Side 24 af 27 FørsteFørste ... 142223242526 ... SidsteSidste
Viser resultater 231 til 240 af 262

Emner: Transfers 2020

Standard

Ja, det giver ikke den store mening. Vi henter højre back nummer 4 og sender vores eneste naturlige venstre back reserve til Celtic. Og økonomisk går Dalot/Laxalt i bedste fald i 0. Den koster os nok en smule, da Celtic næppe både betaler løn og en afskrivning på 3.5 mio euro. Det er simpelthen for dumt det her.

Standard

Hvis Laxalt er på vej væk, så skal vi måske lige vente med at gå amok over Dalot transferen.. Måske kunne vi ikke nå at finde en alternativ venstreback og da man tydeligvis ikke tror på Laxalt (som klart passer bedre på en wing end back), så kan jeg godt forstå man vil dække sig ind med én som man forhåbentligt kan udvikle på sigt. Der er desuden intet nyt om Conti (skadet igen i længere tid?) og vi kender alle Calabria's historiske udfald.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja, det giver ikke den store mening. Vi henter højre back nummer 4 og sender vores eneste naturlige venstre back reserve til Celtic. Og økonomisk går Dalot/Laxalt i bedste fald i 0. Den koster os nok en smule, da Celtic næppe både betaler løn og en afskrivning på 3.5 mio euro. Det er simpelthen for dumt det her.
    Se svar underneden.

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Hvis Laxalt er på vej væk, sÃ¥ skal vi mÃ¥ske lige vente med at gÃ¥ amok over Dalot transferen.. MÃ¥ske kunne vi ikke nÃ¥ at finde en alternativ venstreback og da man tydeligvis ikke tror pÃ¥ Laxalt (som klart passer bedre pÃ¥ en wing end back), sÃ¥ kan jeg godt forstÃ¥ man vil dække sig ind med én som man forhÃ¥bentligt kan udvikle pÃ¥ sigt. Der er desuden intet nyt om Conti (skadet igen i længere tid?) og vi kender alle Calabria's historiske udfald.
    Enig med Slupinski i fht Costacurtas argumentation om at det ikke giver mening. Det mente jeg heller ikke da jeg lige læste de første rygter om ham, men det giver faktisk mening.

Er Conti ude har vi kun Kalulu til back up. Med Dalot, får vi en mand der kan dække begge backs, og skabe noget fremad banen på begge positioner. Det har han vist i Porto og til dels i United. Han slog aldrig igennem i United, men viste han kunne spille både venstre og højre back der, ligesom han gjorde i Porto.

Den del giver mening for mig. Men det kræver altså lige at Conti er ude i længere tid.

Men nu har vi i én spiller, en back up for Calabria og Hernandez.

Helt enig i at vi mangler en option på ham, men træerne vokser ikke ind i himlen. Lad os håbe at han er klar på at skifte til os, og United er til at tale med omkring et salg, hvis han slår igennem. Hvis ikke, har vi blot udskudt betalingen af en back up til Theo til næste år.

En anden sag er handlen med Tonali, hvor det tydeligt at han skal falde til. Nøj han var ringe i går, og viser ikke hvorfor han skulle være fremtidens mand på midten. Bevares han har bestemt tiden der arbejder for ham. Han skal ind i systemet. Lære holdkammeraterne at kende. Blive komfortabel med hans rolle. Og så skal vi nok se en positiv udvikling i hans præstationer. Håber blot at han ikke lægger sit spil for højt i forhold til evnerne, da han har god tid til at vise hvad han kan! Hold det simpelt. Ellers ligner det vi er sat på midten, hvor flere af os, ellers mente at Krunic skulle sælges og Baka hentes. Det sker så ikke i år. Øv.
    Sidst redigeret af Kakà*** : 3 Uger siden kl. 15:29
    Forza AC Milan

