Side 18 af 27 FørsteFørste ... 81617181920 ... SidsteSidste
Viser resultater 171 til 180 af 262

Emner: Transfers 2020

Standard

Rygterne siger at Bakayoko muligvis ryger til PSG, da de kan tilbyde Chelsea et tilfredstillende pakke.

Syndt. Mener virkelig at han vil være prikket over i´et i vores midtbane.
    Medlem nr 167

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    Rygterne siger at Bakayoko muligvis ryger til PSG, da de kan tilbyde Chelsea et tilfredstillende pakke.

Syndt. Mener virkelig at han vil være prikket over i´et i vores midtbane.
    Jeg synes sgu det er fint nok med Baka. Han var fantastisk da han var der, men det går ikke at have 3 top spillere og 1 meget dyrt købt og lovende talent til 2 pladser. Kan ikke se at Bakayoko skulle tage pladsen fra hverken Kessie eller Bennacer, og det giver ingen mening at bruge så mange penge og lønkroner på en reserve, når Duarte og Gabbia spillede i midterforsvaret i weekenden.

1 prioritet må være en CB, også ellers HM, ellers er vi fint dækket ind i hele truppen.

Standard

Omvendt får vi brug for at rotere en del i år, hvis vi vel og mærke ikke får klø af Besiktas i den sidste runde af EL. Jeg tør godt at antage at vi slår Bodø ud imorgen uden frygt for at påkalde os hybris.

Kessie og Bennacer har lige spillet sig op, men lad os sige bare en af dem blev skadet i et par måneder. Det efterlader os med Krunic eller en grønskolling som Tonali, som på det her niveau sikkert udgør nogle fine indskiftninger men som jeg ikke ser som havende niveauet hvis top 4 skal være målet. Hvis vi nu bare kunne få Bakayoko ind og Krunic ud, så havde vi 3 rigtig stærke spillere til at rotere på 2 positioner, samt en Tonali der stille og roligt samt tålmodigt skulle spilles ind på holdet og vænne sig til niveauet.

En centerback er velkommen nu, men ingen længe er både Romagnoli og Mussachio tilbage, hvorefter vi igen er fint besatte. Man kan så sige at både Romagnoli, men især Kjær og Mussachio ikke ligefrem er lavet af stål, og desværre har en tendens til at blive skadet, hvilket naturligvis efterlader os sårbare. Nastasic på et lån med mulighed for købsoption ville være rigtig fint. Til næste sommer ville vi så kunne reevaluere og formentlig søge at skille os af med Duarte og Mussachio, og så investerer i en mere holdbar og god spiller.
    Sidst redigeret af acm_per_sempre : 4 Uger siden kl. 18:37
    Zorro per sempre!

Standard

Skal vi hente en CB, så skal vi enten leje en eller købe en starter.

Sidste mulighed er dyr. Første mulighed gør, at vi økonomisk ikke er bundet.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Seneste skud på stammen er Rüdiger fra Chelsea. Er ret åben ffor spillere, men lige ham som var omvandrende katastrofe før i Serie A, så kunne vi snart lige så godt hente Martin Laursen tilbage
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så er det godt 1 uge tilbage af markedet, og vi skal til at rykke. Med et så tæt program denne sæson, så er vi meget sårbare alt for mange steder. Angrebet så vi torsdags, det samme med centerforsvar og midtbanen. Og så ville en god højre kant være guld værd.

Det virker til, at vi egentlig undersøger markedet men ikke midlerne til at lukke noget. Om man venter på om de sælgende klubber bliver mere sultne eller om man afventer EL kan være formildende. Dog gambler vi i den grad med EL ved ikke at have styr på de ovennævnte pladser.

Paqueta og Lyon meldes hele tiden i medierne dog uden at få momentum for alvor. De troværdige kilder tror, at vi højst kan leje ham ud hvilket ikke vil frigive det store i budgettet.

Hvis vi ikke har pengene til det rigtige skal vi naturligvis ikke hente. Vi skal ikke have en ny Laxalt, Duarte, Krunic ind. Så hellere krydse fingre for at de 11 bedste på holdet får så få skader som muligt og så se hvor langt det rækker, mens vi holder vejret når reserver som Duarte, Krunic, Tonali, Colombo, Maldini skal ind og spille.

Slutter vi vinduet nu, har vi sportsligt ikke rykket os med indkøb, men vi har tilgengæld fået afsat noget dødvægt og stadig holdt truppen i samme niveau på udgiftssiden. Så må vi krydse fingre for at de unge rykker sig i stedet for at indkøb kan gøre det. Der er dog stadig masser af udvikling især i Leao, Bennacer, Kessie, Alexis. Så det skal gerne ske hurtigt.

Standard

Vil vi i top 4 kræver det vi har et hold med få skader. Vi kan sikkert købe den ene og anden til bredden, men stam spillerne skal være klar hele sæsonen før en top placering er mulig. Ryger en Zlatan, Hakan, Theo eller Kjær ind i lange pauser, ja så ser det svært ud.

Senest melding er vi så går efter en spiller fra Bodo. Syntes ikke lige jeg lagde mærke til ham i kampen, men scouts har jo åbenbart haft øje med ham længe. Men norske spillere i Milan og vi er tilbage i Steiner Nielsen perioden... ja ingen kommentare om ham
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så hele kampen mod Bodo Glimt

Jens Petter Hauge hedder den unge mand. Imod os scorede han og lagde op til Junker, hvor han nemt kørte forbi Kessie.
    Indtil videre har han scoret 14 gange og lavet 8 assists i 18 kampe.

Spændende spiller (20 årig wing)

Standard

Det er nærmelt helt tilbage fra 90erne hvor vi købte i flæng når en modstander var god mod os. Hold op noget lort vi fik samlet sammen. Blomquist, Andersson, Dugarry, Reiziger osv.

Derfor kan han dog være god nok. Men det giver i min optik meget lidt mening at hente en venstre wing når vi har Leao og Rebic der. Så vidt jeg kan søge har han aldrig spillet højre wing, så det virker sgu skørt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Det er nærmelt helt tilbage fra 90erne hvor vi købte i flæng når en modstander var god mod os. Hold op noget lort vi fik samlet sammen. Blomquist, Andersson, Dugarry, Reiziger osv.

Derfor kan han dog være god nok. Men det giver i min optik meget lidt mening at hente en venstre wing når vi har Leao og Rebic der. Så vidt jeg kan søge har han aldrig spillet højre wing, så det virker sgu skørt.
    Meget enig. Jeg tænker en lejeaftale ville med det samme ville være godt for Hauge, hvis han kommer.

Jeg ved dog ikke om man overhovedet skal prioritere en kantspiller. Vi har Saelemakers og Samu, og tre spillere til en kant nok lige i overkanten. Men enig i en rigtig god spiller, dog kunne pynte.

Lidt den samme situation i midterforsvaret, hvor vi egentlig har 5 spillere, og det er jo lidt et generelt problem, da vi simpelthen har for meget ragelse, og det gør så vi ikke har midler til nye erstatninger, selvom det er tiltrængt.

Regler for meddelelser