Side 23 af 27 FørsteFørste ... 132122232425 ... SidsteSidste
Viser resultater 221 til 230 af 261

Emner: Transfers 2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Dalot vil sgu være helt skørt. Endnu et ungt talent der stadig ikke har bevist sig. Og så på højre back hvor vi har Calabria/Conti og lige hentet Kalulu, som er den samme profil som Dalot. Det ville være noget bedre de gik efter Smalling. Han var vel ligaens bedste forsvarer sidste år før jul og hold et stabilt niveau i foråret. Såden en type ville kunne rykke noget og ham har vi brug for frem for endnu et talent der skal kæmpe med 4 andre spillere om pladsen. Med mindre vi naturligvis er ved at sælge Calabria og Conti giver det ingen mening.
    Det her er spot on. Og du glemmer så endda, at Saelemaekers vil kunne agerer 3/4 valg oveni på højre backen !!

Sender vi Conti afsted, så giver Dalot mening. Det håber jeg sker! Selvom Contis kærlighed til klubben er skøn, så er det niveauet af præstationerne der er afgørende.

Dog tyder det på, at der nok skal ske noget i de sidste dage...

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Dalot skulle ankomme til Milano i aften og gennemgå lægetjek, et lån, hvor det er lidt svært at finde ud af om der er en købsoption?

Gazzettaen skriver at han er tiltænkt en rolle på begge backpladser. Men vi bliver da nødt til at komme af med i hvert fald Conti.

Kabak fra Schalke som vi også viste interesse for, da han valgte Schalke frem for os sidste sommer, hans agent har været i Casa Milan, men vores bud skulle være langt fra Schalkes krav, ifølge Antonio Vitiello. Det ligner at vi ender med at signe en CB, spørgsmålet er bare hvem. Jeg er klart mest på at leje en mere rutineret en, end endnu et ungt talent. Kan se han ligger ud med 5 kampdages karantæne for at spytte på Augustinsson i sidste runde, lyder lidt som en klaphat vi ikke behøver bruge penge på.
    Sidst redigeret af Milan[Nikolai] : 2 Uger siden kl. 13:06

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Milan[Nikolai] Se meddelelser
    Dalot skulle ankomme til Milano i aften og gennemgå lægetjek, et lån, hvor det er lidt svært at finde ud af om der er en købsoption?

Gazzettaen skriver at han er tiltænkt en rolle på begge backpladser. Men vi bliver da nødt til at komme af med i hvert fald Conti.

Kabak fra Schalke som vi også viste interesse for, da han valgte Schalke frem for os sidste sommer, hans agent har været i Casa Milan, men vores bud skulle være langt fra Schalkes krav, ifølge Antonio Vitiello. Det ligner at vi ender med at signe en CB, spørgsmålet er bare hvem. Jeg er klart mest på at leje en mere rutineret en, end endnu et ungt talent. Kan se han ligger ud med 5 kampdages karantæne for at spytte på Augustinsson i sidste runde, lyder lidt som en klaphat vi ikke behøver bruge penge på.
    Dalot ser ud til at være uden købsoption. I det hele taget en beslutning ledelsen ofte tager for tiden, ligesom det var tilfældet med Diaz. Virker til at man først og fremmest vil sikre forstærkninger og det kan give lidt problemer hvis de i så fald bliver en stor succes. Jeg er ikke så stor fan af konceptet egentlig, men omvendt reageres der også på at vi pt. har en trup der på ingen måde har den fornødne bredde.

Standard

Dalot må vel kun være første træk, for vi skiller vel os af med en anden ? - Han er venstre back og kan ikke spille så meget andet som jeg kan se. Var han højre wing kunne det give mere mening. Men bare lån uden noget som helst, virker mest bare igen som lidt akut lappe løsning, hvilket vel er iorden frem for bare at købe noget som vi tidligere gjorde
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Han er højreback som også kan spille på venstreside og som fløj. Laxalt kan være på vej væk, men umiddelbart kun på lån.

Standard

Der spekuleres i at vi ikke kan sælge Laxalt men kund udleje og derfor henter vi Dalot, som kan dække begge sider. Det giver ingen mening. Dalot er jo ikke venstre back og vil ikke være en god backup for Theo og ej heller bedre end Laxalt på backen. De par gange Laxalt spillede i foråret var det ikke helt en katastrofe. Så hvis det drejer sig om 5-10 kampe inklusiv Coppa Italia så behold dog Laxalt. Kun et salg af Conti/Calabria vil gøre det fornuftigt.

Derudover så jeg lige, at vi i dag spås at stille med Krunic og Tonali på den centrale midtbane frem for Kessie/Bennacer. Samtidig kan man så konstatere at Bakayoko ender i Napoli på lån til halv løn. Jeg er rystet over at vi tror vores midtbane er stærk nok og ikke er gået efter Baka her til sidst.

Standard

Øh... Var det ikke et noget højere beløb, der blev nævnt, da de var kædet sammen med Marc Roca? Bayern har i hvert fald umiddelbart lige landet ham for et noget lavere beløb...

Standard

Så fik vi Dalot. Virkerlig underlig handel i min verden. Kun lån og vel bare en lappe løsning af en spiller der meget let kan bruge en del tid for at tilvænne sig Serie A. Lappe løsning er fint med et lån uden de store omkostninger, men så kunne man da have fundet en der kender Serie A i min verden. Og Skal han være backup for Calabria, da Conti forventes ude lang tid eller ?

EDIT. Kan så læse at han faktisk også har spillet højre midtbane i United - man må gå ud fra scout har styr på det, så man ikke lander en handel uden egentlig at have nogen idé eller fordi man ikke så andre muligheder
    Sidst redigeret af Rossonero : 2 Uger siden kl. 15:30
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så fik vi Dalot. Virkerlig underlig handel i min verden. Kun lån og vel bare en lappe løsning af en spiller der meget let kan bruge en del tid for at tilvænne sig Serie A. Lappe løsning er fint med et lån uden de store omkostninger, men så kunne man da have fundet en der kender Serie A i min verden. Og Skal han være backup for Calabria, da Conti forventes ude lang tid eller ?

EDIT. Kan så læse at han faktisk også har spillet højre midtbane i United - man må gå ud fra scout har styr på det, så man ikke lander en handel uden egentlig at have nogen idé eller fordi man ikke så andre muligheder
    Giver vel meget god mening? Man kan sagtens sige, at vi kunne opgradere start-elleveren på højre back i stedet, men hvis den perfekte løsning ikke lige er der, så er et lån til bredden vel fint.

Vi mangler højre back. Check. Vi mangler en venstre back. Check. Vi mangler en højre wing. Check-agtigt.

Det er en spiller mere til bredden på flere af de positioner, hvor vi mangler lidt. Måske ikke en drømmesigning, men giver nu fint mening i mit hoved alligevel.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 2 Uger siden kl. 15:53

Standard

Så røg Laxalt til Celtic, som vi så møder igen i EL. Sidste dag i dag inden deadline. Chiesa ryger til Juve, men en spiller der mangler en del endnu i min verden, men selvfølgelig spændende spiller - men er spændt på hvad de må smide for ham
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser