Side 35 af 41 FørsteFørste ... 253334353637 ... SidsteSidste
Viser resultater 341 til 350 af 409

Emner: Transfers 2020

Standard

Man må sige det godt nok er et stille transfer vindue. Kan ikke mindes der efter en uge endnu ikke har været en eneste transfer hos de større klubber. Men hænger vel nok sammen med Corona og økonomien er mere elendig end nogensinde, at der ikke bliver handlet.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Indeed.

Vi sættes dog kraftigt i forbindelse med S. Meite fra Torino. Ikke engang på holdet pt, så ikke just oprejsende.
    Men dog scoutet rigtigt i forbindelse med vores mangel på fysisk på den centrale midtbane hvor Bennacer og Tonali kan virke for "små" på nogle tidspunkter i kampene. 187 cm. høj og ligner en cheap version af Bakayoko som ligeledes er 26 år. Vi snakker 1 mio. EUR lån og 10 mio. EUR option.

Mon ikke det bliver ham og Simakan og så er det dét. Forhåbentligt kan vi sende Conti og Duarte afsted på lån. Mussachio kommer vi ikke af med, selvom jeg ikke kan forstå manden vil spilde endnu en sæson i hans bedste alder.

Standard

ja Meite er en ordentlig krabat. Men nej, ikke just noget man sidder og savler over, når han ikke engang kan spille sig på holdet i Torino. Men et lån kan jeg leve med i den her nødsituation og hvis vi ikke har noget i egne rækker som bedre alternativ, må man jo låne sig til det.
    Simakan tilgengæld håber jeg mere på. Når selv Leipzig er efter ham, så må han have et eller andet potentiale
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er i hvert fald ganske klart at økonomien i fodboldeuropa er helt væk og det bliver svært at lave nogle store salg de næste mange vinduer inden klubberne er tilbage på sporet.

Det er nok også derfor Hakan netop nu har chancen for at score sin største kontrakt ved skifte på fri transfer.

Anyways så er Meite en mærkelig transfer a la det Galliani kunne finde på at lave når Silvio havde smækket kassen a la Birsa, Constant, Mancini, Destro osv. Der er ingen tvivl om vi er udfordret på en afløser for Kessie og vi har ingen talenter selv. Men vi må nok også snart begynde at sende Krunic videre når han ikke engang kan være reserve der heller.

Ellers viser det meget godt vores budget i dette vindue og ikke overraskende har vi ikke det store at gøre med. Simakan ville være et indkøb til den nye sæson, men så er det måske også fornuftigt at hente ham nu så han kan få 6 måneder til at blive integreret. Men mon ikke Leipzig med deres større appel og økonomiske muskler ender med at hive ham hjem.

Ærgerligt at der ikke er penge til forstærkninger dette vindue når vi har en reel chance for top 4. Dog forståeligt da Elliot ikke kan blive ved med at hælle penge i klubben som skidt og FFP står og venter på at udelukke os.

Det ville også være fint med et lejemål til Duarte. Han skal spille noget bold så han kan blive relevant til et salg eller en reserverolle.

Standard

Tja, lad os nu se.. Synes sgu det er fint castet under omstændighederne. Én som kender liga'en, den italienske mentalitet og har trods alt lidt rutine med små 100 Serie A kampe, sammenlignet med Koné som nok ryger til Gladbach. Ham fra Lille er jo nok for dyr (+25m?). Uden tvivl en transfer til bredden, da vores dyre investering Tonali skal spilles op. Bennacer og Kessie er startere. Vi har i den grad brug for noget fysik på den midtbane. Synes også man mangler én af skifte ind når sejren skal cementeres de sidste 20 min..

Med tanke om Coppa Italia, Europa League, så skal vi klart have en til den midtbane da Krunic løsningen ikke er holdbar, desværre. Jeg siger go'.

Standard

Man kan så sige er Meite bedre end Krunic når alt kommer til alt ?. Jeg tvivler og så giver handlen vel endnu mindre mening.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Meite har ikke været i truppen hos Torino, da han er på vej væk. Han har tydeligvis ikke været førstevalg, men jeg er ret sikker på at han bliver hentet, da vi har været udfordret på den position med skader og karantæner. Han er tiltænkt som backup så især kessie kan blive hvilet en gang i mellem. Til sommer kan de så evaluere om han skal hentes permanent. Til den tid vil der også være bedre muligheder for at hente en spiller til startopstillingen eller i hvert fald en som kan presse bennacer og kessie, men uden at det betyder et exit til meite. Ikke alle spillere bliver købt til startopstillingen. Krunic tror jeg også bliver solgt, men dels kan de ikke få det de gerne vil have for ham og så tror jeg også de gerne vil beholde ham til sommer i tilfælde af skader.

Standard

Meite er selvfølgelig ikke en topspiller, men de to kampe som jeg har set ham spille i denne sæson (Mod Inter og Juventus), der synes jeg han var stærk. Man er jo heller ikke villig til at lave en kæmpe investering i en CM når man har Bennaccer og Kessie som de klart foretrukne og en Tonali som man har investeret tungt i, så hans udvikling vil man jo heller ikke begrænse. Umiddelbart så virker han som en fin løsning - en klar opgradering ift. når Krunic skal spille en af de to CM'er.

Standard

Ser der sker lidt nu hos Milan. Duarte væk på lån og Conti skulle også være tæt på. 1,5 års lån til Fiorentina - ganske OK og se om han kan slå igennem. Og de har så option til at købe ham, men lige med ham er jo sku ikke så nervøs.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ser der sker lidt nu hos Milan. Duarte væk på lån og Conti skulle også være tæt på. 1,5 års lån til Fiorentina - ganske OK og se om han kan slå igennem. Og de har så option til at købe ham, men lige med ham er jo sku ikke så nervøs.
    Fint at der tyndes ud. Selvfølgelig kan der ikke sælges på nuværende tidspunkt, men dette er næstbedst.

Regler for meddelelser