Side 25 af 27 FørsteFørste ... 152324252627 SidsteSidste
Viser resultater 241 til 250 af 262

Emner: Transfers 2020

Standard

I min optik har transfermarkedet været nogenlunde. Ikke perfekt og ikke dårligt.

Vi står med et lidt bedre hold i bredden i min optik, end det hold der gjorde det så fremragende i Corona tiden. det havde vi ikke fra start sidste sæson, hvilket jeg tror kommer til at gøre en kæmpe forskel, hvis vi kigger på antal point vi får.

Vi har fået nogle talenter ind, som jeg tror på kan blive noget godt. Dog ærgeligt der ikke er option på Diaz, da han faktisk er ham der har fået den bedste start.

Tonali har fået en lidt sløj start på sæsonen, men der skal man så huske, hvordan Bakayoko startede i sin tid. Bennacer til dels også, hvor jeg dog mere mener det var træneren der ikke brugte ham hurtigt nok..

Nu missede vi en midterforsvar, men nogle gange kan de fornuftige handler også være dem man ikke laver, og istedet gå med kontinuitet. For numerisk er vi altså dækket ind på alle pladser, hvis Dalot ellers kan dække venstreback(jeg kender ham ikke godt nok). Et perfekt vindue, havde givet os en kvalitets højre wing, og så et Samu salg. Krunic salg og Bakayoko ind. Conti salg og kvalitetsback ind.

Desværre tror jeg ikke det er helt nok til top 4. Jeg mener Inter og Juve er markant stærkere på papiret, Napoli mener jeg også har en anelse mere individuel kvalitet, især hvis Oshimen får succes. Og så er der Atalanta, som man må bøje sig i støvet for. Rom klubberne tror jeg vi ender foran i år, men det bliver tæt.

Nu venter der så en ligeså vigtig periode for Maldini, da både Hakan, Zlatan og Donnarumma har udløb næste sommer og det er altså tre nøgleprofiler, som vil koste truppen dyrt ikke at beholde(Zlatan er gammel, så hvis han ryger skal han bare erstattes, men de to andre er essentielle). Derudover er der Franck og Romagnioli der har udløb 2022.

Spændende bliver sæsonen ihvertfald, synes Serie A generelt er federe p.t end i mange år. Nu skal vi bare have os etableret i top 4, så er alt godt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Lidt enig. Lidt uenig.

Vi har ikke hentet spillere til start11’eren - enig, men uenig i at vi ikke har brugt pengene fornuftigt. Ingen vanvidsinvesteringer. Allerede dér, har vi gjort det godt. Og så er der hentet til bredden og fremtiden.

Så der bliver bygget på det fundament der blev skabt i sidste sæson, fremfor at rive ned igen igen, og bygge nyt op!

Bliver spændende med kontraktforhandlingerne dog, det jeg enig i!

Apropos Dalot, så har han altså spillet venstre back i Porto. Så ikke bekymret der. Men et problem er nok hans defensive kompetencer. Ikke hans stærke side. Tilgengæld vil han og Theo på hver sin back være fart udover alle grænser...
    Så spiller han sig på, har vi ikke en bekymring der. Så er det mere i fht balancen på holdet

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Det må aldrig være et succeskriterie at man ikke laver en vanvidsinvestering. Det er et absolut minimum af forventninger. Jeg synes i modsætning til dig netop ikke at vi bygger på fundamentet, da vi ikke har kigget på de svage områder i start 11eren og adresseret dem. At forstærke de svage områder er ikke at rive ned men at bygge på. Der har vi ikke gjort noget godt overhovedet. Vi har helt sikkert hentet ind til fremtiden, men nutiden er det vi har brug for at styrke og også der vi skal lykkes hvis vi netop ikke skal se fundamentet smuldre ved tvunget salg grundet manglende CL.

Jeg medgiver, at Dalot har spillet 5 kampe som venstre back i Porto for 3 år siden, men det gør ham bare ikke til en god venstre back, at han har ageret backup på den side i den portugisiske liga. Forhåbentligt holder Theo sig skadesfri så det ikke bliver et tema.

Vi har allerede nu set hvor tynd truppen har været med de hold vi har stillet så man kan godt frygte det kan blive grimt igennem en så kort sæson med mange kampe.

Standard

De vi har set efter Corona bliver uden tvivl ikke ved resten af sæsonen - om vi så havde haft 11 klasse spillere fra øverste hylde
    Alle hold ryger ind i dårlige perioder og jo bedre hold man er jo hurtigere kommer man som regel ud af det. Så når perioden kommer med et par dårlige resultater, ser vi om holdet har rykket sig fra tidligere års elendighed og om Pioli er den "troldman" nogle gør ham til.

Som regel er det jo i dårlige perioder indidvidualisterne der skal gøre forskellen og der må man bare sige vi har Zlatan, som forhåbentlig kan holde sig skadesfri og holde niveauet. Han skal dog også bakkes op af en Hakan især og så har vi lidt spred hagl med en Rebic, Leao og Brahim der måske kan prikke den ind.

En skam der ikke er tilskuere på stadion endnu - og kommer der nok næppe foreløbig, måske end ikke i den her sæson. Tror opbakningen virkelig er stor PT for Milan og det ville kunne samle mange på stadion
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Det må aldrig være et succeskriterie at man ikke laver en vanvidsinvestering. Det er et absolut minimum af forventninger. Jeg synes i modsætning til dig netop ikke at vi bygger på fundamentet, da vi ikke har kigget på de svage områder i start 11eren og adresseret dem. At forstærke de svage områder er ikke at rive ned men at bygge på. Der har vi ikke gjort noget godt overhovedet. Vi har helt sikkert hentet ind til fremtiden, men nutiden er det vi har brug for at styrke og også der vi skal lykkes hvis vi netop ikke skal se fundamentet smuldre ved tvunget salg grundet manglende CL.

Jeg medgiver, at Dalot har spillet 5 kampe som venstre back i Porto for 3 år siden, men det gør ham bare ikke til en god venstre back, at han har ageret backup på den side i den portugisiske liga. Forhåbentligt holder Theo sig skadesfri så det ikke bliver et tema.

Vi har allerede nu set hvor tynd truppen har været med de hold vi har stillet så man kan godt frygte det kan blive grimt igennem en så kort sæson med mange kampe.
    Er enig langt hen af vejen. Du mister mig dog lidt ved den sidste kommentar, omkring vi allerede nu har set den manglende bredde.

Vi har 9 point ud af 9 mulige i serie. I sidste kamp mod Spezia starter vi uden: Romagnioli, Kessie, Bennacer, Hakan, Rebic og Zlatan. Det er 6 spillere, som alle vil starte 9/10 gange, hvis de er klar og kampen er vigtig/svær. Så kan det godt være, at vi først kommer foran da Hakan bliver byttet med Colombo, som jeg også betragter, som 3/4 valg i angrebet, men der bliver stadig sparet og roteret.
    Overordnet har vi spillet med 4 valget i midterforsvaret, og 3 valget i angrebet her i sæsonstarten, og det viser vel netop bredde, at vi stadig får resultater.

Rio Ave kampen er vi heldige, det medgiver jeg fuldstændig, da vi sortner totalt efter deres mål. Det er eneste kamp, hvor jeg mener vi kan kigge på bredden, og være en anelse skeptisk. Synes vi var markant bedre i anden halvleg, da Diaz kom ind, men målet gjorde os usikre, hvilket selvfølgelig ikke er godt nok.

Som jeg skriver i mit indlæg før medgiver jeg dog, at Theo virker tæt på umulig at aflaste i nuværende trup, hvor mit manglende kendskab til Dalot på venstrebacken forhåbentlig er grunden til dette. Og jeg medgiver også at 1-2 signings til start 11'ern i højre side kunne have pyntet, men det må simpelthen handle om det budget vi har haft til rådighed.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser

Vanvidsinvesteringer er så desværre det vi har set de seneste år. Så hvis vi skal være realistiske, er det nok der vi skal starte med at have forventningerne. Men enig i, at det ikke burde være et parameter. Blot realist fremfor at have forventninger der ikke kan indfries.

Hvad er de svage områder i start11'eren du nævner, der ikke er blevet addresseret, og hvem skulle vi have købt/lånt, som vi ikke har forsøgt?
    Jeg mener vi har udbygget bredden på de to centrale pladser med Tonali.
    Fundet en midlertidig breddeløsning til de 3 forreste pladser i Diaz.
    Signet Zlatan som 9'er og leder.
    Signet Kjær som leder og stabilisator til midterforsvaret.
    Købt Saelemaekers der bringer energi, balance og videresalgspotentiale til højrekanten.
    Signet Rebic til venstrekanten og back up til Zlatan.

