Side 82 af 83 FørsteFørste ... 327280818283 SidsteSidste
Viser resultater 811 til 820 af 825

Emner: Transfers 2020

Standard

Donnarumma kamp i Milan med landsholdet har skabt store debat. Muligt det forkert at råbe af ens egne, men det er jo sådan noget man ved der vil ske i et land som Italien, når man smutter på den måde han gjorde. Der glemmer man ikke sådan et skifte.
    Men jeg har nu ikke ondt af ham
    Sidst redigeret af Rossonero : 1 Uge Siden kl. 10:17
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Donnarumma kamp i Milan med landsholdet har skabt store debat. Muligt det forkert at råbe af ens egne, men det er jo sådan noget man ved der vil ske i et land som Italien, når man smutter på den måde han gjorde. Der glemmer man ikke sådan et skifte.
    Men jeg har nu ikke ondt af ham
    Det har jeg sgu heller ikke. Sådan er fodbold, og det må han affinde sig med. Jeg forstår godt hans beslutning, men han fravalgte de fans, der elskede ham, og selvfølgelig byder de ham ikke velkommen tilbage med åbne arme. Det er helt på sin plads, at han bliver buhet. De mange penge og de sportslige ambitioner, han har valgt til, kommer jo ikke gratis.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Jeg er egentlig meget enig med dig. Jeg tror ikke på at Romagnioli accepterer en løn, der stemmer overens med vores strategi. Jeg synes samtidig, at nu færre spillere vi har, der ikke er repræsenteret af Raiola desto bedre.

Jeg ville dog ikke turde sælge Romagnioli i forhold til, at jeg ikke tror vi får specielt meget. Vi skal i top 4 igen.

Kessie er jeg enig i, at vi skal forsøge at komme af med, da han formentlig kan indbringe en fornuftig sum. Især med Tonalis opblomstring, er jeg ikke så nervøs for et salg af Kessie + han skal til African Nation Cup.
    100% enig. Og ja, det er nok klogest at holde på ham indtil sommer, også må finde os i at han nok ender hos rubentus.

Sælg Kessie i en helvedes fart. Vi har stadig baka og krunic som gardering ift. fysik på banen.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Hvem gider lige købe Kessie i Januar, når han spiller på landsholdet i januar/februar som jeg lige husker.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Hvem gider lige købe Kessie i Januar, når han spiller på landsholdet i januar/februar som jeg lige husker.
    Jeg forstår problematikken - Når det er sagt er det jo en mulighed for eksempelvis Tottenham for at hente ham før United/PSG.

Standard

Mon ikke vi tænker med både Kessie og Roma, at vi skal veje det op mod hvor risky det er at undvære dem i kampen om top 4 vs. at kunne få håndøre i et januarvindue hvor alle klubber stadig er ramte af Corona på transferbudgettet. Er Kessie 5-10 mio euro værd hvis vi sætter en CL plads på spil. Han har jo unægteligt sin værdi som vi så mod Atalanta, og de sidste to år.

Romagnoli er mere speget. Her i sidste år af sin kontrakt er han steget fra 3,5 mio euro til 5,5 mio euro. Så han kommer ikke til at gå ned i løn og så kan man spørge sig selv om han er 5,5 mio euro (eller mere) værd for klubben. Vi har jo et loft på de 3,5 med ganske få undtagelser, og hvis vi bruger Roma som en undtagelse så er kan Theo, Bennacer og alle de andre jo helt sikkert også spørge efter det beløb.

Jeg tænker begge spillere er væk til sommer, og begge spillere forlader os gratis. Ligesom med Donnarumma og Hakan, så er der andre i fødekæden der står stærkere.

Det må dog pege på ledelsen, at man ikke har taget de her skridt noget tidligere med Kessie og Roma når man for to år siden allerede var presset, for så skulle de begge være solgt i sommers.

Det tyder dog på, at man har vist rettidigt omhu ved at hente Bakayoko til Kessies plads og så kan Tonali jo også agere den defensive i en duo med Bennacer. Adli er offensiv midtbanespiller og er i bedste fald en afløser for Bennacer hvis hans klausul bliver indfriet.

Men derfor er det stadig en katastrofe at vi smider for over 100 mio euro ud af vinduet. Skal den her klub blive til noget skal vi også kunne sælge spillere. Men Gazidis viste i Arsenal, at han ikke kan håndtere den del særligt godt.

Standard

5.5 Romagnioli.. Wow. Det vidste jeg ikke. Lad os se hvor meget Capitano han er, når det kommer til stykket. Jeg kan godt lide ham og man skal huske Kjær fylder 33 næste år. Han er dog ikke uundværlig, men så må han steppe op selvom Kjær på en måde spillet over evne imo.

Jeg ved ikke hvad der sker. Det er jo ikke fordi vi tilbyder håndøre ifølge rygterne. 7-8 stykker til Donnarumma, 4 til Calhanoglu og 6-7 stykker til Kessie.

Måske har vi stadig “skeletter i skabet” fra Mirabelli året hvor der blev kastet med penge og vi var tæt på at gå konkurs. Er det gammel oprydning sammen med Corona som sætte os i skakmat? Det tror jeg. Det er bare frustrerende, at for første gang i 10 år ser vi på noget som ligner stabilitet med de samme spillere og trænere, og så smuldrer det..

Zlatan skal ikke have 6 næste år. Det må sgu da frigive lidt? Og hvis Kessie og Romagnoli er tabt, hvorfor er vi ikke allerede igang med Pioli, Kjær, Theo, og Bennacer?

Men ellers i bund og grund enig, i at vi ikke kan give Roma 5.5 og Kessie 8-9 (!) i forhold til “reserver” som Kjær/Tomori og Tonali/Bakayoko.

Standard

Ha - det her er næsten ved at være en parodi. Nu er kessie også parat til inter - hvis de vel og mærke vil betale ved kasse 1 med den løn. Hvor er fodbold da ved at være noget tamt noget. Ren professionalisme og man tager arbejdspladsen hvor pengene er, og skid hul i hvor man kommer fra.

I den modsatte lejr er der så rygter om vi vil tilbyde en kontrakt til Romagnoli på det halve - det er sku lidt underligt, næsten FM agtig, at tro at en spiller skulle takke ja til en halvering af sin kontrakt i tilmed sin bedste alder næsten. Jeg kan godt forstå hvis Romagnoli lejren måske ligefrem bliver fornærmet over sådan en kontrakt, hvis det virkelig er rigtig. Men Maldini og co kigger vel nøgtern på det og ser hvad han har bevist i sin tid i Milan og der er det måske ikke skudt helt ved siden af med en halvering. Men derfra tror jeg nu uanset aldrig i livet det bliver noget han er interesseret i - så meget Milan man bliver han aldrig
    Sidst redigeret af Rossonero : 1 Uge Siden kl. 16:55

Standard

Jah, den bliver svær. Det begynder at ligne, at Romagnioli og Milan skal skilles. Det er helt fair og naturligt, at vi ikke kan/vil give 5 mio. EUR, samt også forståeligt at han minimum vil have det samme som nu. Vanskelig situation.

Kessie ligner heller ikke ligefrem noget der kan lykkes. Ikke ligefrem fordi agenten rækker hånden frem. Pisse irriterende.

Calabria vender småskadet hjem, Messias ude, igen, i en måned og the icing on the cake er at Maignan skal opereres nu. Vi henter Mirante, da vi nærmest kun har Tatarusanu klar.

Zlatan, Bakayoko og Krunic stadigvæk ikke i træning.

Hvad fanden sker der.. vi går ind i de 30 dage med et meget intensivt program med kampe mod Porto, Roma og Inter. Ikke positivt på trods af en landskamppause.

Standard

Ja Maignain er åbenbart længere tid væk siden man henter en erstatning. Tror næsten hellere jeg så Mirante i Kassen end ham rumæneren. Men hvor uheldig kan man lige være og syntes det er ekstrem så uheldig Milan faktisk har været de seneste sæsoner med skader. Nu følger jeg sikkert ikke så meget med hos de andre hold, men syntes ikke de er ramt så hårdt som Milan har været de seneste sæsoner, hvor mange bærende spillere ofte har været ude.

Men skal dog siges, at når det har set sværest ud, har Milan i sidste sæson gang på gang overrasket, selv med meget alternative spillere der fik chancen. Men kollektivet fungerer i Milan ellers ville alle de forskellige indhop der kommer fra spillere hele tiden, ikke have givet den success
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser