Side 72 af 80 FørsteFørste ... 22627071727374 ... SidsteSidste
Viser resultater 711 til 720 af 796

Emner: Transfers 2020

Standard

https://football-italia.net/insigne-...ery-difficult/

Altså hvis Insigne er ledig og vil gerne blive i Italien, så burde ledelsen overveje ham.

Klasse spiller!
    Medlem nr 167

Standard

Så røg Locatelli til Juve. Han havde da et par gode kampe til EM, men troede nu Juve sigtede efter lidt anden kaliber, hvis CL stadig er deres målsætning. Knap 40 millioner euro for ham over et par år inkl. Bonusser. I disse Corona tider er det godt nok mange penge i min verden for en spiller der vel næppe er tiltænkt som fast mand.
    Jeg havde da også gerne set ham i Milan ud fra han er ung og Italiener. Men til de penge så er det nu fint han ryger til Juve.

Florenzi ankommer nok snart og så er der snak om Bakayoko på midtbanen, som virker fornuftig nu vi mangler Kessie en hel måned i januar. Men dertil må prioriteten vel også være en ny 10´er. Så må vi se hvordan vi står til januar om der evt også skal handles en ny angriber, da Zlatan og Giroud jo let kan løbe ind i skader. Zlatan er jeg spændt på at se hvornår er klar -kunne godt frygte der let kan gå noget tid endnu, selvom meldingerne går på at det er efter landsholdspausen han skal være klar
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så røg Locatelli til Juve. Han havde da et par gode kampe til EM, men troede nu Juve sigtede efter lidt anden kaliber, hvis CL stadig er deres målsætning. Knap 40 millioner euro for ham over et par år inkl. Bonusser. I disse Corona tider er det godt nok mange penge i min verden for en spiller der vel næppe er tiltænkt som fast mand.
    Jeg havde da også gerne set ham i Milan ud fra han er ung og Italiener. Men til de penge så er det nu fint han ryger til Juve.

Florenzi ankommer nok snart og så er der snak om Bakayoko på midtbanen, som virker fornuftig nu vi mangler Kessie en hel måned i januar. Men dertil må prioriteten vel også være en ny 10´er. Så må vi se hvordan vi står til januar om der evt også skal handles en ny angriber, da Zlatan og Giroud jo let kan løbe ind i skader. Zlatan er jeg spændt på at se hvornår er klar -kunne godt frygte der let kan gå noget tid endnu, selvom meldingerne går på at det er efter landsholdspausen han skal være klar
    Locatelli har taget store skridt og jeg forventer personligt at han kommer til at spille fast i Juventus. Nærmer sig både fast plads i landsholdet og er blevet bedre hos Sassuolo.

Standard

Locatelli har været en fantastisk oplevelse i Sassuolo, og nu er han virkelig brudt igennem i den store verden efter et rigtig godt EM. Moderne og komplet midtbanespiller, der er dynamisk både op i banen og i de små rum, har stort overblik, god teknik og en super indstilling. Han har det seneste år været alt det, vi går og håber på, at Tonali en dag kan blive.

40 millioner euros virker ikke helt dumt. Til gengæld står vi og ser lidt dumme ud i den sammenhæng, når man tænker på, at vi kun have haft rendende inde ved siden af Kessie uden nogensinde at have betalt en krone i transfersum...

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Locatelli har været en fantastisk oplevelse i Sassuolo, og nu er han virkelig brudt igennem i den store verden efter et rigtig godt EM. Moderne og komplet midtbanespiller, der er dynamisk både op i banen og i de små rum, har stort overblik, god teknik og en super indstilling. Han har det seneste år været alt det, vi går og håber på, at Tonali en dag kan blive.

40 millioner euros virker ikke helt dumt. Til gengæld står vi og ser lidt dumme ud i den sammenhæng, når man tænker på, at vi kun have haft rendende inde ved siden af Kessie uden nogensinde at have betalt en krone i transfersum...
    Ah, det ved jeg sgu ikke om vi gør. Ærgerligt ja, men taget situationen i betragtning dengang, så..Han blev vejet og fundet for let i sin sidste sæson hos os. Derefter en ikke imponerende sæson i Sassuolo. Vi havde brug for de 10-15 mio. EUR. vi fik for ham. Selvfølgelig kan man være bagklog med en tilbagekjøbsklausul men 40 mio. EUR er sgu også en sjat penge. Og det er ikke ligefrem Pirlo vi taler om.

