Side 7 af 10 FørsteFørste ... 56789 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 95

Emner: Transfers 2020

Standard

Top 4 tror jeg ikke på helt endnu. Man må sige at vi har været hægtet af længe om top 4 og Europa League som sådan jo aldrig rigtig har været i fare, det var holdene under os simpelthen for svage til. Milan vil altid have CL som mindste mål, realistisk eller ej, men så er det igen presset med det samme stiger og med sådan en ung trup vi råder over, så går det sikkert galt igen.

Mit gæt er vi næste sæson kommer tæt på CL, men igen skal en sæson frem før det bliver en realitet. Men det afhænger selvfølgelig også af holdene rundt omkring os. Juve og Inter er nok ret sikre på CL, men Lazio, Roma og Napoli kan altså reelt blive hvad som helst. Ingen af dem vil handle kæmpe mæssige stjerner, så niveauet bliver næppe øget væsentlig hos de hold. Men det samme kan siges om Milan, der igen vil gå efter ungdommen. Vil dog sige, bliver Zlatan og kan holde sig skadesfri, så bør vi kunne klare en CL.
    Han scorer ikke 30 mål, men han her evnerne til at hjælpe holdet både i medgang og modgang. Men tvivler dog på han bliver i Milan desværre
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

I min optik er top 4 umulig at spå om i Serie A pt. De store klubber er ikke stærke nok til at vide sig sikre på stabilitet. De små viser fremgang og kan have lange perioder med flot spil. På den måde byder de sig til.

Det er næsten som at kaste en terning. Jeg tror de første 2-3 kampe i en ny sæson kommer til at betyde alt. Fortsætter tendenserne med Pioli, eller viser de første kampe i en ny sæson derimod at det ikke med ham er anderledes end under Gattuso.

Tendensen med Milan de seneste mange sæsoner er at mentaliteten ikke er til så meget ved en dårlig start. Heller ikke selvom forrige sæson afsluttes godt.

Lige præcis derfor er typer som Zlatan også afgørende. Han lader sig generelt påvirke mindre og det virker til at truppen siden hans ankomst har fulgt trop.

Standard

En god start er sikkert ekstrem vigtig for Serie A og noget jeg egentlig ikke kan huske hvornår vi sidst har haft. Kan vi komme igennem de første 10 kampe med max 4-5 mistet points, så er det acceptabelt ihvertfald for en top 4 placering. Men en god start er selvfølgelig ikke alt, da det jo altid er de sidste 2 måneder i sæsonen der er afgørende og hvor man kan smide alt.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hakan ønsker åbenbart væk fra Milan. Fred være med det - 1 månede med godt spil opvejer ikke 2 års elendigheder og en spiller der aldrig har fundet niveuet fra bundesligaen. At han lige har ramt en god form nu her bør det gøre ham lettere at sælge.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Hakan ønsker åbenbart væk fra Milan. Fred være med det - 1 månede med godt spil opvejer ikke 2 års elendigheder og en spiller der aldrig har fundet niveuet fra bundesligaen. At han lige har ramt en god form nu her bør det gøre ham lettere at sælge.
    Håber godt nok, at det der er en and. Og det tror jeg også, at det er.

For det første, så viste han åbenlyse kvaliteter i Tyskland. Det har godt nok taget ham lang tid, men lige nu viser han nøjagtig det samme. Hakan er en glimrende fodboldspiller, og det ville være så ærgerligt, hvis v lader ham gå nu. Både fordi, at han stadig kan bidrage med noget, men også fordi, at jeg ikke tror, at hans værdi er steget synderligt på de måneders gode spil. Præsterer han på et OK niveau over en her sæson derimod, så bør det se bedre ud.

For det andet, så var han en af de mange, der offentligt stillede sig på Piolis side i Rangnick/Pioli debatten. Hvis han har tænkt sig at smutte alligevel, så har jeg godt nok ikke meget tilovers for, at han blander sig i klubbens langsigtede strategier.

Og så læser jeg oven i købet, at det netop er Rangnick's RB Leipzig, han sættes i forbindelse med..... Tror ikke, at der er et gram sandhed i det rygte. Virker helt absurd.

Gazzetta: 'Calhanoglu doesn’t want to renew his contract with Milan which expires in 2021. He wants to return to Germany where RB Leipzig and Hertha Berlin are willing to sign him'.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 2 Uger siden kl. 12:26

Standard

Han skriver i hvert fald på SoMe at det er fake news
    Sidst redigeret af ViktorA : 2 Uger siden kl. 12:59

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    I mine øjne skyldes hans svage præstationer i høj grad han er blevet brugt forkert.

Hakan er IKKE wing. Han er offensiv midt og skal ligge centralt - ligesom han gjorde i Leverkusen og ligesom han gør for Tyrkiet.

Derfor leverer han endelig.

Standard

Man forhandler efter sigende med både Emerson Royal fra Betis og Marc Roca fra Espanyol på Casa Milan i dag.

Vi har skreget på forstærkning på højrebacken i længe nu. Vurderet ud fra den håndfuld kampe jeg har set med ham, så er han ikke noget talent, der umiddelbart springer i øjnene. OK fart og generelt ret atletisk. Teknisk og udfordrende, når han går frem i banen. Virker også nogenlunde arbejdsom. Men for mig bonger han ikke synderligt ud på nogen parametrer. Kogt ned, så er han er meget rå. Det kan blive fugl eller fisk, men der er helt sikkert noget potentiale. Uden tvivl en opgradering i forhold til både Calabria og Conti dog. Spørgsmålet er så, om der er bedre alternativer til prisen.

Marc Roca ser jeg derimod som et klassekøb, hvis prisen er lav nok. Klassisk tilbagetrukken spilfordeler. Godt overblik, god teknik og forudseen i sit spil. Ikke noget atletisk pragteksemplar, ligesom han heller ikke ligefrem er nogen hård hund med stort løbepensum. Men han er et fint tredjevalg på en midtbane, hvor både Bennacer og og Kessie ser rigtig lovende ud lige nu! Her kan Roca bidrage med noget helt andet, og det vil efter min mening stille os rigtig fornuftigt i forhold til forskellige konstellationer.

To dygtige unge spillere, der allerede nu kan gå ind i Piolis system og være forstærkninger, men som også har potentialet til at blive rigtig gode på sigt (siger selvfølgelig ikke, at nogen af dem er fremtidige verdensklassespillere. Men potentialet til hylden under måske). Og hvis prisen ikke bliver alt for høj, så burde der også være noget videresalgspotentiale på begge en gang i fremtiden.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 2 Uger siden kl. 18:50

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Man forhandler efter sigende med både Emerson Royal fra Betis og Marc Roca fra Espanyol på Casa Milan i dag.

Vi har skreget på forstærkning på højrebacken i længe nu. Vurderet ud fra den håndfuld kampe jeg har set med ham, så er han ikke noget talent, der umiddelbart springer i øjnene. OK fart og generelt ret atletisk. Teknisk og udfordrende, når han går frem i banen. Virker også nogenlunde arbejdsom. Men for mig bonger han ikke synderligt ud på nogen parametrer. Kogt ned, så er han er meget rå. Det kan blive fugl eller fisk, men der er helt sikkert noget potentiale. Uden tvivl en opgradering i forhold til både Calabria og Conti dog. Spørgsmålet er så, om der er bedre alternativer til prisen.

Marc Roca ser jeg derimod som et klassekøb, hvis prisen er lav nok. Klassisk tilbagetrukken spilfordeler. Godt overblik, god teknik og forudseen i sit spil. Ikke noget atletisk pragteksemplar, ligesom han heller ikke ligefrem er nogen hård hund med stort løbepensum. Men han er et fint tredjevalg på en midtbane, hvor både Bennacer og og Kessie ser rigtig lovende ud lige nu! Her kan Roca bidrage med noget helt andet, og det vil efter min mening stille os rigtig fornuftigt i forhold til forskellige konstellationer.

To dygtige unge spillere, der allerede nu kan gå ind i Piolis system og være forstærkninger, men som også har potentialet til at blive rigtig gode på sigt (siger selvfølgelig ikke, at nogen af dem er fremtidige verdensklassespillere. Men potentialet til hylden under måske). Og hvis prisen ikke bliver alt for høj, så burde der også være noget videresalgspotentiale på begge en gang i fremtiden.
    Synes nu Emerson er virkelig spændende, men har også rigtig stor fidus til Dumfries fra PSV.

Standard

Takehiro Tomiyasu kan også nævnes. Han har været god hos Bologna i denne sæson og kan også spille i det centrale forsvar. Er høj og stærk, hvilket er lidt atypisk for japanske spillere og er samtidig hurtig.

Regler for meddelelser