Standard

Baka istedet Krunic havde været kanon, men det ville næsten være for stort luksus problem i den nuværende situation vi står det. Dertil har Baka jo haft problemer med disciplinen og lidt sjov han netop ender hos Gattuso, hvor de ihvertfald ikke sluttede særlig godt omkring deres samarbejde.
    Krunic igår gjorde det ok og når modstanderen ikke er bedre går det an. Men er han nød-valg når vi skal møde de gode hold så ser det selvfølgelig skidt ud
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Overordnet fint vindue syntes jeg. En defensiv central back kunne vi har købt, men Romagnoli er snart tilbage og Gabbia gør det egentlig ok, mens Kessie også skal agerer back. De navne vi var sat i forbindelse med var uanset ikke løsning i min verden. Rüdiger er omvandrende katastrofe, og Kabak og senest ham fra Strassbourg er blot endnu spillere der skal bruge en del tid for at tilpasse sig. Så hellere vente til Januar og arbejde på noget bedre indtil da og hvis vi ligger lunt i svinget med CL kan det vel også tænkes vi vælger en bedre løsning fremfor blot en no-name talent

Dalot er der stor spørgsmåls tegn ved, men kan ikke være ringere end Conte, der hverken kan noget offensiv eller defensiv

I min verden vanvid Juve betaler samlet 60 millioner euro for Chiesa. Sikkert fordelt over flere år, men så god ser jeg ham slet ikke. havde de sagt det hele ville jeg sige det var en ok køb, men til de penge bør de kunne få langt bedre alternativer og de har vel pengene
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, et nogenlunde vindue, men kun fordi vi er kommet fint fra start. Ellers ville det være en katastrofe Savner måske en etableret spiller i midt/slut 20’erne alá Bakayoko eller en centerback som kan tage over for Kjær, for han holder altså ikke en hel sæson med det program.

Men ok, ham Simkan, 20
    årig tyrker fra Schalke eller hvad vi ellers har kigget på, virkede lige lovligt som et panik køb. Så hellere vente hvis vi har vurderet at Romagnioli, Duarte og Mussachio snart er tilbage.

Vores trup er lige til den smalle side, men vi glemmer måske også at vi har brugt penge denne sommer og faktisk signet Kjær, Saelemakers, Zlatan og Rebic☝🏻

Standard

Tja, hvad skal man sige om dette vindue. Vi har ikke hentet forstærkninger til start11eren på en eneste position ej heller noget synderligt til bredden udover Diaz som virker til at være en god vikar til Hakan. Resten er spillere til sæsonen 21/22 hvor spillere som Hauge, Tonali, Kalulu kan komme mere på tale. Vi har naturligvis brugt en del penge på at købe de spillere vi havde i truppen allerede som Kjær, Zlatan, Saelemakers og Rebic, men intet der gør jeg tænker top 4 er realistisk medmindre vi kan overpræstere 1 hel sæson. Jeg synes vi har brugt de penge vi trods alt har brugt forkert.

Til gengæld har vi fået ryddet nogenlunde op ved at sige farvel til Suso, Silva, Paqueta, Rodrigues, Reina og forhåentligt også Halilovic der rygtes at ophæve.

Laxalt for Dalot kommer jeg aldrig til at forstå. Nuvel han har da spillet en håndfuld kampe på venstre back, men det har Calabria også og vi kan hurtigt blive enige om at han slet ikke er en løsning der heller. Havde det så sparet os for nogle penge gav det mening. Vi har fået en dårligere reserve til Theo til samme pris. Det er sådan set det eneste der ikke har givet mening for mig dette vindue.

Vi har tabt penge på handlerne med Silva og Paqueta men især sidstnævnte var stadig godt salg i Corona tider.

Vores trup er dyrere lønmæssigt end den der sluttede sæsonen og den post stiger nok om lidt når Donna, Hakan, Roma og Kessie skal til at forhandle.

Det er dog også tydeligt at vi har haft et stramt budget og også fint at vi ikke laver panikhandler udover Dalot. Det er bare heller ikke nok til at sige vi står som favorit til en 4. plads. Nuvel, næste vindue er ikke så langt væk og kan vi spare profilerne i EL så kan vi måske holde dampen oppe i Serie A.
    Sidst redigeret af Costacurta : 3 Uger siden kl. 20:34

Standard

Vi lavede ikke de store justeringer som vel primært skyldes vi sluttede sidste sæson rigtig godt og ikke mindst er startet godt og ret overbevisende.
    Dertil er det vel også overordnet fint nok ikke begynde at hente alt for mange nye spillere til, så vi langt om længe for lidt ro på og ikke skal til at spille et halvt hold ind i start elleveren.

Top 4 syntes jeg også stadig ser lidt svært ud. Kan spillere som Zlatan, Hakan, Rebic og Theo sammen med Romagnoli og Kjær holde sig i form og undgå lange udfald så er det vel ikke umuligt. PT er det nok ihvertfald Juve, Atalanta og nok også Inter, selvom deres defensiv virkelig har sejlet indtil videre. De har dog også scoret mål, men som regel er det defensiven der er afgørende i Serie A Den sidste plads er så Napoli, Lazio, Roma og Milan. Begge Rom klubberne tror jeg ikke helt på og de har ikke forstærket sig væsentlig, mens Napoli ser ud til at være stærke. Men de løber jo så måske ind i nederlag mod Juve da de ikke mødte op pga. Corona.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Et godt transfervindue, hvor vi har sørget for at styrke holdet på markante positioner med unge talentfulde spillere samtidig med at vi er kommet af med et par spillere også. Det ser godt ud og holdet går en lys fremtid i møde. CL skal være målet, hvilket også er realistisk. Ikke mindst med tanke på at vi over en længere periode har været blandt de bedste hold i ligaen.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Tja, hvad skal man sige om dette vindue. Vi har ikke hentet forstærkninger til start11eren på en eneste position ej heller noget synderligt til bredden udover Diaz som virker til at være en god vikar til Hakan. Resten er spillere til sæsonen 21/22 hvor spillere som Hauge, Tonali, Kalulu kan komme mere på tale. Vi har naturligvis brugt en del penge på at købe de spillere vi havde i truppen allerede som Kjær, Zlatan, Saelemakers og Rebic, men intet der gør jeg tænker top 4 er realistisk medmindre vi kan overpræstere 1 hel sæson. Jeg synes vi har brugt de penge vi trods alt har brugt forkert.

Til gengæld har vi fået ryddet nogenlunde op ved at sige farvel til Suso, Silva, Paqueta, Rodrigues, Reina og forhåentligt også Halilovic der rygtes at ophæve.

Laxalt for Dalot kommer jeg aldrig til at forstå. Nuvel han har da spillet en håndfuld kampe på venstre back, men det har Calabria også og vi kan hurtigt blive enige om at han slet ikke er en løsning der heller. Havde det så sparet os for nogle penge gav det mening. Vi har fået en dårligere reserve til Theo til samme pris. Det er sådan set det eneste der ikke har givet mening for mig dette vindue.

Vi har tabt penge på handlerne med Silva og Paqueta men især sidstnævnte var stadig godt salg i Corona tider.

Vores trup er dyrere lønmæssigt end den der sluttede sæsonen og den post stiger nok om lidt når Donna, Hakan, Roma og Kessie skal til at forhandle.

Det er dog også tydeligt at vi har haft et stramt budget og også fint at vi ikke laver panikhandler udover Dalot. Det er bare heller ikke nok til at sige vi står som favorit til en 4. plads. Nuvel, næste vindue er ikke så langt væk og kan vi spare profilerne i EL så kan vi måske holde dampen oppe i Serie A.
    Lidt enig. Lidt uenig.

Vi har ikke hentet spillere til start11’eren - enig, men uenig i at vi ikke har brugt pengene fornuftigt. Ingen vanvidsinvesteringer. Allerede dér, har vi gjort det godt. Og så er der hentet til bredden og fremtiden.

Så der bliver bygget på det fundament der blev skabt i sidste sæson, fremfor at rive ned igen igen, og bygge nyt op!

Bliver spændende med kontraktforhandlingerne dog, det jeg enig i!

Apropos Dalot, så har han altså spillet venstre back i Porto. Så ikke bekymret der. Men et problem er nok hans defensive kompetencer. Ikke hans stærke side. Tilgengæld vil han og Theo på hver sin back være fart udover alle grænser...
    Så spiller han sig på, har vi ikke en bekymring der. Så er det mere i fht balancen på holdet

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser