Side 14 af 21 FørsteFørste ... 41213141516 ... SidsteSidste
Viser resultater 131 til 140 af 209

Emner: Transfers 2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja, det er med det in mente, at han er 3. dyreste i truppen. Løn og transfersum sammenholdt.

Hvis rygterne er rigtige om et lån på 10 mio euro i første år, er han faktisk vores dyreste spiller i den kommende sæson. Det er ret voldsomt i min optik for en spiller der ikke ligefrem brager ind og bliver fast mand og skubber os tættere på CL. Det kan så blive endnu mere voldsomt med bonus i første år.

Jeg håber det er fordi vi fremtidssikrer i forhold til et salg af Bennacer for ellers er det tåbeligt at have brugt så mange penge på en plads vi ikke mangler.
    Forestiller mig at man tager en tung omkostning på Tonali i år, men balancere det ved at man udskyder afskrivningen af Bakayoko som så ikke bliver så tung det første år. På den måde bruges pengene fornuftigt, uden at Tonali indgår tungt i regnskabet fremadrettet.
    Men en reel obligation på køb af Bakayoko indgår afskrivningen med det samme, hvilket, kan lette påvirkningen på budgettet.

Men enig i at det er mange penge, på en plads vi måske står stærkt på med både Bennacer, Kessié, Bakayoko og Tonali.

Tonali er for mig et talent med spillerkarakteristik ala Montolivo/De Rossi. Det lyder skræmmende, men kan han have kvalitet, til forskel fra Monto i de sidste år i Milan, så er det en spilstyrende og dominerende rolle han vil tage. En boldvindende type, vil være at foretrække ved hans side, og det er både Bennacer, Bakayoko og Kessie.

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    Jeg syntes høre småt rygter om Chiesa.
    Nogen der har læst noget konkret om interesse fra Milan?
    Fald Ramadani (agent til Rebic og Milinkovic som vi har holdt længere samtaler med i år) skulle være tæt på Chiesa familien samt tæt på Fiorentina.
    Vi skulle have snakke gennem ham, men det blot rygter, men nu spurgte du.

En spændende ihærdig spiller, der mangler spilforståelse og generelt kontinuitet i hans spil. Men en romantisk tanke at have Tonali og Chiesa i truppen. Det rammer lige i forkærligheden for hjemlige spillere.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Diaz og Tonali og måske også Bakayoko ender vi med. Men spørgsmålet er så om der bliver yderligere hentet med mindre vi kan komme af med en Paqueta, Calabria/Conti.
    Hvis Suarez ryger til Juve, så er det bare det perfekte match. Klam spiller i den klamme klub
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Tonali er kun lige fyldt 20 år. Uden sammenligning i øvrigt, så sad en Pirlo altså primært ude på bænken i Inter i den alder, og der skulle gå flere år, inden han overhoved kom ind omkring landsholdet.
    Han er en helt ung spiller med et kæmpe potentiale. I mine øjne er det en fantastisk signing, der passer perfekt ind i klubbens strategi.

Standard

Jeg forstår ikke den kritik af Tonali. Tonali er en spiller vi absolut skal være glade for at kunne lande. Unge talentfulde spillere koster altså i vore dage. Nu når vi endelig kan få italienske talentfulde spillere så lad os stoppe med at brokke os. Ja Caldara vs Bonucci var et kæmpe fiasko. Men sådan er fodbold/Forretning nu om dage.

Angående Bakayoko så er jeg lidt trist over hvis vi ikke får ham. Men jeg syntes vi har godt styr på vores midtbane pt. Jeg savner mest en komplet højreback spiller i stedet for. Er træt af at se på sølle Calabria og Conti som er lavet af glas.

Jeg er optimistisk for en gang skyld i lang tid omkring vores trup. Føler de kender hinanden bedre og udnytter deres pontentiale bedre end før.

Standard

Tonali er da uden tvivl en spændende spiller, men derfra er der langt til at kunne begå sig i Milan. Unge spillere kan falde igennem når presset pludselig er et helt andet og de måske også får mindre spilletid end normalt. Men forhåbentlig får han lang snor og god hjælp fra sine hold kammerater til at finde sig til rette, men meget afhænger selvfølgelig af hvordan Milan´s sæson bliver. Kommer resultaterne så er det langt lettere at få nye spillere integreret, men er det op ad bakke så bliver det typisk sværere
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg er ret spændt over Tonali-transferen. Må indrømme, at jeg synes Kessie er for dårlig på bolden i vores opbygning. Især i kampe, hvor vi primært er det boldkontrollerende hold. Har man brug for meget fysisk inde centralt, er han fin at have.

De statistiker han har leveret for et hold, der rykkede ned er fremragende. Tjek dem lige her:
    https://www.footballcritic.com/news/...targetingc/903

Scorede højere xA end Pjanic/Barella/Brozovic/Bentancur, samtidig med at gennemsnitligt også laver flere bolderobringer. Og det er trods det hold, han har spillet for.

Synes også det virker som en fin handel de har strikket sammen.

Jeg er mere skeptisk over for Diaz, men det er altid noget, at det kun er en lejekontrakt. Vi har i forvejen mange spillere til de pladser, men måske er han udset til at skulle gå ind i stedet for Bonaventura.

På samme måde har jeg svært ved at se, hvorfor vi skal have Bakayoko tilbage pt, selvom jeg selvfølgelig godt kunne lide ham. Det virker bare som mange (dyre) spillere til 2 pladser, hvis Tonali, Bakayoko, Kessie og Bennacer skal konkurrere om dem. Jeg så heller man fik styr på en ordenlig venstre back.

Edit:
    Ser nu at jeg skrev ordenlig venstreback. Det er en mangeårig fan-skade, at bliver ved med at bede om en ordenlig venstreback. Mente selvfølgelig højre.
    Sidst redigeret af Voss : 3 Uger siden kl. 06:46

Standard

I lyset af Tonali forstår jeg virkelig heller ikke, at man vil hente Bakayoko. Det giver ikke meget mening i mine øjne. Alt for meget kvalitet til to pladser, når der er så mange steder, der er så tyndt besat. Plus det faktum, at 3/4 af spillerne til de to pladser er unge og har brug for spilletiden og rutinen, hvis de skal udvikle sig.

Standard

Melder mig lidt ind i koret omkring at Bakayoko, måske ikke er den mest nødvendige signing længere. Jeg vil dog sige at lige præcis midtbanen er et punkt, jeg mener man kan vinde og tabe mange kampe, og der kommer vi virkelig til at stå stærkt. Samtidig var Bakayoko så god for os sidst, har noget erfaring som ikke skal undervurderes i vores unge trup.

Kessie kan få lidt flere pauser, og Bennacer kan få sine advarsler uden større konsekvenser, samt spille african nation cup. Derudover skal vi ikke glemme vi er med i euro league og der skal der bredde til. Et salg/lejemål af Krunic skal dog selvfølgelig også være en konsekvens af signingen.

Personligt er det eneste jeg virkelig ville være ked af at undvære en højre back. Calabria og Conti er skadesplaget, og har begge fået 2-3 sæsoner, og har ikke bevist sig værdige, så skal der noget nyt til.
    Aurier som bliver nævnt er afrikaner, hvilket er problematisk med African Nation Cup, han er lidt en hjerneblødning, men ellers synes det er i det lag vi skal kigge efter.

I den idealle verden kunne vi forstærke os mere, men dertil er pengepungen nok for lille, selvom de små rygter der er omkring Chiesa, da godt måtte have noget sandhed i sig, hvis det stod til mig :-)

Standard

Consigli nævnes som backup for Donnarumma og det er sku en god handel, hvis han altså kan komme for lav beløb og løn. Rigtig god keeper, jeg ikke ville være bange for at have i kassen.

Men ellers er vi vel der efterhånden at vi har truppen, så vi skal af med nogle før vi kan hente nye. Højre back burde være høj prioritet, men kræver selvfølgelig både der er spillere med den rette profil og pris/løn. Ligeledes kunne det være muligheder for måske Paqueta og Castu at finde bedre alternativer, men afhænger jo så at vi kan få nogle penge for dem, hvilket ikke bliver let. Og en backup til Zlatan bør også væsentlig, så vi har en der kan spille i angrebet. Rebic og Leao er ikke fødte angribere i min verden
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det nok gået forbi min næse, men hvad med Rebic?
    Han var da kun på en lejeaftale. Er den forlænget eller har vi købt ham?

Regler for meddelelser