at købe ham. Kæft jeg er blevet træt af ham og den fede sigøjner til en agent som han har.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Vi burde vel egentlig indføre en politik der hedder at vi ikke tillader spillere der har Riola som agent og det må stå i kontrakten. Han skaber alt for meget påstyr både om ham selv, spilleren og den pågældende klub. Men det er vel også noget af det spillerne falder for og sikkert betaler i dyre domme for, da de ved det i sidste ende giver noget igen til dem selv.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Vi burde vel egentlig indføre en politik der hedder at vi ikke tillader spillere der har Riola som agent og det må stå i kontrakten. Han skaber alt for meget påstyr både om ham selv, spilleren og den pågældende klub. Men det er vel også noget af det spillerne falder for og sikkert betaler i dyre domme for, da de ved det i sidste ende giver noget igen til dem selv.
    Nu skal man ikke tro på 95% af det de italienske sportsaviser skriver.

Raiola er en dygtig agent. Han varetager sin klienters interesser. Og passer på både dem, deres familier mm. i forhandlingerne. Derfor han er så succesfuld, fordi han går så langt for sine klienter. De er ikke bare kunder.

Når det så er sagt, så vil det ikke ligne Maldini/ledelsen, ikke at have taget den situation med i deres overvejelser, da man udskød forhandlingerne af Donnas kontrakt. Jeg tror vi forlænger, men til en løn der kun er en snert bedre end nu.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Det værste er, at Donna kun er den 2. i rækken. Bagefter har vi Romagnoli som også skal igennem samme mølle med. Dog med knap så meget pres på da han har udløb i 2022.

Men er helt enig med dem der siger vi skal forlænge med Donna for enhver pris og så sælge næste sommer eller året efter hvis verden er normal igen. Vi kan ikke sælge ham for mere end 20 mio euro i dette vindue da alle er pressede og ingen vil bruge de penge de har på en målmand. Det er desværre bare uholdbart at en målmand tjener 6 mio euro i Milan. Og nok står over for en stigning på minimum 2. Alle kortene er igen hos spillerne der kan malke klubben for det de vil.

Udover det har vi også Hakan der skal forlænges med, mens det ser ud til, at vi nærmer en periode hvor vi mere afventer og ser om muligheder dukker op. Pioli vil rigtig gerne have noget til forsvaret, da Roma, MM og Conti er skadede pt. Så en god midterforsvar vil være ideelt. Dertil er Bakayoko rygterne gået lidt kolde desværre, da jeg virkelig gerne så en markant skikkelse på holdet der både er leder og har niveau.

Markedet er åbnet en lille måned og skal vi noget seriøst med den 4. plads er det stadig en kende for tyndt. Dog skal man heller ikke være for grådigda Elliot allerede investerer mere end stort set alle andre ejere denne sommer ved Zlatan, Tonali osv. Det er i en klub der lige har haft et underskud på 100 mio euro.
    Sidst redigeret af Costacurta : 2 Uger siden kl. 14:07

Regler for meddelelser