Side 13 af 20 FørsteFørste ... 31112131415 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 130 af 192

Emner: Transfers 2020

Standard

Er meget spændt på den her transfer, selvom jeg delvist er enig med dem der mener vi mere manglede en etableret spiller, end et talent.

Når det er sagt, så er Tonali 20 år, italiensk landsholdsspiller og lavede 7 sidste sæson og enkelt basse at følge op med for et bundhold. Som jeg forstår det tager han vel ikke mere end 10 mio euro af budgettet i år, og det synes jeg bestemt ikke er voldsomt. Jeg er dog spændt på hvad det betyder for Bakayoko, og hvad strategien er for resten af kampagnen. Især højre siden mangler i min verden kvalitet.

Jeg synes derudover der er larmende tavst omkring Paqueta, som lige nu er i en sitatuion som hverken han eller Milan kan være tilfreds med, hvis vi også lejer Diaz fra Real Madrid, som må tage hans plads. Der må simpelthen ske noget med ham.

Jeg vil ihvertfald fokuserer på hvor ærgerlig jeg var, da Veratti og Barella skiftede til hhv. PSG og Inter, da det også var spillere med et stort potentielle fra små klubber som så skulle oppe sig.

Standard

Det ser ud til at handlen hedder 10 mio euro på lån. 15 på option og yderligere 10 som bonus.

Standard

Lyder da som en fin handel. Indrømmet, så har han faktisk ikke imponeret mig vildt meget, når jeg har set ham. Synes, at hypen er lidt voldsomt skruet i vejret Men han har uden tvivl masser af potentiale, og jeg er kæmpe fan af, at vi for en gangs skyld lykkes med at hive en af italiens mest ombejlede unge spillere til klubben.

Kessie og Bennacer er fortsat selvskreven på midten, men Tonali virker som en fin backup. Der kan han bruges og hjælpe allerede nu, mens vi på sigt kører ham i stilling til en startplads. Det er da en perfekt løsning, og hvis det fungerer, så er det for mig at se at foretrække frem for en mere erfaren spiller, der givetvis ville hjælpe mere her og nu.

Standard

Tonali har aldrig imponeret mig, men er selvfølgelig ikke uden grund han er omkring det italienske landshold, selvom italiensk landshold kvalitet selvfølgelig ikke hvad det engang var. Men det med at hente et italiensk talent vækker selvfølgelig "Football manager" instinktet hos de fleste fodbold fans. Havde han været 28 år og havde leveret det han har vist, ville folk nok have skreget det endnu er et total fallit erklæring, men nu det er en ung og lidt hypet spiller, så glemmer man lidt hvad niveau han reelt besidder pt. Håbet er selvfølgelig kvaliteten hos ham vokser og han blive en bærende spiller, men lad os se

Bakayoko håber jeg stadig på kommer, men pengetanken er næppe uendelig. Men der kommer måske også et salg af de mere etablerede spillere.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er et stærkt signal at sende, hvis vi kan hente Tonali + Bakayoko, men samtidig beholde Bennacer og Kessie. Ryger Krunic med Giampaolo til Torino, så har vi jo ingen andre strenge at spille på i en tæt pakket sæson - på to centrale pladser. Det kan også være, at vi har et bud i skuffen på 40-50 mio. EUR på Bennacer, who knows.. Anyways, jeg håber da Bennacer bliver. Kan Kessie præstere sådan som under corona, så er det fantastisk. Ellers har jeg altid villet veksle ham med en Bakayoko. Enig i at Tonali ikke har vist det store og wonder why Juve ikke har gaflet ham som afløser for Pjanic. Men muligheden er simpenhelt for stor til at sige nej. 10 mio. er dyrt, men på den anden side så kostede Krunic 7-8 mio. EUR.. Okay, til en anden løn..

Ender vi med Kjær, Zlatan, Bakayoko, Tonali, en eller anden reservekeeper samt Diaz, så er det sgu fint.. selvom forsvaret og angrebet kan være lidt shaky. Vi bør kunne leve med en lidt tam højreside med Calabria, Conti, Saelemakers og Samu.

Standard

Det er et godt signal at sende at Milan igen kan hente en så eftertragtede spiller. Inter har jo været efter ham længe, United var også efter ham og de køber også først Van der Beek efter de ikke længere kunne hente ham. Juve er med gode grunde ikke efter en lidt dyr midtbane spiller, da de lige har hentet Arthur og stadig har utrolig mange spillere til den centrale midtbane.

Eneste problem med Tonali er at jeg ikke lige kan se hvor der skal være plads til ham. Til sådan en pris og løn, så skal han ihvertfald spille en 30-40 kampe på en sæson, og med den form Kessie og Bennacer viste efter Corona, så kan man umuligt droppe dem. Jeg tror hellere ikke Bennacer bliver solgt i år, og en 3 mands midtbane med dem alle ville blive alt for defensiv.

Drømmen er vel at vi på sigt kan beholde Bennacer, og at Tonali (hvis han udvikler sig) kommer ind istedet for Kessie.

