Side 8 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 95

Emner: Transfers 2020

Standard

Der skulle helst ikke være den store forskel strategisk på vores transfers. Den strategi er jo allerede udstukket af Gazidis fra sidste sommer og Boban/Maldini. Det primære er naturligvis som i sommers hvor det skal være unge spillere der skal videreudvikles til at blive en topspiller, som Bennacer, Leao, Theo, Duarte. Men der er også plads i strategien til mere erfarne spillere hvor det trupmæssigt og økonomisk giver mening som Rebic, Kjær og Zlatan. Det kan jeg ikke forestille sig ændre sig, da Gazidis og Scaroni flere gange har meldt ud at det er vejen vi følger.

Der hvor ændringen sker er, at successraten på det vi får ind naturligvis ville være større med Rangnick. Han er bare bedre, har mere erfaring, større netværk og hele pakken. Her skal vores sportslige ledelse stadig lære en del.

Nu bliver der sagt meget, at det er godt Pioli bliver pga. kontinuiteten. Jeg forstår godt argumentet, men Pioli er kun en lille del i det puslespil, da kontinuiteten jo skal findes på banen hvor vi har masser af spørgsmålstegn om spillerne er i klubben næste sæson. Zlatan, Hakan, Donna har alle kontrakter der skal adresseres hurtigst muligt.

Zlatan med udløb snart mens Hakan og Donna med 1 år tilbage skal forlænges eller sælges. Roma, Kessie og Rebic skulle vi også gerne have fremtiden på plads for hurtigst muligt, da de to første har udløb om 2 år og gerne skal forlænges mens Rebic jo udløber næste år. Det er ret så væsentligt at få styr på dem også, så vi kan få ro på den del også. Alle 6 spillere er jo super vigtige og vist det i denne periode. Zlatan lever ikke for evigt så vi skal uanset have købt en næsten færdig 1. angriber da vi ikke har en reserve til ham. Så der skal købes en ung gut der kan vokse hurtigt næste sæson og være klar året efter.

Dertil er der jo også Theo og Bennacer der har gjort det så godt, at mange af top 20 klubberne i verden nok gerne vil byde ind og friste.

Så selvom Pioli stadig er træner når vi starter op i den nye sæson, så er kontinuitet langt fra sikkert.

I min optik skal vi dog have en højre kant, stærk target mand der enten skal erstatte Zlatan eller dække ind for ham. En ung midterforsvar og venstreback med potentiale samt en ung afløser for Biglia. Højre back trænger også men jeg mener de andre pladser er vigtigere da jeg hellere vil køre en sæson med Calabria frem for at bruge 25-30 mio euro på en Emerson eller Dumfries. Vi har vigtigere pladser end den.

Standard

https://youtu.be/Y227AznpvNo

Jo mere jeg ser til Marc Roca, jo mere ser jeg et perfekt supplement til Bennacer og Kessie på CDM. De 3 plus en ung backup så ville vi være rigtig fint dækket der

Derudover:

- ung reserve for Theo
    - CB på niveau med Kjær
    - en HB ala Dumfries eller Emerson Royal
    - en højre wing til at rotere med Samu
    - en angriber ala Scamacca som i mine øjne ville være perfekt dom Zlatan lærling. Smutter Zlatan ville jeg gå efter Belotti.

Standard

Marc Roca har haft en formidabel sæson i Espanyol, og hans alder på 23 år gør ham perfekt, i og med han ikke er så ung at han blot er at betragte som et talent, men allerede har en vis modenhed der gør at han kan gøre en forskel på os lige nu. Hvis vi bibevarer 4-2-3-1 opstillingen så er der dog ikke plads til at både Roca og Bennacer ville kunne spille samtidig, hvilket er lidt en skam, omend det også er vigtigt med en smule bredde på midtbanen, så vi ikke skal spille med spillere som Krunic eller Biglia i så fald vi får en skade eller skal rotere. En spiller som Kessie er selvskreven i den opstilling da vi har brug for fysikken og den defensive kontribution.

Det kunne dog være interessant at prøve en 4-3-1-2, med en midtbane bestående af Roca-Bennacer-Kessie med Calhanoglu bag 2 angribere, der så ville være Ibrahimovic og Rebic, der komplimenterer hinanden perfekt, da Ibra både servicerer, agerer opspilsstation og vinder alle duelerne, hvor en hurtig, driblestærk og fandenindvolsk spiller som Rebic profiterer meget.

Ny spiller-Kjær-Romagnoli-Hernandez
    --------Roca--Bennacer--Kessie--------
    ---------------Calhanoglu---------------
    -----------Ibra------Rebic---------------

Så begynder vi at ligne et seriøst hold der kan være med hvor det er sjovt. Dette er selvfølgelig betinget af at Calhanoglu, Rebic, Bennacer og Kessie fortsætter de positive takter de har vist. Jeg håber dog stadig også at vi henter Szoboslai, der kan hentes få relative små penge og hvis fremtid jeg virkelig har store forhåbninger til. I dette tilfælde kan vi vente med at købe endnu en angriber, og have Leao til at roterere på angriberpositionerne og forhåbentlig viderudvikle ham.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Marc Roca har haft en formidabel sæson i Espanyol, og hans alder på 23 år gør ham perfekt, i og med han ikke er så ung at han blot er at betragte som et talent, men allerede har en vis modenhed der gør at han kan gøre en forskel på os lige nu. Hvis vi bibevarer 4-2-3-1 opstillingen så er der dog ikke plads til at både Roca og Bennacer ville kunne spille samtidig, hvilket er lidt en skam, omend det også er vigtigt med en smule bredde på midtbanen, så vi ikke skal spille med spillere som Krunic eller Biglia i så fald vi får en skade eller skal rotere. En spiller som Kessie er selvskreven i den opstilling da vi har brug for fysikken og den defensive kontribution.

Det kunne dog være interessant at prøve en 4-3-1-2, med en midtbane bestående af Roca-Bennacer-Kessie med Calhanoglu bag 2 angribere, der så ville være Ibrahimovic og Rebic, der komplimenterer hinanden perfekt, da Ibra både servicerer, agerer opspilsstation og vinder alle duelerne, hvor en hurtig, driblestærk og fandenindvolsk spiller som Rebic profiterer meget.

Så begynder vi at ligne et seriøst hold der kan være med hvor det er sjovt. Dette er selvfølgelig betinget af at Calhanoglu, Rebic, Bennacer og Kessie fortsætter de positive takter de har vist. Jeg håber dog stadig også at vi henter Szoboslai, der kan hentes få relative små penge og hvis fremtid jeg virkelig har store forhåbninger til. I dette tilfælde kan vi vente med at købe endnu en angriber, og have Leao til at roterere på angriberpositionerne og forhåbentlig viderudvikle ham.
    Nu slipper vi, tak gud og lov for den katastrofe til biglia, når sæsonen er overstået, da han har kontraktudløb.

Dog ville jeg gerne se klubben forlænge med Bona (1-2 sæsoner), da han faktisk har gjort det godt. Også læste jeg via Milan Eye, at Ibra forlænger til og med 2021. Vigtigt!!!

Aner ikke hvad ham Roca kan, da jeg ikke har fulgt med i La Liga, men jeg tænker at primære fokus, skal hedde ny højre back og ny højre kant, også må man se hvad man kan forstærke resten af truppen med.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser

Nu spiller vi endelig rigtig, rigtig godt - det bedste i 6-7 år og vi har endelig fundet en formation som er tilpasset truppen og ikke omvendt.

Så vil det i mine øjne være komplet hul i hovedet at begynde at skifte formation - så skal det i hvert fald bare være for at ha en plan B.

Med både Serie A, Coppa Italia og EL næste sæson er der rigeligt med kampe til at Bennacer, Kessie og Roca kan rotere. Mod de mindre hold på hjemmebane, kunne jeg sagtens se os spille med Bennacer og Roca.

Standard

Ja, nu håber jeg vi holder fast i den opstilling med 4-2-3-1, selvom jeg generelt også helt ser Milan med 2 angribere. Selvfølgelig er det noget vi også Pioli sikkert vil indøve ligesom mange andre formationer, men nu har han været i klubben knap et år og det nuværende ser ud til at fungerer. På et tidspunkt vil vi dog sikkert ryge ind i dårlig periode igen og der gælder det så bare om at holde hovedet kold og ikke begynde at kaste sig ud i for mange eksperimeter, så holdet igen ender i en stor rode butik
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi skal helt sikkert ikke til at skifte formation! Det ville være så dumt. Men jeg kan sagtens se, at Roca kunne fungere, selvom vi holder fast i 4-2-3-1.

Han kan rotere med Bennacer i det nuværende system, ligesom han kan tage Kessies plads og spille ved siden af Bennacer, når vi møder et hold der står dybt, som vi ikke kan rigtigt kan finde hullerne imod.

Skulle vi så stå i en situation, hvor vi taber kampen på midtbanen, så kan vi skifte til en plan B med en 4-3-1-2 eller en 4-3-3, hvor Hakan så rykker ud til fordel for Roca som den dybe playmaker.

En spiller som Roca er bestemt ikke førsteprioritet, men hvis vi kan lappe nogle huller i midterforsvaret og på højresiden først, så ville han være et fremragende indkøb i min optik.

Edit: Faktisk, så anser jeg breddeproblemet på midten for lige så vigtigt som højresiden. Vi kan nemmere slippe afsted med mindre kvalitet ude på kanten end vi kan på midten. Render vi ind i en skade til Kessie eller Bennacer, så ser det altså tyndt ud.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 1 Uge Siden kl. 18:32

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    https://youtu.be/Y227AznpvNo

Jo mere jeg ser til Marc Roca, jo mere ser jeg et perfekt supplement til Bennacer og Kessie på CDM. De 3 plus en ung backup så ville vi være rigtig fint dækket der.
    Ude fra klippet ser han meget spændende ud.
    Bliver ikke presset let.
    Kan spille på meget lidt plads, og kan ligge de lange afleveringer.

Tænker at han bliver nappet af en af de spanske klubber, nu hvor espanyol er rykket ned.
    Medlem nr 167

Standard

Ligesom vi i forsvaret skal have en spiller der kan gå ind og dække helt for Kjær og Roma på stort set samme niveau skal vi helt sikkert også have det på midten. Bennacer og Kessie er unge, har udfald og har endnu ikke leveret på et stabilt højt niveau. Så de er slet ikke nok til at løfte klubben alene. Vi skal have en der er helt på niveau med de to. Og måske endda bedre. I modsætning til forsvaret hvor vi først skal have solgt MM for at have råd til en reserve så har vi en god mulighed her da Biglia er fortid og så er der plads.

Kender ikke ham Roca dog.

Standard

Ja, man kan godt læse sig til at folk ikke er helt enige, om det nu lige er højresiden eller det centrale der skal købes ind til.
    Det afhænger vist af øjnene der ser.

Tager vi udgangspunkt i den linie der er lagt fra ledelsens side af, så kunne det dog godt ligne at vi forsøger at få lidt kapitalgenvinst hjem på nogle salg, og det vil Calabria blandt andet stå for. Så mon ikke vi kan se en ny højreback til sæsonstart?

Zlatan ligner en mand der forlænger, og Pioli har udtalt at Leao er en Wing eller bagvedliggende angriber - ikke en 9’er - så der vil være brug for en back up for Zlatan. Men hvis Leao er kant, så har vi Rebic og ham til venstrekanten og samtidig som back up til Zlatan + en Colombo. Det tyndt.

Castillejo og Saelemaekers har gjort det fint med deres arbejdsomhed. Nok ikke det største problemområde for Pioli, men bestemt en plads vi kunne højne niveauet på. Det nok bare ikke prioriteten.

Hakan gør det fantastisk på 10’er positionen. Men pt er Jack hans back up. Rygterne om en løn på €3 mio, er vanvittige. Er det tilfældet så giv Maldini/Krunic noget tid istedet i EL og Coppa’en.

Kessié og Bennacer er dygtige, men som så mange har skrevet kunne en spiller der kunne rotere med de to på midten være fin. Krunic og Brescianini ligner ikke spillere der bliver i klubben efter sommer.

I mine øjne kunne følgende være en pejlemærke for hvad man kunne foretage sig til sommer:

- en startende højreback
    - en back up til Zlatan (enten ung eller leje)
    - Hente Pobega, Pessina hjem som 3. Eller 4. Valg på deres positioner sammen med de nuværende Primavera talenter
    - sælge de ikke startende spillere og udnyt pengene til startere på enkelte positioner

Min forhåbning for hvad vi henter, går mest på en midterforsvar af høj klasse, en talentfuld højreback og en back up på midten. Der bør vi spendere i mine øjne. Resten kan vi “lappe” med lejeaftaler eller unge spillere.

Spændende at se hvor Kalulu ender i hierakiet.
    Og lad os så få flere af vores egne i truppen, fremfor at købe os til fyldspillere (Laxalt, Krunic) og bruge pengene på at hente startere. Vi har ikke luksussen endnu, i at skulle hente gode reserver. Lej dem istedet og spar pengene på de pladser til vi har råd.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser