Side 20 af 26 FørsteFørste ... 101819202122 ... SidsteSidste
Viser resultater 191 til 200 af 260

Emner: Transfers 2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så Inter-Fiorentina i weekenden og må sige jeg syntes Chiesa ikke er en der vil løfte holdet. Som jeg ser det er han ikke vel næsten på niveau Castu overordnet. Meget lille spiller uden fysik. Sikkert hurtigere end Castu, men generelt så ser jeg dem ca. på samme niveau.
    Han scorede godt nok et mål imod Inter, men ellers var han nærmest usynlig og kunne aldrig sætte sig igennem rigtig. Må lige nævne Ribery - hold kæft en gude aflevering til 3-2 målet, hvor Chiesa så scorede. Ham kunne vi godt have hentet i Bayern, selvom han nu også ofte kæmper med skader.
    Nu var Chiesa så også gemt væk på en wing-back i kampen mod Inter, og lavede faktisk et par fine defensive aktioner. Ser ham bestemt som et forstærkning af holdet, men ikke til de priser der tidligere er nævnt. Forhåbentlig kan Covid-19 og det at han snart har kontraktudløb gøre at prisen bliver lidt mere menneskelig.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Ville elske at have Chiesa i truppen! Italiener, ung og landsholdsspiller. Altid velkommen.

Men det vil ikke give nogen mening at hente ham og Hauge.
    Så har vi 8 spillere til 2 pladser (se ovenstående for variationer af det argument).

Håber at det blot er aviser, der skal sælges, end reel interesse fra vores side. I så fald skal vi sælge Paqueta OG sælge eller udleje enten - en, helst to - Castillejo/Saelemaekers/Maldini.

Men ligeså spændende er det og Paqueta ryger. Og henter vi en til forsvaret? Fofana rygtes stadig som en mulighed.
    Jeg kan læse mig frem til at nu prøver Juve at hive ham hjem.

Jeg kan ikke se at han vil vælge os frem for dem, lige pt.
    Medlem nr 167

Standard

Di Marzio melder Paqueta til Lyon. Så han kommer ikke til at indgå i nogen form for handel med Fiorentina. Kan ikke se noget med prisen.

Standard

20 millioner euro er først pris - men mon ikke der kan komme lidt bonus osv til.
    Havde gerne set man havde tilbage købs klausul, men det er noget Milan aldrig har syntes jeg i de handler vi laver når vi sælger.

Vil sige en Bakayoko vil være kanon og kan vi få en til defensiven så ser det rigtig rigtig fornuftig ud syntes jeg. Zlatan skal selvfølgelig holde sig skadesfri på toppen, men det skal han uanset da vi aldrig finder en med samme kaliber med de få midler vi har
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Han ryger til 20 +evt. fremtidig bonus, men er pt. bogført til ca. 23, men hvis man så tager lønnen i betragtning så ender vi på "0" ca. Kilde MilanNews.it.

Tja, man kan ikke forvente andet ovenpå den katastrofale sæson han havde. Især 2020 gik helt i stå for ham. Havde vi solgt ham i Aug. 2019 til PSG, så havde det været for 45-50. Han passer heller ikke rigtigt ind i vores 4-2-3-1, så det er sådan det må være. Punktum og tak for denne gang.

Nu håber jeg virkelig, at der udover Hauge, ikke investeret i flere talenter. Skal vi hente noget, så er det en habil og rutineret back-up for Kjær og/eller Zlatan. Kan vi ikke lukke Bakayoko, så må vi vente til januar på den plads og holde på pengene.

Udover Kjær, Zlatan og Saelemakers som blev "re-signet", så har Pioli jo praktisk talk ikke fået noget til start 11'eren

Standard

så vidt jeg kan se få vi da noget vidersalgs bonus såfremt Lyon sælger. Så skulle han blomstrer op og ryge til en af de dyre drenge, så får vi da lidt penge - uden lige at vide hvor mange % det er tale om.

Men spændt på hvad Milan arbejder på. Rev vi lige Bakayoko, Chiesa og en CB hjem - så så det sku godt ud. Chiesa ikke fordi jeg er vildt overbevist omkring ham, men det med en ung italiener vækker bare altid FM instinktet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er en sejr for ledelsen at Paqueta kan forsvinde uden tab. Jeg har aldrig set lyset i ham og det var i hvert fald tydeligt for alle at det ikke blev i Milan han skulle forløses.

Det her kommer også til at forløse andre tilgange til klubben og forhåbentlig bliver det de rigtige.

Sportsligt har man gjort alle de rigtige ting i år må man bare sige.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Han ryger til 20 +evt. fremtidig bonus, men er pt. bogført til ca. 23, men hvis man så tager lønnen i betragtning så ender vi på "0" ca. Kilde MilanNews.it.

Tja, man kan ikke forvente andet ovenpå den katastrofale sæson han havde. Især 2020 gik helt i stå for ham. Havde vi solgt ham i Aug. 2019 til PSG, så havde det været for 45-50. Han passer heller ikke rigtigt ind i vores 4-2-3-1, så det er sådan det må være. Punktum og tak for denne gang.

Nu håber jeg virkelig, at der udover Hauge, ikke investeret i flere talenter. Skal vi hente noget, så er det en habil og rutineret back-up for Kjær og/eller Zlatan. Kan vi ikke lukke Bakayoko, så må vi vente til januar på den plads og holde på pengene.

Udover Kjær, Zlatan og Saelemakers som blev "re-signet", så har Pioli jo praktisk talk ikke fået noget til start 11'eren
    Ja det er lidt svært at sige hvad vi taber på ham i capital loss. Det kommer an på hvordan vi afskriver spillerne. Normalt afskriver vi halvårligt 30. juni og 31. december. 30. juni var hans værdi 25,253,060 men der meldes også om, at klubben afskriver de her tre måneder også og vil værdien på ham være 23,148,638. Så tabet ved et salg på 20 er enten 5,2 eller 3,1. Det tab er dog uanset mindre end den afskrivning han vil koste os denne sæson som vil være 8,4 eller 6,3.

Tager man alle faktorer ind vil det dog have et positivt aftryk på 6,5 mio euro at komme af med ham med løn, afskrivning og tab taget med i betragtning. Så var han bare sendt videre og ikke skulle erstattes var det positivt. Men når pengene skal geninvesteres i en ny spiller, så vil billedet nok være anderledes når markedet er slut.

Han var dog vores 3. dyreste spillere og ikke en spiller der passer ind, så dejligt at komme af med ham. Det kan jo være Lyon passer ham bedre.

Standard

Kender ikke rigtigt til Hauge, og har ikke set vores europæiske kvalkampe, men han ser spændende ud!

Men hvad er det lige der sker i Norge lige nu!? Det er jo helt vanvittigt, hvad der er af spændene norske talenter. Haaland er allerede en stjerneangriber og bliver utvivlsomt en af sin generations bedste. Odegaard kan også meget vel blive en decideret superstjerne. Så er der spillere som Ajer, Berge og Evjen, der også fremhæves som store talenter. Nu også ham her, Hauge.

Og der er flere. Kan da godt gå hen og blive et skræmmende landshold på sigt...

Standard

Tomiyasu kunne faktisk være et godt bud at hente, selvom vi igen snakker en meget ung spiller. Men han kender Serie A og kan også spille højre back. Fysisk stærk og hurtig spiller. 20 millioner euro er selvfølgelig penge, men kunne være et godt bud på en ny spiller til defensiven
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser