Side 74 af 80 FørsteFørste ... 24647273747576 ... SidsteSidste
Viser resultater 731 til 740 af 796

Emner: Transfers 2020

Standard

Desværre så er Milan en synkende skude på den sportslige plan.
    Vi kan og vil ikke kun holde på spillere så snart de viser et højt niveau.

Ser ikke Milan vinde noget som helst, og hvis de vinder, så vil det være en engangs fornøjelse, da de højst sandsynligt sælger ud sæsonen efter.

RIP.
    Medlem nr 167

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Halling Se meddelelser
    Med Bakayoko på vej tilbage til Milan, ligger det i kortene at Milan ikke vil give sig på lønnen til Kessie, og dermed er et salg oplagt. Hellere sælge ham nu og få lidt for ham end at lade ham gå gratis som Dollarumma og Hakan.
    Enig - det kan være en gardering, selvom jeg håber at vi kan holde/få begge. Kessie er udentvivl en vigtig brik og teknisk set er han bedre end Bakayoko. Ikke fordi han laver så mange mål og assist, hvis man lige ser bort fra straffesparkene. Men der findes vel næppe mange spillere i Serie A som er bedre i det opbyggende spil og til at holde på bolden.

Han tænker vel, at hvis vi kunne tilbyde Donnarumma 8, så kan han også få det. Det er altså ikke helt det samme. Håber stadig at vi kan lukke til en fornuftig løsning for begge parter, hvis det virkelig er 7,5+1,5, jamen så må sælge i næste uge, hvis muligt.

Set i bakspejlet, så bør vi måske være hurtigere ude med de forlængelser. Hvis vi tror på spilleren så forlænge inden de rammer en super god sæson. Tvivler på at Kessie, Calhanoglu og Romagnoli vil forlange de summer i sommeren 2020. Romagnoli er en anden case. Hvad gør vi? Kjær bliver ikke yngre og han er trods alt vores anfører, selvom han havde en svær sæson. Er sikker på, at Juve nupper ham som 2022-erstatning for Chiellini/Bonucci hvis ikke vi gør noget
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 4 Uger siden kl. 09:02

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    Desværre så er Milan en synkende skude på den sportslige plan.
    Vi kan og vil ikke kun holde på spillere så snart de viser et højt niveau.

Ser ikke Milan vinde noget som helst, og hvis de vinder, så vil det være en engangs fornøjelse, da de højst sandsynligt sælger ud sæsonen efter.

RIP.
    Skuden begyndte at synke for 10 år siden. Det, vi laver nu, er kun positivt. Det er ikke sikkert, at vi nogensinde bliver en fast bestanddel i den europæiske top 10 igen, fordi vi blev hægtet af i en æra, hvor økonomien i sporten udviklede sig helt enormt, men vi kan håbe, at vi kan vende tilbage til toppen af Italien og så engang i mellem have et hold, der kan spille med mod de bedste i verden.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Skuden begyndte at synke for 10 år siden. Det, vi laver nu, er kun positivt. Det er ikke sikkert, at vi nogensinde bliver en fast bestanddel i den europæiske top 10 igen, fordi vi blev hægtet af i en æra, hvor økonomien i sporten udviklede sig helt enormt, men vi kan håbe, at vi kan vende tilbage til toppen af Italien og så engang i mellem have et hold, der kan spille med mod de bedste i verden.
    Komplet enig. Jeg ser det også som om, at vi er igang med et vendepunkt, der skulle være kommet markant før.

Lige nu ser jeg en fornuftig strategi, og et forsøg på at etablere os som et hold ala Dortmund, som også bliver nødt til at sælge stjernerne. Håbet er selvfølgelig så, at vi får en økonomi der gør, at vi henter stjernerne i stedet.

Men jeg håber godt nok Kessie snart bliver solgt. Vi får ikke forlænget med ham, og vi kan ikke miste alle på fri. Samtidig skal han til African nation cup i år, så sportsligt er det også et idealt år.

Standard

Helt klart et salg nu frem for endnu et ydmygende kontraktudløb.

Tiderne har længe været sådan, at man mistede de største stjerner, men det sker på et hidtil uset tidligt tidspunkt.

Det er trist. Desuden er jeg så af den holdning at lige præcis Kessie tilnærmelsesvis er uundværlig. Tårnhøjt niveau og en spiller der kan blive voldsomt meget værd.

Standard

Bakayoko er endelig på plads. Syntes næsten dagligt man har læst, at nu er skiftet på plads for blot at blive gentaget dagen efter. Men ankommer hvis til Milano imorgen på et 2 års lån med option til at købe.
    Så syntes det er yderst robust midtbane vi står med, men tilbage står vi stadig med vores 10´er position og evt højre kant. Så tænker ikke det er sidste transfer vi har set endnu
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så ryger Ronaldo fra Juve - lidt vild udvikling så sent i vinduet, men Allegri og Ronaldo var vel som ventet ikke noget god match, efter de tidligere også har haft problemer. Men det kaster godt nok Juve meget langt væk fra et mesterskab i mine øjne. De henter selvfølgelig en erstatning, men opveje Ronaldo kan ingen. Så de kan let komme i problemer med at hente en top 4 i år.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så ryger Ronaldo fra Juve - lidt vild udvikling så sent i vinduet, men Allegri og Ronaldo var vel som ventet ikke noget god match, efter de tidligere også har haft problemer. Men det kaster godt nok Juve meget langt væk fra et mesterskab i mine øjne. De henter selvfølgelig en erstatning, men opveje Ronaldo kan ingen. Så de kan let komme i problemer med at hente en top 4 i år.
    Let komme i problemer med at hente en top 4? Synes skruen stramme en anelse her.

Juventus har fortsat en verdensklasse trup. Dybala og Co. var fantastiske inden Ronaldo kom ind.. Desuden henter de jo nok et eller andet ind i stedet.

Men selvfølgelig var Ronaldo garant for målene og det virker ikke super planlagt at han skulle væk.

Standard

Nu gjorde jeg noget jeg aldrig har gjort før, men gik ind på juve´s hjemmeside og se holdet https://www.juventus.com/en/teams/first-team-men/squad/

Der er selvfølgelig kvalitet, men det bliver meget tæt i år. Morata og Dybala - tja, de er nu begge kendt for store formdyk og har jo begge været udskældt. De vil selvfølgelig hente et par spillere yderligere istedet for Ronaldo - men lad os se
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Lige en gennemgang af Juves trup, og hvordan jeg vurderer deres niveau:

Af store profiler, der vel sagtens er blandt de bedste på deres position i ligaen, kan nævnes: de Ligt, Chiesa, Kulusevski, Locatelli og Dybala, og med sommerens slutrunde in mente, så kan Bonucci og Chiellini vel heller ikke udelukkes i den sammenhæng. Her vil jeg mene, at vi har to: Kessie, Kjær og til dels Theo. Zlatan tror jeg ikke, vi kan regne med over en sæson.

Derudover består stort set resten af holdet af gode, gedigne Serie A spillere i et lag, jeg mener hører til samme kategori som Calabria, Bennacer, Rebic, Tomori, Romagnoli etc. Nogle af dem nok også niveauet over, hvis man skuer længere tilbage end blot sidste sæson, som nok er uretfærdigt at bedømme Juventus' hold på.

Jeg tror, man skal passe på med at lægge for meget i sidste sæson. Pirlo var komplet ukvalificeret til jobbet, og jeg tror, at det forklarer størstedelen af deres problemer, og at Allegri nok skal få styr på det i år. Dermed ikke sagt, at det er et verdensklassehold som Bayern, City, PSG, Chelsea etc. Det mener jeg ikke. Men bedømt ud fra spillermaterialet, så er de som minimum på niveau med Inter og minimum et niveau over os.

Regler for meddelelser