Side 46 af 48 FørsteFørste ... 364445464748 SidsteSidste
Viser resultater 451 til 460 af 471

Emner: Transfers 2020

Standard

Kunne Paolo lave en genialitet, og erstatte dyre transfers med billigere alternativer til sommer?

Der snakkes om Otavio fremfor Diaz, på en fri transfer.

Thauvin istedet for Castillejo på en fri transfer.
    Det vil være nogle handler med potentielle store upsides!

Købes Tonali så har vi brugt €15mio på ham. Og det gør det vi.

Men så har vi 3 vigtige spillere for €15mio:
    - rotationsspiller til midtbanen
    - kreativ alternativ til Hakan
    - nøglespiller på vores nuværende akilleshæl af en position

Så mangler vi næsten blot at indløse optionen på Tomori på omkring €30mio.

Og så burde midlerne for det vindue være brugt. Resten skal nok komme på lejeaftaler eller ved salg af nuværende spillere, som muliggør nye investeringer.

Her ønskes jo stadig:
    - 2. Valg på venstreback
    - 4. Valg på midten
    - 2. Valg på 9’er positionen

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Alt afhænger nok om CL eller ej. Jeg tænker vi kommer til at skulle sælge fra toppen af hvis vi ikke kommer i top 4.

Dertil skal det så ryddes op. Det mest sandsynlige nu er at Caldara, Conti og Laxalt er Milan spillere når sæsonen er slut. Caldara er sat af i Atalanta og ikke i nærheden af holdet, så de bruger ikke 15 mio euro på ham. Laxalt også slået af i Celtic mens Parma rykker ned. Dertil kommer så en evt. nedrykning til Duartes klub som gør han også kommer retur. Det tragiske ved de 4 spillere er at et salg af fx. Roma vil ikke engang dække det det koster os at have dem i truppen i en sæson. Skal man se det positive så får vi da en Conti og Duarte tilbage der har fået spilletid for første gang længe. Caldara bliver dog en hovedpine da ingen klubber på hans niveau (midten af Serie A) kan betale 15 mio euro for ham. Og slet ikke den løn han får. Laxalt tror jeg mere på vi kan få afsat til de 5 mio euro han har i værdi.

Kommer vi ikke i CL så bliver Mandzukic aftale dog heller ikke forlænget så vi ikke hænger på en dyr gammel spiller. Og så tror jeg også Zlatan ville kunne have svært ved at motivere sig til en sæson mere.

Men projektet står og falder med den CL for jeg gad godt se Maldini overtale Theo, Bennacer, Donna og Kessie til at blive når de endnu engang skal spille en sæson uden CL. Og for de to førstes vedkommende til at en meget lille løn.

En 4. plads vil give os mulighed for kontinuitet hvorimod EL vil give en hektisk sommer hvor vi skal være enddog noget kreative.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Alt afhænger nok om CL eller ej. Jeg tænker vi kommer til at skulle sælge fra toppen af hvis vi ikke kommer i top 4.

Dertil skal det så ryddes op. Det mest sandsynlige nu er at Caldara, Conti og Laxalt er Milan spillere når sæsonen er slut. Caldara er sat af i Atalanta og ikke i nærheden af holdet, så de bruger ikke 15 mio euro på ham. Laxalt også slået af i Celtic mens Parma rykker ned. Dertil kommer så en evt. nedrykning til Duartes klub som gør han også kommer retur. Det tragiske ved de 4 spillere er at et salg af fx. Roma vil ikke engang dække det det koster os at have dem i truppen i en sæson. Skal man se det positive så får vi da en Conti og Duarte tilbage der har fået spilletid for første gang længe. Caldara bliver dog en hovedpine da ingen klubber på hans niveau (midten af Serie A) kan betale 15 mio euro for ham. Og slet ikke den løn han får. Laxalt tror jeg mere på vi kan få afsat til de 5 mio euro han har i værdi.

Kommer vi ikke i CL så bliver Mandzukic aftale dog heller ikke forlænget så vi ikke hænger på en dyr gammel spiller. Og så tror jeg også Zlatan ville kunne have svært ved at motivere sig til en sæson mere.

Men projektet står og falder med den CL for jeg gad godt se Maldini overtale Theo, Bennacer, Donna og Kessie til at blive når de endnu engang skal spille en sæson uden CL. Og for de to førstes vedkommende til at en meget lille løn.

En 4. plads vil give os mulighed for kontinuitet hvorimod EL vil give en hektisk sommer hvor vi skal være enddog noget kreative.
    Helt enig.

Og attraktiviteten fra de spillere vi kan tilføje vil også være en anden uden CL. Thauvin og Otavio vil ikke vælge Milan, hvis vi ikke kommer i CL.

Caldara er en dyr omgang. Håber man kan lave en aftale om at sælge ham til Atalanta, mod at vi måske køber en ungdomsspiller eller noget kreativt. Af med ham, det skal vi.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Det ser nu endeligt ud til, at Zlatan vender tilbage til landsholdet.

Jeg forstår ham nu godt, da det er noget af et signal at sende fra en mand på 40 og har kæmpe brandværdi for ham.

Men for Milan er det ikke helt så positiv en nyhed. Jeg ville i hvert fald ikke blive overrasket, hvis det forkorter perioden, før han for alvor dykker i niveau, med en sæsons tid.

Standard

Han har vist han stadig kan gøre en forskel, men vi har også set at han med den alder han har nok vil være ekstrem skades plaget og siger jo også selv han typisk skal bruge 3-4 dage for at komme sig over en kamp i den alder han er i. Så kombineret også med landsholds fodbold ser det meget tvivlsom ud hvor meget vi skal kaste efter Ibra endnu en sæson tænker jeg. Selv hvis han kun spillede for Milan syntes jeg det er en stor hyre for en spiller, der gennemsnitlig vel har spillet en kamp i måneden i den her sæson, hvis vi ser antal kampe han har misset
    Jeg så dog gerne vi hyrede ham ind i klubben men i en anden rolle, men som sådan første angriber og vi sætter alt på ham holder bare ikke ud fra den alder han har.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Læste i et eller andet medie, at Zlatan, Rebic og Bennacer har misset over 50%(!) af kampene i denne sæson. Voldsomt. Man kan kun drømme hvad det kunne være blevet til.. Anyways, jeg synes Zlatan’s tilstedeværelse er uvurderlig, men på den anden side så har vi vist at vi også kan klare os uden.

Optimalt ville være at lave en lidt mere fair pay-as-you-play kontrakt. Måske max. 5 mio EUR plus bonus pr kampe/mål/assists

Én ting er sikkert. Han kan/skal ikke spille to gange fuldtid om ugen. Nok også derfor Mandzukic blev hentet ind, men den aktion fik ikke meget ud af.

Standard

Rygter om at vi skulle være interesserede i kroaten Nikola Vlasic, der i to sæsoner har brillieret for CSKA Moskva og idag er den russiske ligas bedste spiller i en alder af 23. Dynamisk, teknisk, moderne, kreativ og målfarlig. Har en stærk karakter og arbejdsratio. En spiller som længe har håbet vi kunne hente, da han stadig er tilgængelig til en acceptabel pris. Han skulle være en prime target hvis vi formår at kvalificere os til CL.:
    https://www.football-italia.net/1679...sk-cska-vlasic

Desuden intensiveres vores interesse i Violas 21 årige store centerforward Dusan Vlahovic, der har scoret 12 mål på 26 kampe, hvor 3 af dem var et hattrick mod Benevento. Jeg må ærligt til at indrømme at jeg ikke har set mange kampe med ham, og i de kampe jeg har set ham i så har han fået kortere indhop, så det eneste jeg rigtigt har af indtryk er hvad jeg kan se på youtube, hvor han virker som en meget komplet spiller.
    https://www.football-italia.net/1679...vlahovic-swoop

Jeg ville tage imod dem begge med kys hånd.
    Den førstenævnte vil styrke vores start 11'er, og sidstnævnte kunne gå i lære under Zlatan og forhåbentligt vokse en del over et par sæsoner.
    Jeg har stor tiltro til hvad vores scouts laver for tiden. De virker ekstremt analyserende og fornuftige i hvad de anbefaler.
    Zorro per sempre!

Standard

Lige så positiv stort set alle vores spillere så ud op til nytår, ligeså håbløs har det næsten set ud siden
    Vil sige Tomori lover virkelig godt og ham bør der findes penge til fortsætter han udviklingen. Men ellers er det vel snart kun Theo og Kessie der ser urørlige ud, som med Kjær i start elleveren. Resten har mildest talt været elendige, men det vi så inden nytår var måske også bare det man kalder overpræsterer og tingene bare lykkedes.
    Lad os håbe vi kan få en CL plads men med den form vi har, ser det ud til at blive en virkelig gyser

Håber mere Roma end Napoli vinder i aften, Da jeg ser Napoli som et stærkere kort end Roma i en top 4 kamp. Men uafgjort ville være fint
    Sidst redigeret af Rossonero : 2 Uger siden kl. 19:09
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Elseid Hysaj har kontrakt udløb til sommer, kan jeg læse mig frem til.

Ikke en vanvittig god offensiv spiller, men meget alsidig da han kan dække begge backer og er tilbage i form ovenpå et par ringe sæsoner.

Kunne da bestemt være en mulighed fremfor at punge ud for Dalot.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Elseid Hysaj har kontrakt udløb til sommer, kan jeg læse mig frem til.

Ikke en vanvittig god offensiv spiller, men meget alsidig da han kan dække begge backer og er tilbage i form ovenpå et par ringe sæsoner.

Kunne da bestemt være en mulighed fremfor at punge ud for Dalot.
    Så kom rygterne også idag.

Og jeg vil da også sige den er oplagt. Vi har unge backs, så fint med en erfaren spiller der kan dække begge positioner, til en fri transfer hvilket selvfølgelig er derfor den er aktuel.

I den ideelle verden havde vi jo råd til en at gå efter en mere specifik venstreback.

Yderligere er den ikke overraskende nyhed omkring at Atalanta ikke gør brug af optionen på Caldara ved at nå medierne. Det stiller os i min optik i en lidt uheldig situation.

Hvis vi antager at vi gør brug af optionen på Tomori har vi: Tomori, Kjær, Romagnioli, Caldara, Gabbia og evt. Kalulu der kan dække to pladser.

Forhåbentlig kan vi slutte sportsligt godt af i år, men Maldini og co. Får en travl sommer, for der skal godt nok træffes store beslutninger, som kan få enorm indflydelse på om denne sæson er vendepunktet, eller blot er en enlig svale.

Regler for meddelelser