Vi skal hente en højreback denne sæson, Calabria og Conti koster bare alt for meget. Hvis man sammenligner dem med feks Rodriguez, så bidrog han sjældent med noget offensivt, men han var utrolig stabil defensivt, og vi skal som minimum have en spiller der kan yde det, nemlig stabilitet.

Denne sæson er vel den vigtigste i de seneste mange mange år. CL kval skal opnås i år, især med alle de spillere vi henter.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Men det med at hente et italiensk talent vækker selvfølgelig "Football manager" instinktet hos de fleste fodbold fans. Havde han været 28 år og havde leveret det han har vist, ville folk nok have skreget det endnu er et total fallit erklæring, men nu det er en ung og lidt hypet spiller, så glemmer man lidt hvad niveau han reelt besidder pt. Håbet er selvfølgelig kvaliteten hos ham vokser og han blive en bærende spiller, men lad os se
    'Football Manager instinktet'... Kom nu lige lidt...

Når man som storklub har været så langt nede at vende, som vi har været størstedelen af sidste årti, så er det da et fantastisk signal at sende, at man kan hive en spiller som Tonali hjem. Vi har formået at udkonkurrere rivaliserende klubber i ligaen om signaturen på en eftertragtet ung spiller. Det er der stor signalværdi i, og det siger noget om, at vi måske igen begynder at vinde lidt terræn.

At han måske er lige lovlig blæst op, det er jeg tilbøjelig til at være enig med dig i. Men det er en anden snak. Personligt tror jeg, at han har masser af potentiale. Jeg ser ikke det midtbanegeni nu og her, som mange andre gør, og jeg er ikke sikker på, at han nogensinde bliver det. Men som minimum tror jeg, at han har potentiale til en solid starter for et af de bedre hold i Serie A, og tror også sagtens, at det kan blive til mere, hvis alt flasker sig.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Jeg er nu positiv. Synes Milan skal byde sig ind og jeg går ud fra at summen belastes ud over den 5 årige kontrakt. Er det med det in mente at du ser ham som tredje dyreste i truppen?

Jeg er dog enig i at det må være et indkøb hvor man satser på noget helt stort. Det må alt andet lige også betyde masser af spilletid i næste sæson allerede.
    Ja, det er med det in mente, at han er 3. dyreste i truppen. Løn og transfersum sammenholdt.

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Er meget spændt på den her transfer, selvom jeg delvist er enig med dem der mener vi mere manglede en etableret spiller, end et talent.

Når det er sagt, så er Tonali 20 år, italiensk landsholdsspiller og lavede 7 sidste sæson og enkelt basse at følge op med for et bundhold. Som jeg forstår det tager han vel ikke mere end 10 mio euro af budgettet i år, og det synes jeg bestemt ikke er voldsomt. Jeg er dog spændt på hvad det betyder for Bakayoko, og hvad strategien er for resten af kampagnen. Især højre siden mangler i min verden kvalitet.

Jeg synes derudover der er larmende tavst omkring Paqueta, som lige nu er i en sitatuion som hverken han eller Milan kan være tilfreds med, hvis vi også lejer Diaz fra Real Madrid, som må tage hans plads. Der må simpelthen ske noget med ham.

Jeg vil ihvertfald fokuserer på hvor ærgerlig jeg var, da Veratti og Barella skiftede til hhv. PSG og Inter, da det også var spillere med et stort potentielle fra små klubber som så skulle oppe sig.
    Hvis rygterne er rigtige om et lån på 10 mio euro i første år, er han faktisk vores dyreste spiller i den kommende sæson. Det er ret voldsomt i min optik for en spiller der ikke ligefrem brager ind og bliver fast mand og skubber os tættere på CL. Det kan så blive endnu mere voldsomt med bonus i første år.

Jeg håber det er fordi vi fremtidssikrer i forhold til et salg af Bennacer for ellers er det tåbeligt at have brugt så mange penge på en plads vi ikke mangler.

Standard

Brahim Diaz skulle også være på trapperne - rigtig spændende spiller som jeg kan se det. Men igen, vi bevæger os i talent og ikke etablerede spillere. Vi så sidste år hvor lang tid der kan gå før spillere finder fodfæste i en ny klub.
    Chiesa nævnes der også noget om. Sikkert også en spændende spiller og at han er italiener og ung gør jo ham ikke mindre interessant. Kunne vi lave bytte handel med Paqueta tror jeg det ville være en fin handel, men det bliver næppe nogen let handel, da Fiorentina nok også helst vil have cash

Tonali og Diaz forstærker vel ikke som sådan start elleveren. Bakayoko er der stadig snak om, men lad os se om vi ikke trækker os når vi får Tonali på plads. Vi smidder næppe med pengene såfremt det ikke er nødvendig.
    Sidst redigeret af Rossonero : 4 Uger siden kl. 06:40
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg syntes høre småt rygter om Chiesa.
    Nogen der har læst noget konkret om interesse fra Milan?

Regler for meddelelser