Side 73 af 80 FørsteFørste ... 23637172737475 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 730 af 796

Emner: Transfers 2020

Standard

Pellegri kan blive en fuser men en sådan sats på en ung spiller der er gået helt i stå pga skader kan man godt tage syntes jeg

Håber ikke det bliver ham Adli der bliver købt ind som ny 10’ er. Det vil simpelthen gå for længe før han har noget niveau og ikke mindst ny liga og ny klub

Standard

https://www.dailystar.co.uk/sport/fo...cA01-xldizr7EU

Ved godt at man ikke kan regne med dailystar, men syntes virkelig at han er hvad vi har brug for.

Standard

Imens vi leder efter en offensiv midt og bliver sat i forbindelse med enhver, der kan spille positionen er jeg godt nok ved at være bekymret for Kessie.

Jeg ved han udtalte han ville blive, men vores nye lønstruktur gør det svært. Hvis jeg var i ledelsen ville han have fået ultimatum hurtigt eller blive solgt. Samme gælder i øvrigt Romagnioli. Jeg er fortaler for den nye lønstruktur som udgangspunkt, MEN vi kan ikke lade vores bedste og mest værdifulde spillere gå gratis.

Jeg vil som fan have respekt for, at vi forsøger at køre en sund forretning, og derfor må erstatte vores bedste spillere, hvis de ikke vil med på bølgen. Jeg savner ikke som udgangspunkt Hakan, på trods af at jeg var en af hans største fortalere, men jeg savner de 20/30 mio euro som vi kunne bruge på Vlasic/Berradi.

Standard

Jeg forventede også klart, at vi ville sælge Kessie/Romagnoli dette vindue, hvis ikke vi var helt overbeviste om, at vi kunne lave en forlængelse. Forhåbentlig er man sikre på, at det kommer til at lykkedes, men synes bare ikke rigtigt, man hører noget.

Standard

Pellegri bliver så vores tredje angriber og vel egentlig OK som joker. Man kan håbe han springer ud som super angriberen han tegnede til at blive som 16 årig.

Bakayoko ser også ud til at være tæt på. Men der er godt nok ikke meget om en ny Hakan. Maldini og co vælger måske at satse på Diaz og så se til januar hvordan det ser ud, med faren for vi selvfølgelig er hægtet meget af, hvis Diaz ikke magter opgaven. Jeg håber dog vi spiller passiv på den ny Hakan, fordi vi har en aftale på plads, men lige ser om der skulle komme noget bedre muligheder frem.

Får vi Bakayoko og en ny Hakan(af en forhåbentlig hvis kaliber), så ser det sku fornuftigt ud syntes jeg. Sikkert ikke som mesterskabs favoritter, men en Top 4 ser bestemt muligt ud. Men selvfølgelig er det en Vlasic eller en ret uprøvet kaliber i den nye 10´er position, så skal vi igen påregne noget tid før en sådan spiller fungerer.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Helt enig.

Pellegri er værd at satse på med Zlatan’s og Giroud alder i mente. Samt Zlatan’s skader. Og den unge fyr får ikke bedre angribere at se op til. Forventer mig ikke meget af ham, da det er en lotto kupon.

Vi skal også lukke Bakayoko med CL coming up samt Kessie og Bennacer til de afrikanske mesterskaber. Og jeg er også begyndt at tvivle på Kessie’s forlængelse.. håber den lukkes snart. Hvis ikke, så har vi i det mindste Bakayoko.

Standard

Og apropos Kessie, så går rygterne at Milan tilbyder 5,5 mio., stigning til 6 mio. året efter og slutteligt 7 mio. Han får pt. ca. 2.2.. Det lyder yderst rimeligt. Kessie vbil have 7,5 + 1,5 i bonus. Det er altså et voldsomt spring, men det vil Tottenham åbenbart gerne betale. Jeg er bange for en ny Calhanoglu-Donnarumma situation. Hvad fanden gør vi.. Vi skulle nok have været tidligere ude med en forlængelse.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Og apropos Kessie, så går rygterne at Milan tilbyder 5,5 mio., stigning til 6 mio. året efter og slutteligt 7 mio. Han får pt. ca. 2.2.. Det lyder yderst rimeligt. Kessie vbil have 7,5 + 1,5 i bonus. Det er altså et voldsomt spring, men det vil Tottenham åbenbart gerne betale. Jeg er bange for en ny Calhanoglu-Donnarumma situation. Hvad fanden gør vi.. Vi skulle nok have været tidligere ude med en forlængelse.
    Desværre ligner vi mere og mere en udviklingsklub. Serie A har længe været en liga hvor de største smuttede, men det sker på et hidtil uset stadie.

Det giver nogle helt andre udfordringer for de sportslige ledelser end hidtil.

Standard

Jeg vil ikke blive overrasket hvis klubben vælger at sælge Kessie i denne sæson. Det er tydeligt at de har et lønbudget som ejerne ikke vil overstige. Derudover bliver Milan rygtet sammen med flere og flere midtbanespillere. Kommer der ikke en afklaring indenfor de nærmeste par dage, kunne jeg godt forestille mig at de vælger at cashe in og så hente nye spillere ind. Det i sig selv vil også være et statement om at de rykker sig ikke i forhold til det budget de har lagt.

Kessie i sig selv har været god, men ikke uerstatelig. Problemet ligger mere i at vi allerede har mistet to spillere fra startopstillingen som har været essentielle i klubbens gode sæson. Havde vi beholdt en af de to andre vil det ikke være et ligeså stort problem.

Standard

Med Bakayoko på vej tilbage til Milan, ligger det i kortene at Milan ikke vil give sig på lønnen til Kessie, og dermed er et salg oplagt. Hellere sælge ham nu og få lidt for ham end at lade ham gå gratis som Dollarumma og Hakan.
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Regler for meddelelser