Laxalt/Dalot handlen medgiver jeg ikke giver mening, men i al fairness har han dækket venstreback i Porto og United. Bevares, som indskifter/2.-3. valg, men tror man havde håbet på at kunne skippe Conti afsted. Det skete ikke, og derfor vi ikke så flere handler ske. Nu har vi Dalot som back up til højre/venstre back i et halvt år og så kan vi forhåbentlig købe/låne en vice-Theo til vinter, med et Conti salg. Det vil vi vist alle gerne se.

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Er enig langt hen af vejen. Du mister mig dog lidt ved den sidste kommentar, omkring vi allerede nu har set den manglende bredde.

Vi har 9 point ud af 9 mulige i serie. I sidste kamp mod Spezia starter vi uden: Romagnioli, Kessie, Bennacer, Hakan, Rebic og Zlatan. Det er 6 spillere, som alle vil starte 9/10 gange, hvis de er klar og kampen er vigtig/svær. Så kan det godt være, at vi først kommer foran da Hakan bliver byttet med Colombo, som jeg også betragter, som 3/4 valg i angrebet, men der bliver stadig sparet og roteret.
    Overordnet har vi spillet med 4 valget i midterforsvaret, og 3 valget i angrebet her i sæsonstarten, og det viser vel netop bredde, at vi stadig får resultater.

Rio Ave kampen er vi heldige, det medgiver jeg fuldstændig, da vi sortner totalt efter deres mål. Det er eneste kamp, hvor jeg mener vi kan kigge på bredden, og være en anelse skeptisk. Synes vi var markant bedre i anden halvleg, da Diaz kom ind, men målet gjorde os usikre, hvilket selvfølgelig ikke er godt nok.

Som jeg skriver i mit indlæg før medgiver jeg dog, at Theo virker tæt på umulig at aflaste i nuværende trup, hvor mit manglende kendskab til Dalot på venstrebacken forhåbentlig er grunden til dette. Og jeg medgiver også at 1-2 signings til start 11'ern i højre side kunne have pyntet, men det må simpelthen handle om det budget vi har haft til rådighed.
    Dejlig refleksion. Og enig i mange af betragtningerne. Spørgsmålet er om ikke højrebacken er blevet addresseret i Dalot? Kunne være en permanent løsning. Og så må man sige at bredden har vist sig mod Rio Ave, Spexia, Crotone og Bologna. Men det også alle modstandere vi SKAL forvente hele vores trup kan spille mod. Det bliver noget andet, når vi skal spille uden Rebic/Zlatan mod Inter. Der har vi ikke bredden.
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Vanvidsinvesteringer er så desværre det vi har set de seneste år. Så hvis vi skal være realistiske, er det nok der vi skal starte med at have forventningerne. Men enig i, at det ikke burde være et parameter. Blot realist fremfor at have forventninger der ikke kan indfries.

Hvad er de svage områder i start11'eren du nævner, der ikke er blevet addresseret, og hvem skulle vi have købt/lånt, som vi ikke har forsøgt?
    Jeg mener vi har udbygget bredden på de to centrale pladser med Tonali.
    Fundet en midlertidig breddeløsning til de 3 forreste pladser i Diaz.
    Signet Zlatan som 9'er og leder.
    Signet Kjær som leder og stabilisator til midterforsvaret.
    Købt Saelemaekers der bringer energi, balance og videresalgspotentiale til højrekanten.
    Signet Rebic til venstrekanten og back up til Zlatan.

Laxalt/Dalot handlen medgiver jeg ikke giver mening, men i al fairness har han dækket venstreback i Porto og United. Bevares, som indskifter/2.-3. valg, men tror man havde håbet på at kunne skippe Conti afsted. Det skete ikke, og derfor vi ikke så flere handler ske. Nu har vi Dalot som back up til højre/venstre back i et halvt år og så kan vi forhåbentlig købe/låne en vice-Theo til vinter, med et Conti salg. Det vil vi vist alle gerne se.

Dejlig refleksion. Og enig i mange af betragtningerne. Spørgsmålet er om ikke højrebacken er blevet addresseret i Dalot? Kunne være en permanent løsning. Og så må man sige at bredden har vist sig mod Rio Ave, Spexia, Crotone og Bologna. Men det også alle modstandere vi SKAL forvente hele vores trup kan spille mod. Det bliver noget andet, når vi skal spille uden Rebic/Zlatan mod Inter. Der har vi ikke bredden.
    Jeg er som sådan ikke uenig, men hvem skulle vi hente for at kunne sige, vi har en bredde til at spille mod Inter på Rebic/Zlatans plads mod Inter?

Mit bud er at Diaz får venstre kanten, og Leao får angrebet, hvis vi skal investere i bedre backups end de to, så bliver det ikke en billig omgang ihvertfald.

De fleste hold i verden vil i min optik kunne mærke at mangle så vigtige spillere.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Jeg er som sådan ikke uenig, men hvem skulle vi hente for at kunne sige, vi har en bredde til at spille mod Inter på Rebic/Zlatans plads mod Inter?

Mit bud er at Diaz får venstre kanten, og Leao får angrebet, hvis vi skal investere i bedre backups end de to, så bliver det ikke en billig omgang ihvertfald.

De fleste hold i verden vil i min optik kunne mærke at mangle så vigtige spillere.
    Jeg er ikke uenig.

Jeg ser blot Zlatan som 9’er.
    Rebic som kant.
    Leao som kant, men potentiale til 9’eren. Han udtaler dog selv, at han vil helst spille kant.
    Så er vi nede i Colombo som er fin i mine øjne som 3./4. valg.

Jeg tror blot, at jeg mangler en spiller, der har lidt tyngde, hovedspillet i orden og en målscorer. Det har Leao ikke... endnu i hvert fald.
    Men bifalder, at vi ikke bare har købt en nødløsning, men til angrebet har vi i mine øjne pt kun Zlatan og Colombo, som er udpræget angribere.
    Men bredden er fin i fht spillernes fleksibilitet, men der mangler en mere naturlig angriber i mine øjne. En vice-Zlatan.

Forza AC Milan

Standard

Der er rygter ude om, at vi også er aktive på de spillere, der vil være frie af deres kontrakter næste år, mere præcist Thauvin.

I mine øjne kunne vi sagtens hente et par stykker der, der vil kunne hjælpe os. De kræver blot afgange af et par spillere.
    - Thauvin, 27 år
    - Milik, 26 år
    - Hysaj, 26 år

Sælges Castillejo, vil Thauvin være en opgradering. Dog et kæmpe spørgsmålstegn om hans skadeshistorik.

Milik vil kunne være vice-Zlatan i en sæson og så overtage posten selv. Men igen et spørgsmål omkring skadeshistorik.

Hysaj vil kunne dække begge backs, så vil kunne være en løsning til vice-Theo/vice-RB. Hvis altså han ikke slår sig fast som starter på højre back.

Forza AC Milan

Standard

Der er blevet bygget stille og roligt på Milans trup, forbedringer sker uden for banen, men det hele koster og vi mangler stadig meget kvalitetsmæssigt, for at kunne gøre os forhåbninger internationalt som nationalt.

Er det blot mig der synes tingene begynder at gå bedre, og har en tyrkertro på vi er på rette vej?

I den henseende, har vi set løse rygter om større navne (Özil, Chiesa oa.). Men skal vi tilbage til toppen, så skal Maldini og co. fortsætte retningen med unge spillere, der vokser samt de rutinerede støtter omkring dem. Eller hvordan tager vi næste skridt rent trupmæssigt, transfers og sportsligt?

Zlatan spiller jo ikke for evigt?

Forza AC Milan

Standard

PT er der intet at sige til man har en tro på skuden langsom er vent. Men jeg er spændt på hvad holdet kan når de der perioder kommer hvor resultaterne svigter lidt og om vi har spillerne der kan steppe op, hvis en Zlatan eller Hakan måske ikke lige rammer dagen. Og her tænker jeg nok primært om vi har nogle der kan banke dem i kassen, når de bærene spiller ikke er der.
    Kan en Rebic og Leao finde noget niveau i svære tider eller vil de også blot falde med resten af holdet.

I år kan dog på mange måder blive en endnu mere underlig sæson end den allerede har været. Det er ikke kun om hvem der har købt de bedste og har de bedste spillere, der er også hvem der bliver ramt af Corona på afgørende tidspunkter hvor måske de svære kampe skal spilles. Er der 13 spillere i truppen så skal kampene spilles, så det kan virkelig gå hen og bliver meget svækkede hold hvis smitten pludselig rammer et hold
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser