Side 76 af 80 FørsteFørste ... 26667475767778 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 760 af 796

Emner: Transfers 2020

Standard

Det virker ikke til der er så voldsomme rygter med salg. Samu og Conti vil vi gerne af med, men ingen har budt. Vi får ikke en transfersum for nogle af dem, så Samu er max et udleje med option, mens vi nok ender med at ophæve Contis kontrakt for at spare lønnen.

Og så ser det desværre ud som det kun er et ungt talent i Frankrig vi kigger på til offensiven. Det passer da i strategien, men er sgu lidt en tynd omgang vi i så fald ender med i dette vindue.

Men det er trods alt stadig svært at klage eftersom vi har brugt over 70 mio euro og hævet lønbudget og udgifter. Og Elliot har trods alt pumpet over 100 mio euro ind siden sidste sommer, så der er ikke noget at sige til vi ender som vi gør. Men trist ikke at hæve topniveauet og lægge på ovenpå sidste sæsons CL tur.

Standard

Vi har så åbenbart købt Adli, som så bliver udlånt til Bordaux den her sæson. Vel fornuftig nok tænker jeg, hvis han ikke er i planerne her og nu.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Vi har så åbenbart købt Adli, som så bliver udlånt til Bordaux den her sæson. Vel fornuftig nok tænker jeg, hvis han ikke er i planerne her og nu.
    Enig. Det eneste problem jeg har med handlen er, at han alligevel koster en slat. Jeg ville ønske, at vi brugte pengene på at forstærke denne sæsons trup. Kender ikke meget til ham udover YouTube.

Der begynder at lyde rygter om, at vi har lukket en aftale med James Rodriguez.(Marca og ESPN) Til den rigtige pris og ikke mindst løn lyder det rigtig godt i mine øre. Han kan dække kanten og playmaker positionen. Kvaliteten er ikke til at tage fejl af, dog er fysikken ikke perfekt.

Standard

James kunne være en ok løsning, men om det er for satset og om han har niveauet og ikke for mange skader længere ved jeg ikke. Har ikke fulgt ham i mange år, men ihvertfald en spille der har spillet på øverste hylde af klubber i sin karriere og som sikkert kunne bidrage med noget i Milan. Selvom det selvfølgelig afhænger af løn, som nok er det største problem tænker. Han kommer næppe under 5 millioner euro, men Everton vil hvis gerne af med ham kan man læse
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    James kunne være en ok løsning, men om det er for satset og om han har niveauet og ikke for mange skader længere ved jeg ikke. Har ikke fulgt ham i mange år, men ihvertfald en spille der har spillet på øverste hylde af klubber i sin karriere og som sikkert kunne bidrage med noget i Milan. Selvom det selvfølgelig afhænger af løn, som nok er det største problem tænker. Han kommer næppe under 5 millioner euro, men Everton vil hvis gerne af med ham kan man læse
    Jeg ved at han sidste år var fremragende i starten for Everton. Han leverede 5 mål og 6 assist over hele sæsonen. Jeg er også ret sikker på, at det mere er hans attitude efter Ancelottis afsked, der gør han er uønsket.

Det virker dog til at ESPN MV. Var lidt hurtigt ude Jeg kunne dog godt se ham spille en stor rolle for os i kommende sæson.

Standard

Ja Yacine Adli på plads til lægetjek og bliver i Bordeaux.

Vi handler godt nok en del fransk eller i Frankrig. Nok pga. chef scout Moncada eller hvad han hedder.. Arsene Wenger er nok stolt af os

Standard

Frankrig er også et godt marked at finde unge spillere som endnu ikke har slået igennem og med masser af potentiale, da talentmassen er høj i Frankrig. En af de bedste i verden. Derudover er det også lettere at integrere en fransk spiller fremfor en fra for eksempel Brasilien, hvor talentmassen i øvrigt ikke er så høj som den har været.

De må virkelig tro på Adli siden de er villig til at sende ham retur på lån. Det gør også at de kan hente ham billigere og han får mere spilletid. Ledelsen er nok heller ikke så naive at tro på at de kan holde på alle deres bedste spillere. Så på den måde giver handlen god mening.

At hente en dygtig offensiv midtbanespiller er svært med de penge klubben har, da det er en dyr position. De står lidt i dilemmaet om de skal hente en ung spiller med masser af potentiale og håbe at han tager skridtet op eller hente en ældre spiller på lån. Derudover er der ikke mange gode rutinerede spillere på den plads. Der er James, men hvor holdbar er han. Det er en spiller som har været meget skadet, men som når han er fit er dygtig, hvilket han også har bevist i Everton.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af jonasgr Se meddelelser
    Frankrig er også et godt marked at finde unge spillere som endnu ikke har slået igennem og med masser af potentiale, da talentmassen er høj i Frankrig. En af de bedste i verden. Derudover er det også lettere at integrere en fransk spiller fremfor en fra for eksempel Brasilien, hvor talentmassen i øvrigt ikke er så høj som den har været.

