Side 32 af 39 FørsteFørste ... 223031323334 ... SidsteSidste
Viser resultater 311 til 320 af 382

Emner: Transfers 2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Gomez kunne være en fin ide hvis Hakan ikke snart forlænger. Både han og Donna kan skrive gratis med andre klubber fra 1. januar så der skal snart gerne skrives så vi kan fokusere på andre spillere og forstærkninger. Rygterne lyder på, at vi er nogenlunde optimistiske med Donna men Raiola insisterer stadig på en lav klausul i tilfælde af at vi ikke spiller CL. Hakan kræver stadig minimum 5 mio euro og bonus på toppen, hvor vi skulle holde fast på 3.5 mio euro. Jeg synes 3.5 i forvejen er til den høje side, men det skal også ses i lyset af, at manden snildt kan få sine 5 mio euro i PL/Atletico/PSG samt en sign on fee.

Ellers er vi vel nærmest der hvor vi på Galliani maner kan sige at vores største forstærkning vil være at få de skadede spillere klar igen.

Jeg ser gerne en angriber, midterforsvar og en reserve til Kessie og Theo. Det virker dog til at klubben kører en meget stram linje, og ikke vil gå efter andet end en midterforsvar, hvis denne kan være inden for budgetet på de 15 mio euro. Det er naturligvis det eneste forsvarlige økonomisk, selvom en top 4 placering ikke har været mere realistisk siden vi var med i CL sidst.

Vi skal dog undgå panikkøb a la Milik, Giroud osv. Det skal være noget med perspektiv i. Det virker til ham Simakan i Strasbourg er vores egentlig mål for vinduet.

Ellers er der jo også stadig nogle afgange at kigge på med Duarte, Mussachio og Conti som meget oplagte spillere at få solgt. Maldini og Colombo kunne også trænge til at spille noget mere for at blive klar til Milan.
    Jeg er ikke helt med på din præmis omkring panikindkøb omkring alá Milik og Giroud. Især Milik.

Milik er p.t i en sitation, hvor han er uønsket i Napoli. Ikke pga. sportslige, men derimod fordi han ikke ønskede at forlænge kontrakten, som jeg forstod det. Inden da var han blandt andet ønsket i Juventus for større beløb. Er det fordi du ikke mener vi mangler en back-up for Zlatan det næste halve år, for så er det jo en helt andet sag?

Han er 26 år, har spillet 56 kampe for Polen, har et scoringssnit på over 1 mål per 3 kamp han har spillet i serie a (38 mål i 93 kampe ifølge transfermarkt). Han er 1,86 meter høj og på den måde har han også noget fylde.

Er han ikke netop den ideale til at aflaste Zlatan, som realistisk kommer til at misse kampe? Hvis man samtidig skal være realistisk. Ja han er ikke perfekt, men han er altså en fornuftig angriber, til en fornuftig pris.

Mit udgangspunkt er selvfølgelig møntet på, at man kan hente ham med rabat, da hans kontrakt snart udløber, og de ikke bruger spilleren. Hans lønniveau er det eneste jeg er i tvivl om.

En midterforsvar og en angriber i vintertransfervinduet drømmer jeg om, da Zlatan og Kjær er skadesplagede og vores back-ups i min optik er for ustabile på de pladser.
    Det eneste der taler imod en angriber for mig er, hvis man vælger at sige Leao skal bruges fast som angriber, hvilket jeg sagtens kunne være fortaler for, da jeg egentlig mener hans potentielle er størst der. Men Pioli bruger Rebic over Leao i front, og derfor tror jeg ikke på at Pioli er enig her.

Til sommer kan man så kigge på en venstre back, en afløser for Kessie og evt. Thauvin på en fri transfer istedet for Samu.

Jeg er dog enig med at man skal have skippet Duarte, Musacchio og Conti afsted. Især hvis Kalulu forventes at blive højre back.

https://www.football-italia.net/1639...scamacca-talks

Her kan man i min optik snakke mere om et panikindkøb.