Men ja, ville da være dejligt at have en Milan dreng løbende på midten. Indtil videre fortryder jeg dog ikke at vi slap Locatelli, Cutrone og Cristante. De penge havde vel dobbelt værdi for os pga. homegrown spillersalg.

Standard

Locatelli er bare en svær case at bedømme. Han er jo klasser bedre end Tonali som vi ender med at betale op mod 25 mio euro for. Men historikken var dog anderledes og det var en tabt spiller. Som vi dog fik 12 mio euro for. Og de penge havde vi brug for dengang.

Det ser dog ud til at vi nu er et bedre sted og har råd til at leje flere af disse spillere ud. Pobega, Brescianini og Colombo ville i de gode gamle dage være blevet solgt hvis ikke de havde slået igennem nu. Men nu har vi råd til at leje dem ud samtidigt med at vi også unge spillere i perifirien. Det er dog ikke talenter i Locatelli størrelsen vi har i dem, men mindre kan også gøre det.

Men det er dog med garanti sikkert vi igen kommer til at se spillere ikke slå igennem i Milan der blomstrer andre steder.

Juve har gjort sig et godt køb som de nok skal få hjem igen.

Det ser ud til at Florenzi og Bakayoko er de to navne vi ender med at gå hårdt efter. Sikkert fint nok med Florenzi hvis vi får solgt Conti og Samu, da han skal dække af for de to. Ellers er han lidt spild. Bakayoko på leje vil give god mening. En bedre udgave af Meite og Kessie er skadet nu, og væk lang tid til vinter.

Jeg savner dog stadig en afløser for Hakan. Vi har ingen offensiv kvalitet på den centrale eller højre kant. Der er lidt i Rebic, men ellers er det Zlatan der igen skal bære det med Giroud som opportunisten.

Det er en noget sløj offensiv vi pt. kan stille. Brug hellere hele budgettet der frem for super dyre reserver som Bakayoko og Florenzi.

Standard

Florenzi og Baka er rigtig fine tænker jeg - begge har erfaring og kender Serie A. Så nok rimelig let at få dem integreret på holdet. Men ja, offensiv mangler vi godt nok noget niveau. Rebic og Leao har ikke niveauet ud over et par enkle lysglimt her og der. Men tænker man har et eller andet i ærmet, for tror ikke Maldini og Co virkelig tænker Diaz kan begå sig på den 10 position, da han sjældent kan holde mere end 60-75 minutter på banen. Men kan jo håbe de hiver en "Mr. X" om af lommen som de gode gamle Galliani dage. Det blev dog til sidst pinlig med de Mr X spillere, når vi begyndte at hente dem fra Genoa og Galliani lod dem fremstå som de var et fantastisk køb - men det var da pengene slap op hos Berlusconi
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Florenzi ser ud til at være til lægetjek. Uden at kende den økonomiske belastning, så virker det som et fint match. Kan dække hele højresiden, har erfaring og et fint niveau. Fabrizio Romano melder også at Bakayoko ser ud til at lande på en lejeaftale, og så er vi vel dækket centralt med Bennacer, Kessie, Bakayoko, Tonali, Krunic og evt. Pobega som nok ryger ud på lån så. Der er snak om Pellegri på en lejeaftale som 3 angriber. Alt i alt så illustrerer det vel meget godt vores økonomiske situation. Lejeaftaler skal dække bredden.

Vi mangler dog et reelt supplement til Diaz på 10'eren. Mon ikke vi skal vente til sent i vinduet før det sker, så er de store klubbers trupper på plads og der må være noget i overskud.

Ærgerligt at vi ikke har kunne bygge mere markant på truppen. Top 4 er selvfølgelig en mulighed, men vi kan vel ligeså godt ende som nr. 5 som bookmakerne også forudser. Det bliver en kamp med især Napoli som også har haft et svagt vindue.

Standard

Hvad er årsagen til at roma forsat lejer Florenzi ud? Er det ikke 3. Sæson de sender en lokal dreng ud,

Standard

Jeg synes det er nogle rigtig gode køb til bredden. God blanding af erfaring og kvalitet. Pellegri lidt et low risk high reward transfer. Bakayoko er vel perfekt som aflastning for Kessie. Florenzi kan give Calabria kamp til stregen på backen, og p.t bedre end Dalot.

Transfervinduets samlede bedømmelse kommer dog først, hvis vi får en 10'er eller højre kant. Som andre er inde på er offensiven ikke tilstrækkelig p.t.

Hvis det så samtidig kan lade sig gøre at komme af med Krunic, Conti og Samu og få lejet Pobega ud ser det fornuftigt ud.

Regler for meddelelser