Side 81 af 83 FørsteFørste ... 31717980818283 SidsteSidste
Viser resultater 801 til 810 af 825

Emner: Transfers 2020

Standard

Der florerede en liste over lønningerne for nogle dage siden, ifølge Calcio Finanza: https://pbs.twimg.com/media/FATiJxUX...g&name=900x900

Hvis Kessie skal have 6 mio. (netto) koster han os 11,1 mio. årligt (gross), hvilket ville gøre ham til den dyreste i truppen. Det lyder ikke forkert baseret på hans niveau i forrige sæsonm, men hvis han skulle få 8 mio. ville han koste os 14,8 mio. årligt. For at sætte det lidt i perspektiv svarer det til 4 x Calabria, 5,33 x Bennacer, eller 6,7 x Tonali.

Hvis jeg altså har styr på det... ellers må @Costacurta rette mig

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Dodo Se meddelelser
    Der florerede en liste over lønningerne for nogle dage siden, ifølge Calcio Finanza: https://pbs.twimg.com/media/FATiJxUX...g&name=900x900

Hvis Kessie skal have 6 mio. (netto) koster han os 11,1 mio. årligt (gross), hvilket ville gøre ham til den dyreste i truppen. Det lyder ikke forkert baseret på hans niveau i forrige sæsonm, men hvis han skulle få 8 mio. ville han koste os 14,8 mio. årligt. For at sætte det lidt i perspektiv svarer det til 4 x Calabria, 5,33 x Bennacer, eller 6,7 x Tonali.

Hvis jeg altså har styr på det... ellers må @Costacurta rette mig
    Det ville være helt absurd at give næsten 15M/året brutto for Kessie. Det ville svare til små 19% ift. vores nuværende budget. Det kan både Kessie og hans agent naturligvis også godt se, så mon ikke det bare handler om, at han vil videre til nogle oliemillioner et andet sted.
    Med andre ord: sælg ham til januar. Han har ikke startet overbevisende i år, og spillere bliver sjældent bedre af at have hovedet fokuseret andre steder, end på det hold, de spiller for.

Jeg antager også, at Romagnoli er på vej væk. Han er klart tredievalget, og en fornyelse ville lønmæssigt formentlig bringe ham op på mindst ca. 3 x Tomoris løn brutto. Det kommer heller ikke til at ske. Og hvis vi vil være tro mod vores strategi, skal vi også turde satse på de unge talenter, specielt med det potentiale og niveau som fx Kalulu har vist.
    Derudover så hedder hans agent som bekendt Raiola. Mon ikke der internt på ledelsesgangene er en strategi om ikke at shoppe mere i den butik. En agent, som altid er ude på at snyde klubberne for egen (og sine spilleres) vindings skyld, er dybt utroværdig som samarbejdspartner. I en enhver god handel er der to tilfredse parter - det har Raiola åbenlyst ikke forstået. Romagnoli må derfor også videre til januar...

Så hvis vi ser frem mod næste sæson allerede, vil afgangen af Romagnoli, Kessie og forventeligt også Zlatan alene give en besparelse på ca. 25% af vores nuværende bruttobudget, altså omkring 20M/året. Dertil er formentlig også nogle afgange i Conti, Castillejo mv. og forhåbentlig også nogle forlængelser, der trækker den anden vej.
    Ud med de spillere, der ikke vil være i klubben, der er masser af plads til at satse på dem, der vil. :-)

Standard

Kessie er fortid, det tror jeg ikke der kan være tvivl om, ligesom vi så med Donnarumma og Hakan. Er der vilje til samarbejde, så finder man også en forlængelse lang tid før så tæt på udløb. Men Kessie kan da sikkert måske tjene det dobbelt eller måske endda mere i andre klubber - men som set med Donnarumma så er der ikke lutter lagkage bare at skifte klub.
    Men forhåbentlig kan vi sælge ham i januar, selvom klubber der henter spillere der virkelig er på spanden, da man ellers ville vente til sommer. Men vi arbejder sikkert på noget allerede og selvom Kessie sikkert har gjort det godt de seneste sæsoner, så er han primært en "tonser" med stor fysik - og de er lettere at finde i moderne fodbold, frem for en teknisk og hurtig spiller på højt niveau.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Kessie er fortid, det tror jeg ikke der kan være tvivl om, ligesom vi så med Donnarumma og Hakan. Er der vilje til samarbejde, så finder man også en forlængelse lang tid før så tæt på udløb. Men Kessie kan da sikkert måske tjene det dobbelt eller måske endda mere i andre klubber - men som set med Donnarumma så er der ikke lutter lagkage bare at skifte klub.
    Men forhåbentlig kan vi sælge ham i januar, selvom klubber der henter spillere der virkelig er på spanden, da man ellers ville vente til sommer. Men vi arbejder sikkert på noget allerede og selvom Kessie sikkert har gjort det godt de seneste sæsoner, så er han primært en "tonser" med stor fysik - og de er lettere at finde i moderne fodbold, frem for en teknisk og hurtig spiller på højt niveau.
    Synes også det dufter af at vi er afklarede med der ikke kommer en forlængelse - til trods for de fine ord han ellers udtalte for ikke så længe siden.

Er enig i at han typemæssigt er erstattelig - har en fornemmelse af at vi måske allerede anser at vi har en erstatning på nuværende tidspunkt i truppen i form af Bakayoko. 1 til 1 er det en nedgradering - men hvis vi kigger ift. de nuværende trio; Bennacer, Tonali, Kessie kontra Bennacer, Tonali, Bakayoko - så synes jeg egentligt ikke det klinger helt skidt.

Har en idé om at vi muligvis så henter vores sommerkøb i Adli et halvt år tidligere som mulig erstatning, så har han en indkørselsperiode frem mod den nye sæson så vi er dækket ind hvis Kessie smutter i Januar. Adli muligvis også lære lidt af Kessie såfremt han først ryger til sommer.

Om Adli typemæssigt kan erstatte Kessie 1 til 1 ved jeg så intet om. Men ham og Baka burde i min optik kunne løse opgaven - men lad os se!

Standard

Tvivler på Adli sådan viden udere for lov at smutte, selvom det selvfølgelig vil være optimal at Kessie blev solgt og Adli fik et halv år til at køre sig ind, så han ved hvad der venter. Men afhænger vel meget af hvad aftalen er med Bordaux og om de har muligheder for at hente en erstatning.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Synes der er stille mht. kontraktforlængelserne.. Håber godt nok på, at Maldini og Massara får arbejdet lidt her i pausen.
    Kessie er der vel under 25% chance for, selvom jeg vil håbe til det sidste. Han er jo god og vigtig for os, men siden der ikke meldes noget ud, så er det vel samme vej som Calhanoglu og Donnarumma.

Romagnioli har der heller ikke været noget nyt om. Mon ikke Raiola får scoret ham en høj kontrakt i Barcelona eller Juventus.

Det vil godt nok være en mærkværdig situation, at stå uden Donnarumma, Romagnioli, Kessie og Calhanoglu til næste sommer - uden at have indkasseret en eneste EUR.

Er det ikke nu, vi bør går igang med Calabria, Theo, Bennacer og Leao i så fald?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Synes der er stille mht. kontraktforlængelserne.. Håber godt nok på, at Maldini og Massara får arbejdet lidt her i pausen.
    Kessie er der vel under 25% chance for, selvom jeg vil håbe til det sidste. Han er jo god og vigtig for os, men siden der ikke meldes noget ud, så er det vel samme vej som Calhanoglu og Donnarumma.

Romagnioli har der heller ikke været noget nyt om. Mon ikke Raiola får scoret ham en høj kontrakt i Barcelona eller Juventus.

Det vil godt nok være en mærkværdig situation, at stå uden Donnarumma, Romagnioli, Kessie og Calhanoglu til næste sommer - uden at have indkasseret en eneste EUR.

Er det ikke nu, vi bør går igang med Calabria, Theo, Bennacer og Leao i så fald?
    Personligt er jeg sikker på både Romagnioli og Kessie er fortid. Jeg håber bare Kessie bliver solgt til vinter for en god pris og vi henter en erstatning (ikke Adli).

Jeg håber som du nævner, at vi går efter de næste i rækken, så det ikke bliver et tilbagevendende problem. Samtidig skal vi også have forlænget med Pioli. Manden gør det strålende.

Iøvrigt er der mange spændende spillere med udløb til sommer, så vi kunne passende prøve at få nogle ind den vej også

Standard

https://twitter.com/MilanEye/status/...2UeLqmyrQ&s=19

Jeg håber, det er rigtigt, at vi forsøger at forlænge Romagnoli!

Han bliver nok aldrig den superstjerne, vi havde håbet, men jeg synes, han har været kriminelt undervurderet på baggrund af en længere periode, hvor han har set lidt sløj ud. Men han er stadig en midterforsvarer med god fysik og størrelse, hurtighed, teknik, overblik og luftspilsstyrker. Han er mere eller mindre komplet, selvom har selvfølgelig har mangler. Han er et sublimt tredjevalg, og lad os nu se, om han ikke ender med at generobre den startplads, når Kjærs niveau falder, eller han giver ramt af skader.

Folk lægger i min optik også alt for meget i hans manglende lederegenskaber. Nej, han er ikke den, der råber højest, men han gør sin ting, passer sit arbejde, og der har ikke været et kvæk fra hans side, siden han blev degraderet til tredjevalg.

Derudover virker han som en, der virkelig vil Milan, så lad os nu prøve at få forhandlet den løn lidt ned og holde på ham.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    https://twitter.com/MilanEye/status/...2UeLqmyrQ&s=19

Jeg håber, det er rigtigt, at vi forsøger at forlænge Romagnoli!

Han bliver nok aldrig den superstjerne, vi havde håbet, men jeg synes, han har været kriminelt undervurderet på baggrund af en længere periode, hvor han har set lidt sløj ud. Men han er stadig en midterforsvarer med god fysik og størrelse, hurtighed, teknik, overblik og luftspilsstyrker. Han er mere eller mindre komplet, selvom har selvfølgelig har mangler. Han er et sublimt tredjevalg, og lad os nu se, om han ikke ender med at generobre den startplads, når Kjærs niveau falder, eller han giver ramt af skader.

Folk lægger i min optik også alt for meget i hans manglende lederegenskaber. Nej, han er ikke den, der råber højest, men han gør sin ting, passer sit arbejde, og der har ikke været et kvæk fra hans side, siden han blev degraderet til tredjevalg.

Derudover virker han som en, der virkelig vil Milan, så lad os nu prøve at få forhandlet den løn lidt ned og holde på ham.
    Så længe han har det fede vrag som agent, så ser jeg det som et tabt situation. No way fatso vil gå med til en "moderat" løn og minimal beløb til ham selv.

2 scenarier jeg ser her.

Sælg ham og Kessie til januar, få et symbolsk beløb og prøve at hente et par erstatninger eller behold dem til sæsonen slutter og vi med 99% sikkerhed ender i samme situation som i sommer, og de smutter kvit og frit.

Personligt håber jeg de bliver solgt, så vi i det mindste kan få lidt ind i kontoen.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Så længe han har det fede vrag som agent, så ser jeg det som et tabt situation. No way fatso vil gå med til en "moderat" løn og minimal beløb til ham selv.

2 scenarier jeg ser her.

Sælg ham og Kessie til januar, få et symbolsk beløb og prøve at hente et par erstatninger eller behold dem til sæsonen slutter og vi med 99% sikkerhed ender i samme situation som i sommer, og de smutter kvit og frit.

Personligt håber jeg de bliver solgt, så vi i det mindste kan få lidt ind i kontoen.
    Jeg er egentlig meget enig med dig. Jeg tror ikke på at Romagnioli accepterer en løn, der stemmer overens med vores strategi. Jeg synes samtidig, at nu færre spillere vi har, der ikke er repræsenteret af Raiola desto bedre.

Jeg ville dog ikke turde sælge Romagnioli i forhold til, at jeg ikke tror vi får specielt meget. Vi skal i top 4 igen.

Kessie er jeg enig i, at vi skal forsøge at komme af med, da han formentlig kan indbringe en fornuftig sum. Især med Tonalis opblomstring, er jeg ikke så nervøs for et salg af Kessie + han skal til African Nation Cup.

Regler for meddelelser