De må virkelig tro på Adli siden de er villig til at sende ham retur på lån. Det gør også at de kan hente ham billigere og han får mere spilletid. Ledelsen er nok heller ikke så naive at tro på at de kan holde på alle deres bedste spillere. Så på den måde giver handlen god mening.

At hente en dygtig offensiv midtbanespiller er svært med de penge klubben har, da det er en dyr position. De står lidt i dilemmaet om de skal hente en ung spiller med masser af potentiale og håbe at han tager skridtet op eller hente en ældre spiller på lån. Derudover er der ikke mange gode rutinerede spillere på den plads. Der er James, men hvor holdbar er han. Det er en spiller som har været meget skadet, men som når han er fit er dygtig, hvilket han også har bevist i Everton.
    Ja helt sikkert. Frankrig er blevet et yderst ”sexet” sted at handle, og sammenligningen med Brasilien er korrekt, altså mht. integrering. Og så tror alle brasilianske klubber, at de har den næste Neymar når prisskiltet skal sættes.. Jeg ville dog ønske, at flere italienere ville få chancen.

Anyways, sikke en travl sommer for Maldini og Massara.

Ind:
    - Tomori
    - Tonali
    - Maignan (franskmand)
    - Giroud (franskmand)
    - Bakayoko (franskmand)
    - Fode Toure (handlet i Frankrig)
    - Pellegri (handlet i Frankrig)
    - Yacine Adli i 2022 (handlet i Frankrig)
    - Florenzi
    - Chaka Traoe (primavera)
    - (Diaz)

Ud:
    - Donnarumma
    - Calhanoglu
    - Laxalt
    - Caldara
    - Mandzukic
    - Meite

Jeg har sikkert glemt nogle.. Sgu alligevel en del transaktioner.

Mangler selvfølgelig den helt store handel, men mon ikke Tomori går ind under den. Sammen med Maignan, Giroud og Bakayoko er det nok disse som skiller sig mest ud.

Jeg er som sådan tilfreds, da det wøernet vanskeligt marked. 10’eren mangler lidt, men Diaz og et 4-4-2 alternativ kan dække den mangel.
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 4 Uger siden kl. 17:47

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Ja helt sikkert. Frankrig er blevet et yderst ”sexet” sted at handle, og sammenligningen med Brasilien er korrekt, altså mht. integrering. Og så tror alle brasilianske klubber, at de har den næste Neymar når prisskiltet skal sættes.. Jeg ville dog ønske, at flere italienere ville få chancen.

Anyways, sikke en travl sommer for Maldini og Massara.

Ind:
    - Tomori
    - Tonali
    - Maignan (franskmand)
    - Giroud (franskmand)
    - Bakayoko (franskmand)
    - Fode Toure (handlet i Frankrig)
    - Pellegri (handlet i Frankrig)
    - Yacine Adli i 2022 (handlet i Frankrig)
    - Florenzi
    - Chaka Traoe (primavera)
    - (Diaz)

Ud:
    - Donnarumma
    - Calhanoglu
    - Laxalt
    - Caldara
    - Mandzukic
    - Meite

Jeg har sikkert glemt nogle.. Sgu alligevel en del transaktioner.

Mangler selvfølgelig den helt store handel, men mon ikke Tomori går ind under den. Sammen med Maignan, Giroud og Bakayoko er det nok disse som skiller sig mest ud.

Jeg er som sådan tilfreds, da det wøernet vanskeligt marked. 10’eren mangler lidt, men Diaz og et 4-4-2 alternativ kan dække den mangel.
    Synes også det er svært at brokke sig. Kun nogle enkelte ting jeg ville prioritere anderledes.

Nu håber jeg på James må jeg indrømme på en fornuftig kontrakt. Han tilføjer noget teknisk kvalitet, som i den grad kan bruges. Fysisk burde ligaen også passe til ham.

Standard

Junior Messias vil dog være en underlig investering. Han er 30 år og har spillet en enkelt sæson i serie A for nedrykkeren Crotone. Det er en spiller som slet ikke passer på de profiler vi går efter. Enten en ung spiller med et stort potentiale eller en erfaren spiller som har vist sig på topniveau. Han er ingen af delene. Det kan selvfølgelig være at de vil låne med option og så til næste sæson investere i den ideele profil såfremt klubben kvalificerer sig til CL.

Vi har ikke umiddelbart så mange låneaftaler der kan indfries til næste sæson, så hvis vi kvalificerer os til CL burde vi have større råderum til at investere i nye spillere.

Jeg er dog stadigvæk ikke kæmpefan af Messias, men det skal også siges at jeg ikke ligefrem har set nogle af Crotones kampe. På papiret lyder han dog ikke bedre end Samu.

Regler for meddelelser