Standard

En forsvarsspiller er ihvertfald et must - det kan det ikke være tvivl om. Kulalu er indbaldet i næsten hver eneste mål vi får imod os, men syntes dog egentlig ikke han har været en katastrofe, men svært at forvente mere af sådan en ung spiller. Så gerne vi hentede en mere rutineret spiller i centeret, men kræver selvfølgelig der er nogle ledige og nogle vores scouts tror på. Dertil er det angriberen vi helt klart mangler

Men lad os håbe det kan falde på plads tidlig i det nye år, så vi ikke skal vente hele januar måned også. Vi får brug for alle de forstærkninger vi kan, da nok både Zlatan og Kjær er væk det mest af januar
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

En back up for Zlatan i form af Milik, kan jeg sagtens forene mig med.
    Der er dog et par punkter der er lidt alarmerende:
    - Han har ikke spillet siden september, så skal bruge noget tid
    - De Laurentiis giver nok ingen rabat efter den batalje ham og Milik har haft - og slet ikke til en direkte konkurrent
    - Milik har haft to korsbåndsskader; en i hvert knæ
    - Han vil forlange en klækkelig løn, når transfersummen nu er mindre

Disse faktorer gør at jeg ser det svært. Men bestemt en god mulighed. Scamacca er dog ikke panik i mine øjne, blot langtids perspektiv mere end nu og her.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

https://www.football-italia.net/1637...h-driven-milan

Lidt om hvorfor Milan burde overveje Gomez.
    Medlem nr 167

Standard

Gomez er da en fremragende spiller, men som jeg ser ham har han to ting imod sig for at passe ind. Han er ikke super stærk i genpresset hvor Hakan er en klasse eller to over. Så han ville slet ikke kunne spille med Zlatan da vi ikke ville kunne have to spillere der ikke er med i aggresiv genpres. Den anden er hans mentalitet. Det er en farce det der sker lige nu i Atalanta med ham og Maldini/Pioli/Gazidis har alle den seneste uge at man er meget varsom med at hente spillere ind der ikke har den rette mentalitet til for ikke forstyrre den harmoni der angiveligt er i truppen.

Jeg ser ham dog stadig som en mulighed hvis Hakan insisterer på at forlade klubben. Men Hakan har i de senere kampe slet ikke vist tegn på at kontrakten påvirker ham, så jeg vil til hver en tid hellere beholde ham og lade ham udløbe frem for at hente Gomez. Det virker heller ikke til klubben kigger på andet end en midterforsvar omend Maldini siger at der altid kan komme muligheder man kan kigge på. Det forlyder dog det ikke er Gomez man vil kigge på af ovennævnte årsager. Kan vi få ophævet med MM og udlejet Duarte er der også økonomisk plads til ham Simakan hvis det er ham man har set sig varm på.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Gomez er da en fremragende spiller, men som jeg ser ham har han to ting imod sig for at passe ind. Han er ikke super stærk i genpresset hvor Hakan er en klasse eller to over. Så han ville slet ikke kunne spille med Zlatan da vi ikke ville kunne have to spillere der ikke er med i aggresiv genpres. Den anden er hans mentalitet. Det er en farce det der sker lige nu i Atalanta med ham og Maldini/Pioli/Gazidis har alle den seneste uge at man er meget varsom med at hente spillere ind der ikke har den rette mentalitet til for ikke forstyrre den harmoni der angiveligt er i truppen.

Jeg ser ham dog stadig som en mulighed hvis Hakan insisterer på at forlade klubben. Men Hakan har i de senere kampe slet ikke vist tegn på at kontrakten påvirker ham, så jeg vil til hver en tid hellere beholde ham og lade ham udløbe frem for at hente Gomez. Det virker heller ikke til klubben kigger på andet end en midterforsvar omend Maldini siger at der altid kan komme muligheder man kan kigge på. Det forlyder dog det ikke er Gomez man vil kigge på af ovennævnte årsager. Kan vi få ophævet med MM og udlejet Duarte er der også økonomisk plads til ham Simakan hvis det er ham man har set sig varm på.
    Fuldstændig enig.

Især din pointe omkring Hakan. Personligt var jeg splittet omkring hvorvidt man skulle sælge i Januar, for at få lidt for ham. Faktum er dog at han har leveret så godt, og det på ingen måde er værd at sætte det vi har gang i over styr, for en mindre sum. Hakan leverer mange assist og generelt "nøgle afleveringer", og er samtidig ikke bleg for at arbejde for holdet, hvilket er en sjældenhed. En meget moderne 10'er, hvor tidligere store spillere på positionen havde mere X-Factor, men ikke samme arbejds indsats.

Standard

Forhåbentlig kan vi da sige farvel til både Duarte og Musacchio, når de åbenbart slet ikke er i planerne når selv Kalalu er foran. Men spørgsmålet er hvem der vil give en euro for dem, så det bedste der kan ske er nok vi kan opsige kontrakterne med dem for at spare lønnen, men ikke sikkert de er interesseret i det, da der nok næppe står mange klubber i kø for dem, da de ikke har spillet stort set.

Ham Simakan aner jeg intet om, men lader til vi indtil videre har haft en heldig hånd til at hente de rette spillere ind, selvom de er ukendte. Men det kendetegner vel også meget godt vores sæson, at alt går op i en højere enhed

Gomez er sikkert en spændende spiller, men hans personlighed er jeg dog ikke den store fan af. Syntes ofte han viser lidt nogle dårlige sider, med noget svinsk spil og generelt attituden på banen.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Gomez er en fin mulighed, men ikke en jeg ser som et godt for for Milan. Hverken sportsligt eller økonomisk.

Simakan virker lovende, men vil skulle bruge en halv til en hel sæson på at falde til. Så han vil maks gå ind som 3./4. valg.
    Henter man Simakan så er det spændende, hvad der sker med Duarte og Musacchio - helt enig. Dem behøver vi ikke beholde.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Diego Costa ophæver sin kontrakt med Atl. Madrid...Hmm

Døjet med skader de sidste par år grundet sin meget fysiske spillestil, men han ville godt nok være en bæst at få ind. Lidt alá samme kaliber som Giroud, men lidt yngre. Ved ikke med Zlatan og ham på samme hold, men det er da en mulighed. Hæver nok en for høj løn, men skulle ikke undre mig at Inter eller Juve napper ham.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Diego Costa ophæver sin kontrakt med Atl. Madrid...Hmm

Døjet med skader de sidste par år grundet sin meget fysiske spillestil, men han ville godt nok være en bæst at få ind. Lidt alá samme kaliber som Giroud, men lidt yngre. Ved ikke med Zlatan og ham på samme hold, men det er da en mulighed. Hæver nok en for høj løn, men skulle ikke undre mig at Inter eller Juve napper ham.
    Ligesom med Gomez tror jeg aldrig Costa bliver aktuel grundet hans besværlige personlighed. Ikke når man hører ledelsen taler om at man ikke vil rokke ved harmonien og balancen på holdet. Det ville dog have været en rigtig Galliani transfer.

Nu er der i øvrigt kun 2 dage til, at Hakan og Donna kan skrive kvit og frit med en ny klub. Man må sige, at vi i den grad har is i maven.

Mussachio og Contis agent var begge ude igår og lufte lidt tanker om et farvel til spillerne. Om ikke andet et lejemål til Conti hvor Mussachio ser ud til at ville have det sidste med af sin kotrakt inden han kan skifte gratis til sommer og dermed score en sign on fee. Det er ikke et nemt vindue at afsætte de to spillere i da de er på så dyre kontrakter. Selv hvis vi tog et tab på dem og lod dem gå gratis ville ingen give samme løn. Et lejemål til Conti kunne være fornuftigt da han øjensynligt står bag Dalot også. Så et godt forår i en mindre klub kunne gøre ham mere salgsklar til sommer eller klar til at kunne være backup i stedet for Dalot som ikke ligefrem imponerer stort.

Regler for meddelelser