Side 79 af 80 FørsteFørste ... 296977787980 SidsteSidste
Viser resultater 781 til 790 af 796

Emner: Transfers 2020

Standard

Ja det er en trist spiller at miste gratis og måske burde han være solgt denne sommer. Men Gazidis havde også kæmpe problemer med dette i Arsenal hvor spillere blev solgt til spotpriser sommeren før udløb. Jeg skrev det dog allerede sidste år, at med vores nye nedskæringer og lønstruktur så vil der være spillere i overgangen der forlader os fordi vi ikke kan tilbyde den løn de vil. Og giver vi Kessie 6-7 mio euro står Theo, Bennacer, Tomori osv. klar til at bede om det samme hvilket de sikkert også kan tjene andre steder. Derfor kommer der en overgangsfase, hvor spillere som Roma, Kessie og Hakan/Donna er i risiko for at forlade klubben.

Reelt set skulle Kessie være solgt i sommeren 2020, da markedet var bedre der. Jeg tvivler på, at vi kunne have fået meget mere end 20-25 mio euro i dette coronamarked. PSG har ikke akut brug for Kessie og kan hente ham gratis næste år.

Så jeg går ud fra kalkulen har været, at vi 1) håber han forlænger inden for de rammer vi kan tilbyde 2) at vi hellere vil have ham i klubben denne sæson for at gå med målsætningen om top 4. Vi ville ikke kunne erstatte Kessie uanset, så kan være en afgørende spiller til top 4, så er det mere værd end de 20-25 mio euro vi kunne få denne sommer.

Den sportslige afvejning er jo nok det der har vejet tungest. Men vi kommer nok også til at sige farvel til Theo og Bennacer af samme årsager. Går også udfra at Adli og Tonali er hentet fordi man ser dem tage over for Bennacer senere hen.

Lønninger vores spillere kan få er bare større uden for Italien i et niveau vi ikke kan være med.

Det gør det dog naturligvis ikke bedre, at den løn Kessie spørger på 7 mio euro plus 1,5 mio euro i bonus er hvad Conti, Samu, Caldara og Krunic trækker ud af klubben. Det kan naturligvis ikke sammenlignes 1 til 1 da vi som ansvarlig klub spreder lønningerne ud på flere spillere, hvilket er det helt rigtige.

Næste sommer kommer der dog helt sikkert til at være frigivet en del lønkroner når Zlatan nok stopper, Conti er væk, Caldara er mere salgsbar samt afgangen af Kessie og Roma. Når det sker vil der også været et meget lille spænd fra dem der tjener mest - i det tilfælde Giroud på 3,5 til en Theo/Bennacer. Som dog skal forlænge eller sælges næste år også.

Når Kessie og Romagnolis situationer er afviklet er der dog heller ikke flere undskyldninger for klubben i vores evne til ikke at sælge spillere. Holdt op mod konkurrenterne i Serie A er det faktisk her Milan har været dårligst de sidste 10 år. Og så skal vi netop i gang med at sælge en spiller eller to årligt for at kunne køre rundt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja det er en trist spiller at miste gratis og måske burde han være solgt denne sommer. Men Gazidis havde også kæmpe problemer med dette i Arsenal hvor spillere blev solgt til spotpriser sommeren før udløb. Jeg skrev det dog allerede sidste år, at med vores nye nedskæringer og lønstruktur så vil der være spillere i overgangen der forlader os fordi vi ikke kan tilbyde den løn de vil. Og giver vi Kessie 6-7 mio euro står Theo, Bennacer, Tomori osv. klar til at bede om det samme hvilket de sikkert også kan tjene andre steder. Derfor kommer der en overgangsfase, hvor spillere som Roma, Kessie og Hakan/Donna er i risiko for at forlade klubben.

Reelt set skulle Kessie være solgt i sommeren 2020, da markedet var bedre der. Jeg tvivler på, at vi kunne have fået meget mere end 20-25 mio euro i dette coronamarked. PSG har ikke akut brug for Kessie og kan hente ham gratis næste år.

Så jeg går ud fra kalkulen har været, at vi 1) håber han forlænger inden for de rammer vi kan tilbyde 2) at vi hellere vil have ham i klubben denne sæson for at gå med målsætningen om top 4. Vi ville ikke kunne erstatte Kessie uanset, så kan være en afgørende spiller til top 4, så er det mere værd end de 20-25 mio euro vi kunne få denne sommer.

Den sportslige afvejning er jo nok det der har vejet tungest. Men vi kommer nok også til at sige farvel til Theo og Bennacer af samme årsager. Går også udfra at Adli og Tonali er hentet fordi man ser dem tage over for Bennacer senere hen.

Lønninger vores spillere kan få er bare større uden for Italien i et niveau vi ikke kan være med.

Det gør det dog naturligvis ikke bedre, at den løn Kessie spørger på 7 mio euro plus 1,5 mio euro i bonus er hvad Conti, Samu, Caldara og Krunic trækker ud af klubben. Det kan naturligvis ikke sammenlignes 1 til 1 da vi som ansvarlig klub spreder lønningerne ud på flere spillere, hvilket er det helt rigtige.

Næste sommer kommer der dog helt sikkert til at være frigivet en del lønkroner når Zlatan nok stopper, Conti er væk, Caldara er mere salgsbar samt afgangen af Kessie og Roma. Når det sker vil der også været et meget lille spænd fra dem der tjener mest - i det tilfælde Giroud på 3,5 til en Theo/Bennacer. Som dog skal forlænge eller sælges næste år også.

Når Kessie og Romagnolis situationer er afviklet er der dog heller ikke flere undskyldninger for klubben i vores evne til ikke at sælge spillere. Holdt op mod konkurrenterne i Serie A er det faktisk her Milan har været dårligst de sidste 10 år. Og så skal vi netop i gang med at sælge en spiller eller to årligt for at kunne køre rundt.
    Helt enig. Vi har virkelig haft svært ved, at sælge rettidigt. Enten er de nærmest kommet for hurtigt, fordi vi har været presset økonomisk eller har vi ventet til spilleren ingen værdi havde.

Jeg er dog ikke sikker på jeg er enig med din præmis omkring 20-25 mio euro for Kessie. På trods af Corona markedet har det jo været et vanvittigt vindue. Måske det vildeste jeg kan huske. Men det er jo selvfølgelig blot gisninger. Din pris ville forklare, hvorfor han stadigvæk er her.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Helt enig. Vi har virkelig haft svært ved, at sælge rettidigt. Enten er de nærmest kommet for hurtigt, fordi vi har været presset økonomisk eller har vi ventet til spilleren ingen værdi havde.

Jeg er dog ikke sikker på jeg er enig med din præmis omkring 20-25 mio euro for Kessie. På trods af Corona markedet har det jo været et vanvittigt vindue. Måske det vildeste jeg kan huske. Men det er jo selvfølgelig blot gisninger. Din pris ville forklare, hvorfor han stadigvæk er her.
    Ja, det er ikke til at vide da vi ikke sidder i lokalerne på CM. Men vores klub er jo kommet til et stadie hvor alt er til salg for den rette pris, da det er en del forretningsmodellen. Så derfor er jeg relativt sikker på, at havde der kommet et bud på over 40 mio euro, så havde vi solgt med det samme.

I forhold til at sælge fremadrettet står vi paradoksalt nok meget stærkere fordi vores spilleres lønninger er lave. Derfor kan vi nu sælge Hauge for 12 mio euro og ikke lade ham gå gratis, som med Samu, Caldara og Conti hvor ingen klubber har råd til at både løn og transfer.

Derfor er jeg også stor tilhænger af, at der ikke er så stor udsving i lønhierarkiet. Det kommer dog til at koste på den korte bane.

Romagnoli tror jeg dog ikke vi kunne have solgt uanset og han er vel en habil backup med en Kjær der trods et godt år har en historik med skader. Og skal have hvile.

Standard

Spørgsmålet er, om vi er for langsomt ude med de forlængelser. Måske skulle Kessie være lukket ned et år eller to siden. Vi ved dog ikke hvad deres motiv er. Måske har det altid været planen at lade kontakten løbe ud til der mangler et år, og så se mulighederne an.

Tror i hvert fald chancen er under 25% nu. Bare plat de interviews der kommer ud med Kessie og Donnarumma med “Milan for life” osv..

Standard

Hvis det er sandt, som det bliver skrevet flere steder, at Milan gentagne gange har imødekommet hans krav, hvorefter kravet så bare er blevet hævet, så mener jeg, at man bør lade ham sidde på bænken indtil han kan sælges til vinter.

Uagtet han er måske vores vigtigste mand, så er det sgu en røv strategi at køre

Standard

Vil sige lade ham smutte i Januar for ingen penge stort set, da ingen vil give det store for ham for 6 måneder, så er det bedre at lade ham blive sæsonen ud og slippe ham gratis. Men det er lidt samme historie som Donnarumma en spiller der iihh og åhhh så højt elsker klubben, men som igen går efter pengene - egentlig som vi sportslig endelig er kommet på toppen.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er sgu lidt trist med Kessie. Uanset udfaldet af hans kontraktforlængelse, så vil han stå tilbage som lidt af en usympatisk type. Jeg har al respekt for spillere, der gerne vil prøve noget nyt, større og evt. tjene nogle flere penge. Fred være med det.

Men lad nu være med at udtale, at du ikke kan se dig selv andre steder end i Milan, at du har i sinde at forlænge osv. når du tydeligvis ikke mener det.

Det er lidt i tråd med spillere, som udtaler, at de aldrig vil spille andre steder. Shevchenko gjorde det. Kaka gjorde det. Hold jer fra det. Ingen forlanger, at I lover troskab

Standard

Synes det værste ved spillere som gør som Donnarumma, Hakan og nu måske Kessie, er at de ikke på en måde takker deres arbejdsgivere ved at belønne Milan med en transfersum. Der er blevet brugt mange mange millioner på dem og deres velvære, og klubben har udviklet dem som spillere, og egentlig også som mænd. Men næ nej, når de er transferfri så kan de skifte nærmest hvor som helst, få en sign on fee, og en ny lang kontrakt. I sidste ende kan det også ende som en elendig sportslig beslutning, bare se på Sheva, Kaka og indtil videre Donnarumma som er reserve målmand.

I sidste ende er det dårlig ledelse, og det må vi simpelthen stoppe med. Så hellere sælge Kessie, Donnarumma etc for 10-20 mio euro, det de giver os er alligevel ikke mesterskaber eller andet.

Standard

Så er Raiola ude og sige i dagens aviser, at Romagnoli med stor sandsynlighed kan smutte til Juventus til juni, når hans kontrakt udløber.

Lad ham endelig gøre det, og så kan vi passende få sat en stopper for handler med spillere, der har ham som agent, når Zlatan også er gået på pension

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Så er Raiola ude og sige i dagens aviser, at Romagnoli med stor sandsynlighed kan smutte til Juventus til juni, når hans kontrakt udløber.

Lad ham endelig gøre det, og så kan vi passende få sat en stopper for handler med spillere, der har ham som agent, når Zlatan også er gået på pension
    Han er ulidelig at høre på. Han sagde det samme om Pogba, og det er selvfølgelig bare for at skabe opmærksomhed og øge konkurrencen. Lad nu lige Juve komme i CL først. De var tæt på at misse sidste Cl sidste sæson, og med den dårlige start de har fået og uden Ronaldo tror jeg de får det svært.
    Lad os endelig give dem mere at tænke over imorgen.

Hvis man kan undgå at handle med hans klienter, så må det være en fordel.

Regler for meddelelser