Side 75 af 80 FørsteFørste ... 25657374757677 ... SidsteSidste
Viser resultater 741 til 750 af 796

Emner: Transfers 2020

Standard

Chiesa vil jeg sige kan noget, men ellers en De Light, Kulusevski eller Dybala ser jeg nu mere som spørgsmålstegn hvor de reelt ligger. Bonucci og Chiellini spillede sikkert et godt EM, men kan de holde gassen oppe fortsat, for det har godt nok været nedadgående de seneste sæsoner.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    De Light, Kulusevski eller Dybala ser jeg nu mere som spørgsmålstegn hvor de reelt ligger. Bonucci og Chiellini spillede sikkert et godt EM, men kan de holde gassen oppe fortsat, for det har godt nok været nedadgående de seneste sæsoner.
    Lad os da håbe det. Jeg ville dog med glæde lave et direkte bytte med hver enkelt af dem for Milan-spillere på tilsvarende positioner. Lige på nær Kjær over for Bonucci og Chiellini...

Standard

Juve’ har det i DNA’et. Hele organisationen igennem fra FIAT produktionsmedarbejderen til Agnelli på toppen. De vil altid kæmpe med til det sidste. Det kan man ikke andet end beundre, selvom det er belastende. Men selvfølgelig mister de en målmaskine. Se Real efter Ronaldo forlod dem. Men så er der nok en anden som stempler ind.. ligesom Benzema gjorde. Her skyller Dybala en stor sæson. Men se mister 30 basser og en gennemført vinder, som var ved at skaffe dem 3 point så sent som i søndags.

Sgu lidt ærgerligt alligevel, at nu hvor man troede at Serie A så småt er på vej tilbage, så smutter Lukaku og Ronaldo. Eriksen også væk af andre årsager. Så tvivler TV2 fornyer næste sæson.

Og så stemplede Correa ind for Inter. De har godt nok fået fuld valuta for Calhanoglu, Dzeko og nu Correa. Det irriterer mig

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Og så stemplede Correa ind for Inter. De har godt nok fået fuld valuta for Calhanoglu, Dzeko og nu Correa. Det irriterer mig
    Jeg må indrømme at jeg er sku imponeret af Inter. Virkelig nul bullshit fra deres ledelse.

De har seriøse økonomiske problemer.
    Eriksen kan ikke spille så de erstatter ham på nul tid med Hakan. De får dækket pladsen plus de svækker en direkt konkurrent.

De sælger Hakimi og på rekord tid henter de den virkelig dygtige Dumfries.

Sælger Lukaku og henter Dzeko og Corea som kender ligaen og igen fra 2 konkurrenter og svækker dem.

Alt det her mens Milan smider vigtige spillere væk gratis og bruger 2 uger på at forhandle en låne aftale for Bakayoko og henter en evig skadet italiener fra Monaco.

Det eneste der kan gøre at jeg mener at det har været en ok mercato er hvis vi hiver Bernardo Silva, men det sker nok ikke.

Jeg var virkelig så naiv i at tro at Milan vil blive forstærket nu hvor vi endelig kvalificeret til Champions league bold.
    Er ingen gang sikker på at vi får et 4 plads i ligaen.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg er sku imponeret af Inter. Virkelig nul bullshit fra deres ledelse.

De har seriøse økonomiske problemer.
    Eriksen kan ikke spille så de erstatter ham på nul tid med Hakan. De får dækket pladsen plus de svækker en direkt konkurrent.

De sælger Hakimi og på rekord tid henter de den virkelig dygtige Dumfries.

Sælger Lukaku og henter Dzeko og Corea som kender ligaen og igen fra 2 konkurrenter og svækker dem.

Alt det her mens Milan smider vigtige spillere væk gratis og bruger 2 uger på at forhandle en låne aftale for Bakayoko og henter en evig skadet italiener fra Monaco.

Det eneste der kan gøre at jeg mener at det har været en ok mercato er hvis vi hiver Bernardo Silva, men det sker nok ikke.

Jeg var virkelig så naiv i at tro at Milan vil blive forstærket nu hvor vi endelig kvalificeret til Champions league bold.
    Er ingen gang sikker på at vi får et 4 plads i ligaen.
    Ja når du stiller det sådan der op, så.. Vi glemte faktisk også S.Inzaghi fremfor Conte. Lad os se. Stadig lidt for tidligt at dømme dem “inde” eller “ude”. Selv uden Hakimi og Lukaku ville de have et stærkere hold end os, anyways.

Jeg er egentlig ok tilfreds med os. Ok, vi mangler sgu lige en sexet 10’ i sted for Calhanoglu. Vi glemmer, at vi måtte bruge 60-70 % af budgettet på at købe Tomori og Tonali fri. Samt genoptage lån på Diaz. Giroud håber jeg er en genial transfer.

Lad os se. Men helt sikkert flot arbejde af Inter. Men det undrer mig lidt, at de fik Correa, Dzeko og Dumfries så billligt.

Standard

Inter og Milan har helt forskellige forudsætninger for at hente spillere, så det kan ikke sammenlignes. Og ligesom Milan er en lille smule svækket i det offensive pga. Hakan så er Inter det i særdeleshed også. Derudover synes jeg også at det skal nævnes at Milan, i hvert fald sidst jeg tjekkede, er det hold i Serie A som har brugt flest penge på spillere. Dette i en tid hvor vi er i en svær økonomisk situation. Så ledelsen kan i hvert fald ikke klandres for ikke at bruge penge.

Henter vi en god offensiv spiller så står vi stærkere end forrige sæson. Ikke i startopstillingen, men i bredden. Det bliver dog ikke Bernardo Silva som både er for dyr i løn og i transfersum. Det er dog ikke en nem opgave da pengene er små.

Standard

2 dage endnu før transfer vinduet lukker. Samu ventes at skifte til Getafe og Bakayoko er til lægetjek idag.
    Tilbage står vi dog stadig med mange rygter om ret uprøvede spillere på 10´er positionen fra Porto og Brest, så virkelig ikke optimalt de kommer så sent i vinduet. Jeg håber stadig vi kan hive en mere rutineret spiller ind på den plads om det så kun skulle være lidt en lappeløsning for en sæson. En høj kaliber på playmaker positionen ville godt nok give nye dimensioner til det her Milan hold.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    2 dage endnu før transfer vinduet lukker. Samu ventes at skifte til Getafe og Bakayoko er til lægetjek idag.
    Tilbage står vi dog stadig med mange rygter om ret uprøvede spillere på 10´er positionen fra Porto og Brest, så virkelig ikke optimalt de kommer så sent i vinduet. Jeg håber stadig vi kan hive en mere rutineret spiller ind på den plads om det så kun skulle være lidt en lappeløsning for en sæson. En høj kaliber på playmaker positionen ville godt nok give nye dimensioner til det her Milan hold.
    Meget enig. Det bliver lidt et sats, og jeg tror desværre det blot ender med Faivre. Kunne være fedt, hvis vi lige kunne få Corona med også.

Jeg er meget splittet omkring markedet so far. På den ene side er jeg meget tilfreds med, hvad der er kommet ind, men mangler lige en etableret kant og playmaker.

Derudover er der Romagnioli og Kessie, som jeg begge burde være givet et ultimativt tilbud for uger siden, og ellers skulle de være blevet solgt ihvertfald Kessie. Nu er vi så langt henne, at vi ikke kan hente erstatning, og bliver nødt til at satse på at finde en løsning på kontrakten.

Jeg mener dog ikke holdet er dårligere end sidste år, men det er meget status quo.

Standard

Syntes bestemt ikke vi står dårligere. At bibeholde sådan et ungt hold her uden de store forandringer er et plus. Selvfølgelig har vi sagt farvel til Donnarumma og Hakan, men i Magnain og den kommende 10´er kan også overraske. Bedre end Donnarumma er Maignain ikke her og nu, men vores nye 10´er kan godt blive bedre end Hakan på sigt ihvertfald
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Nu bekræfter Brest at vi forhandler om Bret Faivre, der angiveligt har nægtet at rejse med holdet og spille grundet den potentielle transfer.
    Det er ikke en spiller jeg nogensinde har hørt om, men efter at have set 15 minutters videoklip med ham, så er det ikke fordi jeg sidder og klapper i mine hænder.
    Han virker egentlig meget "Vlasic-agtig", bare lidt mindre hurtig og uden alle målene i støvlerne.
    Jeg har længe været fortaler for at hente en spiller med mål i støvlerne, der kunne dække den 10'er / HW. Om man kan lide ham eller ej, så har mistet en del mål med Calhanoglu, der vidste hvor målet stod, og dem har vi endnu ikke fået erstattet. Zlatan bliver ikke yngre og kommer formentlig igen til at sidde mange kampe over, og så skal Giroud være bomberen, som han aldrig har været, ikke engang i sin prime.

Dejligt med Bakayoko, men nøj hvor havde jeg håbet på at hente Vlasic, der i mine øjne ville fuldføre dette hold. Men han skulle nu være et skridt fra West Ham der angiveligt har budt 30 mio. euro, og det er vel beløb som vi kun kan give over en aftale er hedder, betalt lån over 8 år med frikøbsklausul til sidst.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser