Side 26 af 27 FørsteFørste ... 1624252627 SidsteSidste
Viser resultater 251 til 260 af 262

Emner: Transfers 2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Der er blevet bygget stille og roligt på Milans trup, forbedringer sker uden for banen, men det hele koster og vi mangler stadig meget kvalitetsmæssigt, for at kunne gøre os forhåbninger internationalt som nationalt.

Er det blot mig der synes tingene begynder at gå bedre, og har en tyrkertro på vi er på rette vej?

I den henseende, har vi set løse rygter om større navne (Özil, Chiesa oa.). Men skal vi tilbage til toppen, så skal Maldini og co. fortsætte retningen med unge spillere, der vokser samt de rutinerede støtter omkring dem. Eller hvordan tager vi næste skridt rent trupmæssigt, transfers og sportsligt?

Zlatan spiller jo ikke for evigt?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi er på rette vej. Om det rækker til Champions League i år, og om vi kan undgå perioder, hvor tingene bare ikke fungerer, det ved jeg ikke (hælder dog klart til, at vi når i CL). Men vi er på rette vej.

Vi har en god trup med et par veteraner, der har lederegenskaber, sammen med en masse unge spillere, der stadig kan rykke sig. Et par af dem kan endda nå helt til tops, tror jeg. Så har vi en træner, der spiller moderne og underholdende fodbold og som virker enormt vellidt. Der virker virkelig til at være en god, sund kultur i klubben - for første gang siden Allegri-tiden.

Strategien virker også sund. Maldini og co. vil handle ungt, men virker dog til at have forståelse for, at der også skal være nogle til at vise vejen for de unge, hvis de skal rykke sig og hente resultater med på vejen. Det har de gjort godt so far.

Om vi kommer til at opleve et dyk eller ej i løbet af sæsonen, så håber jeg, at man holder fast i det, der har fungeret indtil nu. Giv de unge chancen, kast et par veteraner med format og niveau ind hist og her og behold træneren. Selv hvis vi dykker og rammer en dårlig stime, så mener jeg, at vi bør holde fast i det her og undgå panikløsninger.

Men det er jeg faktisk heller ikke nervøs for, at den nuværende ledelse ville gøre. Ser man bort fra Giampaolo-fiaskoen og Gazidis' braste forhold til Boban, så har jeg kun roser tilovers for det arbejde, der er blevet lavet i ledelsen.

Standard

Når vi har nået jul ved vi jo ihvertfald ca. hvor vi står, selvom det er i foråret tingene bliver afgjort. Umiddelbart virker Atalanta som klart det bedste hold i Serie A, forfulgt af Juve og Inter. Napoli er kommet godt fra start ligesom Milan, mens Rom klubberne ser mere tvivlsomme ud. Så umiddelbart kunne det her og nu ligne Napoli vi skal konkurrerer med

Men håber vi har plads og råd til en enkelt signing i januar skulle muligheden opstå. Det viste jo ihvertfald sidste år hvor vigtig januar vinduet kan være
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg vil også sige at man for første gang i en rum tid har en følelse af at Milan står et klart bedre sted. Det virker alignet internt og alligevel er der få ting der kan springe det i stykker.

- Zlatans afgang inden for et par år er en potentiel bombe. Hvem bliver den næste leder der stiller de nødvendige krav? Romagnoli og Donnarumma var det ikke sidst.

- Vi har mange på lånte aftaler. De huller skal lukkes hvert år.

- Kontraktforlængelser med Donnarumma, Romagnoli og Calhanoglu der for første gang i sin tid leverer noget der kan accepteres. Ikke at jeg tror forlængelserne i sig selv behøver at blive et stort problem, men det kan sætte en prop i, ift. yderligere forstærkninger.

Jf. Ovenstående, så er økonomien vel også et parameter. Historiens største underskud er hvad man har leveret i sidste regnskab. Det var formentlig også tilfældet hvis ikke covid var kommet forbi.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Jeg vil også sige at man for første gang i en rum tid har en følelse af at Milan står et klart bedre sted. Det virker alignet internt og alligevel er der få ting der kan springe det i stykker.

- Zlatans afgang inden for et par år er en potentiel bombe. Hvem bliver den næste leder der stiller de nødvendige krav? Romagnoli og Donnarumma var det ikke sidst.

- Vi har mange på lånte aftaler. De huller skal lukkes hvert år.

- Kontraktforlængelser med Donnarumma, Romagnoli og Calhanoglu der for første gang i sin tid leverer noget der kan accepteres. Ikke at jeg tror forlængelserne i sig selv behøver at blive et stort problem, men det kan sætte en prop i, ift. yderligere forstærkninger.

Jf. Ovenstående, så er økonomien vel også et parameter. Historiens største underskud er hvad man har leveret i sidste regnskab. Det var formentlig også tilfældet hvis ikke covid var kommet forbi.

Ja, Zlatans situation kender man, så vi bør ‘spare op’ til en stor signing der. Eller en stor kontrakt i hvert fald, hvis vi enten finder afløseren internt (Leao?) eller på en mindre transfer..

At Hakan ‘leverer noget der kan accepteres’ er vist en underdrivelse! Han har været involveret i 17 mål i de sidste 12 kampe. Det næsten 1,5 mål pr kamp han enten assisterer eller selv scorer.. det kan vist mere end accepteres!

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Ja, Zlatans situation kender man, så vi bør ‘spare op’ til en stor signing der. Eller en stor kontrakt i hvert fald, hvis vi enten finder afløseren internt (Leao?) eller på en mindre transfer..

At Hakan ‘leverer noget der kan accepteres’ er vist en underdrivelse! Han har været involveret i 17 mål i de sidste 12 kampe. Det næsten 1,5 mål pr kamp han enten assisterer eller selv scorer.. det kan vist mere end accepteres!

Jeg anerkender Hakans niveau. Jeg pointerer blot at man har ventet i årevis på at han blev det han var signet for at blive. I så store klubber er den form for tålmodighed sjælden.

Standard

Hakan skulle jo åbenbart forlange op til 6 millioner euro. Det er sku næsten lidt utaknemmelig, men sådan er fodbold. Har absolut været ringe i sin tid i Milan, dog nok også betinget af være spillet forkert sted, og så efter et halv års gode ting, så skal koen malkes voldsomt.

Man kan sige kan vi finde andre til mindre penge ? - muligvis, men om erstatningen kan leverer med det samme er spørgsmålet.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Hakan skulle jo åbenbart forlange op til 6 millioner euro. Det er sku næsten lidt utaknemmelig, men sådan er fodbold. Har absolut været ringe i sin tid i Milan, dog nok også betinget af være spillet forkert sted, og så efter et halv års gode ting, så skal koen malkes voldsomt.

Man kan sige kan vi finde andre til mindre penge ? - muligvis, men om erstatningen kan leverer med det samme er spørgsmålet.
    Selvfølgelig har han som du nævner været brugt ud af position, men jeg kunne også godt frygte lidt, at han er typen der lider af cykelrytter syndromet, med at være rigtig gode i et kontrakt år. Så lidt modgang efter han har forlænget, og så kunne jeg godt se ham have svært ved at hive sig op igen, som han ville lige nu hvor han spiller for kontrakt enten her eller et andet sted.

Standard

Så skete det som ikke måtte ske. Hakan åbenbart ankel skadet, bedst som vi lige er kommet igang. Er spændt på hvad det siger, men han har åbenbart kommet med krykker - så det ligner vel let 3-4 uger væk
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det lyder til at være en forstuvning, så det kan sagtens være 3-4 uden ham.
    Forhåbentlig er Rebic snart klar igen, og så må vi håbe at Diaz kan steppe up. Synes han har set spændende ud når han har spillet. Han mangler bare noget mere spilletid i min optik.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så skete det som ikke måtte ske. Hakan åbenbart ankel skadet, bedst som vi lige er kommet igang. Er spændt på hvad det siger, men han har åbenbart kommet med krykker - så det ligner vel let 3-4 uger væk
    Ærgeligt med Hakan. Zlatan stjæler mest rampelys, men Hakan har i min optik været bedste offensive kort i den her optur efter corona.

Når det er sagt misser han eftersigende kun Roma kampen i serie a, og selvom det selvfølgelig er en pisse vigtig kamp, og man godt kunne have ønsket en lettere modstander, så er det samtidig en god mulighed for især Diaz at vise sig frem, og se om han er en mand der skal satses på at købe fri. På den måde er det ikke det værste tidspunkt.

Euro League har jeg det ambivalent med. Selvfølgelig skal man gå efter at vinde alle kampe, men samtidig er det altså også den og Coppa'en hvor jeg gerne ser vores rotationsspillere virkelig få spilletid. Tonali, Hauge, Castellejo osv. skal se om de kan få tanket noget selvtillid/spilles ind på holdet. Få sparet Zlatan, da han på trods af en vild fysik ikke er ung længere. Efter den her start i Serie a, hvor skal vi virkelig gå all in på top 4.

Regler for meddelelser