Side 22 af 27 FørsteFørste ... 122021222324 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 220 af 262

Emner: Transfers 2020

Standard

Ja Paqueta kom jo nok primært takke Leonardo og der var som altid stor hype om brasilianske spillere. Der var helt sikker små glimt at klasse hos ham, men overordnet så var der bare for meget Niang over ham. En rigtig god ting og 1 sekund senere så håbløs bold tab eller farlige driblinger nede på egen bane. Når det lykkedes så det godt ud, men niveauet til at lykkes ofte var der bare ikke.
    Men fint vi slipper af med hyren på ham og så må håbe ham blomstrer op, så et salg kommer

Vil sige kan vi slippe af med Halilovic og så Krunic så må det være optimalt. Conte, Duarte og Musacchio som ikke har spillet i længe, er der ingen der køber pt.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så blev Jens Petter officiel.

Jeg må indrømme at jeg ikke er fan. Det virker som et meget impulsivt køb på baggrund af præstationen mod os snarer end et langsigtet scouting-arbejde til en position, hvor vi har brug for forstærkning. Central forsvarsspiller, topangriber og højre wing er alle positioner, der skriger langt mere på forstækning end venstre wing.

Lur mig om han ikke bliver mere middelmådigt fyld alá Saelemakkers og Castillejo.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser
    Så blev Jens Petter officiel.

Jeg må indrømme at jeg ikke er fan. Det virker som et meget impulsivt køb på baggrund af præstationen mod os snarer end et langsigtet scouting-arbejde til en position, hvor vi har brug for forstærkning. Central forsvarsspiller, topangriber og højre wing er alle positioner, der skriger langt mere på forstækning end venstre wing.

Lur mig om han ikke bliver mere middelmådigt fyld alá Saelemakkers og Castillejo.
    Ja, det virker mærkeligt hvis vi ser på antallet af spillere til kanterne, samt timing i indkøbet.

Men omvendt tror jeg heller ikke Maldini og co, er færdige med at handle. Så vi må vente med at gøre status.

Spiller han sig til en plads på holdet, har vi købt en spiller for €5 mio. Det er ikke meget.
    Så risikoen er lille.
    Men enig i at vi har større mangler, der bør addresseres inden deadline!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Nå, det virker til, at klubben lige puster ud og ikke går i panik hvis man skal tro rygterne. Det fornuftigt. Kan vi få afsat Laxalt og Halilovic er det også sådan det må være. Vi skal død og pine ikke tage dumme chancer nu vi endelig er kommet af med stort set alt det skrald under Mirabelli og Leo. Det er kun Laxalt og Caldara der tynger nu.

Det betyder ikke, at vi ikke behøver mere kvalitet for det er en tynd trup. Men er det rigtige ikke tilgengæligt så er der ikke så meget at gøre.

Standard

Flere medier melder om vi er tæt på Diogo Dalot fra Manchester United, nu mere end højre wing end en højre back vi mangler. Men en spændende spiller, og ville kunne lide ideen, hvis det ikke var fordi vi havde en del andre mangler. Calciomercato melder at Viola er interesseret i Conti, forhåbentlig et rygte med kød på og ikke bare skabt ud fra Dalot handlen.

Sky melder at Nacho og Rudiger stadig er i spil på leje.

Så er der også lidt løse rygter fra Spanien om Jordi Escobar fra Valencia, kender ham ikke.

Standard

Dalot vil sgu være helt skørt. Endnu et ungt talent der stadig ikke har bevist sig. Og så på højre back hvor vi har Calabria/Conti og lige hentet Kalulu, som er den samme profil som Dalot. Det ville være noget bedre de gik efter Smalling. Han var vel ligaens bedste forsvarer sidste år før jul og hold et stabilt niveau i foråret. Såden en type ville kunne rykke noget og ham har vi brug for frem for endnu et talent der skal kæmpe med 4 andre spillere om pladsen. Med mindre vi naturligvis er ved at sælge Calabria og Conti giver det ingen mening.

Standard

Verdens hidtil klogeste mand må være Samu Castillejos agent. Hvordan han kan spille i vores flotte trøje er mig en gåde? Manden satte IKKE en fod rigtig i kampen mod Rio Ave. Dårlige berøringer, elendige driblinger og løb. Manglende teknik.

Hvis vi ikke køber en højre kant og skyder den mand væk, så står vi dårligt på sigt. FUCK han er ringe!

Jeg var ellers optimist inden kampen i går, men hold da kæft et lavt bundniveau vi har.

Donnarumma - Tatarusanu og "følge" Donnarumma er ok

Romagnoli, Kjær, Theo, Calabria er ok

Kessie, Calhanoglu, Bennacer, Tonali, Diaz, er ok

Rebic, Leao, Zlatan er ok

Fyld: Gabbia - Conti - Duarte - Kalulu - Hauge - Saelemaekers - Maldini (måske for forelsket i navnet)

Farvel og tak: Musacchio - Laxalt - Krunic - Halilovic - Castillejo - Colombo

Kan vi nå at smide de 6 spillere og få 2 gode ind, så er jeg tilfreds. Helst en forward og en back (gerne der kan sparke med begge ben)

Standard

Conti har virkelig aldrig spillet nogen god kamp for Milan. Men ham slipper vi aldrig af med uden at miste meget. Saelemakers kan jeg nu godt lide Har noget speed og kan også lykkes med nogle ting, men kræver selvfølgelig han har nogle gode spillere omkring sig for individuel kan han ikke klare det endnu ihvertfald. Men syntes faktisk han har gjort det rigtig godt når man tænker hvor kort han egentlig har været i klubben.

Ud fra rygterne mangler jeg stadig et mere høj kaliber navn end flere talenter. Rüdiger er en omvandrende katastrofe i mine øjne, så kan vi lige så godt have hentet Martin Laursen hvis vi vil have kaos beslutninger.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hvis Dalot ikke kan spille venstreback, så giver den ingen mening medmindre Conti har fået endnu en lang skade - man har intet hørt til ham? Håber han kan dække en venstre hvis Laxalt er på vej væk ellers kan vi være på røven der også.

Ham den store center angriber Choupo-Moting fra PSG har pt. ingen kontrakt. Hvorfor ikke hente ham ind. Kunne være ok reserve for Zlatan

Standard

Jeg synes stadigvæk at spillere som Colombo og Gabbia bør sendes på lån. Enten til en Serie A eller Serie B klub, men problemet er at der ikke er nogle reserver til hverken Zlatan eller Romagnoli og Kjær, hvilket betyder at de må blive. Det er dog svært at få alt opfyldt i et enkelt transfervindue og med de midler klubben har til rådighed. Jeg synes de har gjort det godt under omstændighederne.

En centerforsvarer og gerne en angriber på lån vil være fint. Det er mere for at vi har reserver i tilfælde af karantæne, hvile og skader. Kommer klubben så i CL så kan har vi forhåbentlig midlerne til at købe en spiller som Milenkovic.

Nacho er en ganske habil spiller som har masser af kampe for Real Madrid og landskampe og han kan også spiller højreback. Et lån uden option vil være fint.

Regler for meddelelser