Side 12 af 20 FørsteFørste ... 21011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 111 til 120 af 193

Emner: Transfers 2020

Standard

Positivt er det dog vi ikke igen står i en sommer med "år 0" med total ny start, som vi snart har set de seneste mange sæsoner. Ikke at det med garanti giver succes, men starte for fra hvert år gør med sikkerhed ihvertfald ikke.

Hvor meget og hvor lidt vi mangler så vi kan bide os fast i CL afhænger selvfølgelig også hvad andre hold gør af forstærkninger. Generelt set er alle klubber ramt på det økonomiske med ingen tilskuere, som nok også vil fortsætte noget tid endnu.

Kunne vi få 3 forstærkninger til start elleveren - og her tænker jeg primært Højre Back, Centralt midtbane og en angriber som kan tage over for Zlatan der næppe holder alle kampe, så står vi godt.

Men om vi har niveauet til at leve op til forventningerne der er må tiden vise. Sidste sæson var jo egentlig hurtig uden det helt store pres og efter nytår var håbet jo egentlig forsvundet hos alle. Vi sluttede godt af, men nu forventningerne er tilbage kan det jo ofte blive sværere at præsterer. Kan vi leverer en nogenlunde sæson bør vi dog være tæt på top 4, da niveau forskellen ikke er den store imellem holdene. Men ryger vi igen ind i flere måneders elendige resultater, ja så er løbet nok kørt igen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

7 millioner euro for at beholde Zlatan rygtes det ihvertfald. Det er sku en slat penge, men den impact han havde fra januar gør vel at han kan forlange sådan et beløb. Om det så helt giver mening med sådan en hyre må den kommende sæson jo så vise. Alle spillere vil jo gerne tjene gode penge, men som 38 årig at få sådan et beløb virker højt sat i min verden.
    Zlatan har selvfølgelig et navn i fodbolden, men 4 millioner euro og så diverse større bonusser ved CL, antal scoret mål, kampe etc havde nu givet mere mening. Men ingen tvivl om ledelsen virkelig gerne vil beholde ham ud fra det sportslige han fik vent siden ankomsten, men det beløb virker måske en smule desparat

Edit: nå lader til det er 6 millioner euro + 1 millioner i mulig bonus
    Sidst redigeret af Rossonero : 4 Uger siden kl. 11:08
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ingen tvivl om at der går lidt ''princip'' i Zlatan-situationen for ham og Raiola's side. Det bliver tydeligt at de gerne vil sikre stjernerollen til Zlatan. Hvilket han jo så i øvrigt fortjener. Der kan være mange årsager, men faktum er at der skete voldsomt meget omkring klubben efter hans ankomst. Det kan virke tilfældigt, men det er nok ikke tilfældigt når man kigger på antallet af angribere der ikke er lykkes med selvsamme opgave. Dette handler ikke kun om Zlatans eget niveau, men i lige så høj grad hvor gode de andre offensive spillere blev.

Det giver god mening, at førsteprioriteten er at stå med samme stamme som sluttede så flot af. Al umiddelbar logik peger i den retning. Jeg håber på at man kommer langt bedre fra start på grund af det. Når det er sagt, så tror jeg også at selvsamme start bliver voldsomt afgørende. De sidste mange års samme struktur med imponerende pointhøst, da det altoverskyggende CL-mål var væk, gør at jeg ikke tror der skal mange dårlige resultater til i de første 5-10 kampe og så har vi en sæson der i højere grad ligner hvad man har været vant til de sidste par år.

Men lad os nu se. Jf. Messi, Covid19 mv. må man bare sige at dette transfervindue er absurd uforudsigeligt. Derfor er en forlængelse af bærende kræfter en fin prioritet, en solid tilføjelse i form af Bakayoko og så lad os se hvad markedet bringer af overraskelser og muligheder.

EDIT kl. 20:21 - Raiola har på egen Twitter-profil afkræftet at Zlatan har forlænget og kaldt det fake news. Ufatteligt at man skal det cirkus igennem hvert år.
    Sidst redigeret af Filippo-Inzaghi : 4 Uger siden kl. 20:21

Standard

Brahim Diaz skulle være tæt på. Virker som en meget spændende spiller og typisk spansk teknisk spiller der også har rimelig fart. Men igen i kategorien talent, men når han har spillet kampe i Madrid kan han nu ikke være helt tabt bag en vogn og vi har jo Theo til at tage imod ham

Tonali er der nye rygter om. Sikkert en spændende spiller og vi er virkelig i kategorien uprøvet talent, der aldrig har været i en stor klub. Jeg ville hellere gå efter Bakayoko, da jeg syntes vi har nok af såkaldte talenter rendende rundt. Nogle skriver endda vi både kunne få Bakayoko og Tonali, men så begynder vi godt nok at være mange på den centrale midtbane.

Zlatan skal nu nok blive til noget, det er ikke første gang Riola laver PR stunts
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det virker til Zlatan ender på 7 mio euro i løn. Han bliver uden tvivl dyreste spiller alene på sin egen løn og Raiola skal nok tage sig godt betalt også oveni med 2-3 mio euro. Så vi ender nok på en samlet udgifter på 15 mio euro for Zlatan i næste sæson. Man kan spørge om han er det værd. Man kunne købe en angriber i udlandet til 40 mio euro og give ham 5 mio euro netto i 5 år til nogenlunde samme årlige belastning af budgettet. Når det er sagt har vi bare ikke tid til at spille en ny angriber ind med den korte pause vi har med en essential kval til EL. Især når vi ikke må bruge Rebic i kvallen er Zlatan endnu mere vigtig.

Går han i stykker inde i sæsonen har vi dog et stort problem, men når vi bruger så mange på 1. valget så er det bare at håbe det holder. Og så har vi også 1 år mere til at finde den næste angriber i Milan.

Reina blev officielt sendt videre i dag på en fri transfer. Det koster lidt over 0,8 mio euro at afskrive kontrakten, men til gengæld sparer vi en løn på 4,6 frem til næste sommer. Det samlede regnskab skal dog holdes op mod der også skal hentes en erstatning, men kan vi leje Begovic igen til samme løn så er vi stadig i fint plus på et par mio euro.

Det var den første af tre sagaer med Raiola. Nu gælder det Donna og senere på året Roma. Ind imellem Hakan.

Ellers er det stadig på midtbanen vi kigger på Bakayoko og en mere. Numerisk mangler vi at erstatte Biglia, så det er muligvis fordi Krunic skal videre at vi åbenbart kigger på Diaz også.

Jeg kunne dog stadig godt tænke mig mere kvalitet i midterforsvaret, højre wing og højre back. I den perfekte verden henter vi også vores fremtidige angriber denne sæson så han har et år til at lære stilen. Meeeeen, med Corona og mangel på penge er det nok begrænset hvad vi kan forvente medmindre vi laver nogle store salg.

Og bortset fra midtbanen/Reina er vi på plads numerisk. Så salg af MM/Duarte, Laxalt, Calabria/Conti, Halilovic og Paqueta skal i givet fald ske før vi kigger på nye tilgange på deres respektive pladser. Men at komme af med RR og Reina er fremragende arbejde.
    Sidst redigeret af Costacurta : 4 Uger siden kl. 21:11

Standard

Tonali kommer der flere rygter om, men Inter er jo så også ude efter ham. Han har jo mange gange udmeldt at han har været Milan fan, men i professionel fodbold tager man nok den klub man får flest penge hos og samtidig ser mest perspektiv.
    Han er sikkert et talent og i Milan venter der nok klart mere spilletid end i Inter f.eks
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Tonali på plads i Milan. Ekstremt spændende!

Standard

Tonali formlen er et lån på 10 mio euro og en option på 30. Der er også procenter til Brescia ved videresalg.

Standard

Ja man må næsten regne med at Bennacer er væk næste sommer når hans klausul træder i kraft. For Tonali er pt. ikke god nok til at starte til trods for masser af hype er han jo ikke ligefrem en åbenbaring. Så det må være fordi man tror på ham om 1 års tid han kan udvikle sig noget mere. Det giver i hvert fald ingen mening ellers at købe Tonali så dyrt ellers (35 mio euro samlet transfer + løn på 2,2 mio euro). Det er noget af et gamble.

Med Bennaccer købte vi ham trods alt billigt og gav ham en beskeden løn. Men han har også bevist mere i både Serie A og på landsholdet. Selv han skulle bruge over en halv sæson på at blive stabil. Tonali har vist mindre og vil blive 3. dyreste spiller i truppen og have en belastning tæt på det dobbelt af Bennacer.

Måske der allerede er et bud på Bennaccer denne sommer. Jeg håber stadig at vi kigger efter Baka, da vi simpelthen mangler mænd på midtbanen og ikke flere talenter, men forstærkninger. Og så mangler vi de penge andre steder hvor der også skal hentes kvalitet som det centrale forsvar, højre wing og back up til Zlatan.

Den her transfer smager mere af Piatek, Paqueta og Caldara end af linjen med Theo, Bennaccer og Leao.
    Sidst redigeret af Costacurta : 4 Uger siden kl. 20:32

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja man må næsten regne med at Bennacer er væk næste sommer når hans klausul træder i kraft. For Tonali er pt. ikke god nok til at starte til trods for masser af hype er han jo ikke ligefrem en åbenbaring. Så det må være fordi man tror på ham om 1 års tid han kan udvikle sig noget mere. Det giver i hvert fald ingen mening ellers at købe Tonali så dyrt ellers (35 mio euro samlet transfer + løn på 2,2 mio euro). Det er noget af et gamble.

Med Bennaccer købte vi ham trods alt billigt og gav ham en beskeden løn. Men han har også bevist mere i både Serie A og på landsholdet. Selv han skulle bruge over en halv sæson på at blive stabil. Tonali har vist mindre og vil blive 3. dyreste spiller i truppen og have en belastning tæt på det dobbelt af Bennacer.

Måske der allerede er et bud på Bennaccer denne sommer. Jeg håber stadig at vi kigger efter Baka, da vi simpelthen mangler mænd på midtbanen og ikke flere talenter, men forstærkninger. Og så mangler vi de penge andre steder hvor der også skal hentes kvalitet som det centrale forsvar, højre wing og back up til Zlatan.

Den her transfer smager mere af Piatek, Paqueta og Caldara end af linjen med Theo, Bennaccer og Leao.
    Jeg er nu positiv. Synes Milan skal byde sig ind og jeg går ud fra at summen belastes ud over den 5 årige kontrakt. Er det med det in mente at du ser ham som tredje dyreste i truppen?

Jeg er dog enig i at det må være et indkøb hvor man satser på noget helt stort. Det må alt andet lige også betyde masser af spilletid i næste sæson allerede.

Regler for meddelelser