Side 77 af 80 FørsteFørste ... 27677576777879 ... SidsteSidste
Viser resultater 761 til 770 af 796

Emner: Transfers 2020

Standard

Ja Messias er i hus - iøvrigt lidt spøjs navn

Han har faktisk scoret nogle gode kasser

Men ja, nogen voldsom opgradering til Samu tror jeg ikke han er, men han er sikkert billigere i løn og vi har kun option på ham. Men en handel der begynder at vække lidt minder som da Galliani begyndte at handle i Genoa i de sidste år i Milan, da det var det eneste vi havde råd til

Jeg sidder nu stadig og venter på den nye Hakan, selvom eneste navn der er i spil lader til at have ham fra Brest. Ikke lige noget man kommer op og ringe over
    Sidst redigeret af Rossonero : 4 Uger siden kl. 05:23
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Lige så tilfreds man er med Bakayoko, lige så mærkværdigt fremstår Messias. Som jeg lige set det, bliver dette vores backup til Diaz. Spændende om det lukker vores vindue. Det tror jeg egentlig.

Jeg vil godt nok være varsom med at sige for meget, men det er da lidt af et antiklimaks. Mest af alt fordi det er så lidt i tråd med den linje der er lagt på transferfronten i klubben. Det er jeg ret overrasket over. Ligner næsten at reglerne om alder igen er lidt brudt op, eller i hvert fald reduceret til at være spillere i deres karrieres efterår hvor vilkårene er ugunstige (James?).

Hvis man skal sige noget, så ligner det da at det er en anelse mere slutprodukt på Messias, men igen, det er svært.

Standard

Tror jeg har samme følelse, som resten af flokken herinde. Det er også derfor jeg ikke forstod Adli handlen, fordi jeg mener vi burde havde gået mere All in på den rigtige.

Nu må vi se hvad han kan. Statsmæssigt havde han jo en god sæson sidste år, så måske det bare ikke er så "sexet" en handel.

Det positive er der kun er en lejeaftale, han umuligt kan være dårligere end Samu og virker til at han kan spille flere pladser og har god fart.

Standard

Jeg så en del kampe med ham sidste sæson, og der blev jeg altså kæmpe fan! Han har en ret vild 'rags to riches' historie, og så er han bare en hamrende underholdende dribler, der kan skabe tingene på egen hånd og være afgørende.

Det sagt, så er jeg godt nok skuffet over den her handel.

Selvfølgelig, det er blot et lån, hvor han skal gå ind og udfylde en rolle i en sæson, hvor vi til syneladende ikke kunne få 'den rigtige'. Men for det første, så er han slet ikke en profil, der passer ind i vores strategi. For det andet, så har jeg svært ved at se ham falde til på et hold som Milan. Han blev professionel MEGET sent i sin karriere, og så har han de sidste par sæsoner været Crotones messias (pun intended) på vejen til og fra Serie A. Han har aldrig prøvet andet end at være spilleren, der skulle afgøre det på egen hånd. Han har aldrig skullet være en brik i en offensiv, hvor 5, 6, 7 spillere skal skabe det sammen. Man hører bare rigtig sjældent, at spillere med sammenlignelige historier formår at tage det sidste skridt op i niveau, fordi dynamikkerne bare bliver nogle andre.

Men jeg håber da, at han bliver en succes, for så tror jeg helt sikkert, at han vil være en af mine favoritter!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Jeg så en del kampe med ham sidste sæson, og der blev jeg altså kæmpe fan! Han har en ret vild 'rags to riches' historie, og så er han bare en hamrende underholdende dribler, der kan skabe tingene på egen hånd og være afgørende.

Det sagt, så er jeg godt nok skuffet over den her handel.

Selvfølgelig, det er blot et lån, hvor han skal gå ind og udfylde en rolle i en sæson, hvor vi til syneladende ikke kunne få 'den rigtige'. Men for det første, så er han slet ikke en profil, der passer ind i vores strategi. For det andet, så har jeg svært ved at se ham falde til på et hold som Milan. Han blev professionel MEGET sent i sin karriere, og så har han de sidste par sæsoner været Crotones messias (pun intended) på vejen til og fra Serie A. Han har aldrig prøvet andet end at være spilleren, der skulle afgøre det på egen hånd. Han har aldrig skullet være en brik i en offensiv, hvor 5, 6, 7 spillere skal skabe det sammen. Man hører bare rigtig sjældent, at spillere med sammenlignelige historier formår at tage det sidste skridt op i niveau, fordi dynamikkerne bare bliver nogle andre.

Men jeg håber da, at han bliver en succes, for så tror jeg helt sikkert, at han vil være en af mine favoritter!
    Hmm, spændende.. Men ja en 30-årig brasilianer med et pr. års erfaring i Serie A-B og handlet i sidste time af trasnfervinduet..Det kan kun blive en overraskelse, tror jeg Han har spillet resten af sine sæsoner i Serie D klubber. Spøjs handel.. Jeg vil mene at Galliani's handler af Birsa, Honda og Mathias Fernandez have mere mening, hehe.

Når det så er sagt, så har vi holdt en god rød tråd igennem hele vinduet. Og vi kunne nok ikke få vores første valg. Diaz holder jo sjældent mere end 60-70 minutter, så I get the point. Spørgsmål er bare om Messias kan levere bedre end Castillejo.

Standard

Jeg synes jeg havde læst at vi ikke gik efter Messias længere, da han netop ikke passede ind i vores strategi.

Er det officielt at vi har hentet ham?
    AC Milan nel mio cuore <3

Standard

Messias har uden tvivl en langt større offensiv styrke og kan faktisk udfordre. Castu form for udfordre er at løbe lidt frem og opdager ret hurtig at han ikke kan komme forbi og så afleverer tilbage igen, men der kan Messias dog uden tvivl noget med den fart han har. Arbejdsraten hos Samu er dog nok højere, men som højre wing vil jeg vægte offensiven vigtigere end defensiv - ihvertfald i 80% af kampene i Serie A, hvor modstanderne står og venter på os.

Det er hvis sådan en handel der kun kan overraske, men en handel der næppe er 100% top ønske fra klubben, men som ikke havde andre valg.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af MilanLove Se meddelelser
    Jeg synes jeg havde læst at vi ikke gik efter Messias længere, da han netop ikke passede ind i vores strategi.

Er det officielt at vi har hentet ham?
    Han er i hvert fald til lægetjek i Milano lige nu.

Han har en noget atypisk fodboldkarriere og en late bloomer må man sige. Her sakset nogle få linjer:
    "Jamie Vardy type of backstory; Junior Messias came to Italy in 2011 with his wife and two children. He started working as a bellboy in an appliance store in order to support his family. Meanwhile, he played football for an amateur team based in the local Peruvian community in his free time. He became a professional at 27 years of age when his team was promoted to Serie C. Serie D clubs turned their backs on him for years. But the Brazilian did not give up. He reached the top tier of football aged 29. Now, he’s playing for one of the most decorated clubs in world football."

Har ikke store forventninger, måske fordi Crotone ikke ligefrem lyder som en særlig attraktiv hylde at hente sine spillere, men ville ikke klage hvis han fik en Vardy-lignende udvikling.

Standard

Ikke flere indkøb meldes der om - men sikkert muligt nogle afgang endnu. Er sku lidt skuffet vi ikke henter en erstatning for Hakan. Vi har Diaz og han holder jo aldrig en hel kamp og har brug for pauser før eller siden. Så er det Messias vi satser på i den rolle nu eller vil vi istedet spille 4-4-2 og så tro på Giroud og zlatan kan køre igennem i alle kampe. Ja, det virker lidt tynd
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, det er sgu fesent at slutte et vindue på den måde. Bare det vi bruger 10 mio euro på en spiller vi udlejer først.

Det blev ikke lige et vindue der sportsligt tager os til næste niveau denne sæson hvor vi må kæmpe alt vi kan for 4. pladsen igen.

Økonomisk er vinduet dog som forventet, men vi er gået efter kvantitet over kvalitet.

Får vi ikke afsat Samu står vi med en trup der er 4 mio euro dyrere end den vi sluttede sæsonen med. Derti kommer så de potentielle lønforhøjelser til Kjær, Kessie og Romagnoli. Det er en noget dyrere trup end sidste sæson, hvor vi ikke har formået at hæve niveauet sportsligt.

Regler for meddelelser