Side 47 af 48 FørsteFørste ... 3745464748 SidsteSidste
Viser resultater 461 til 470 af 471

Emner: Transfers 2020

Standard

I fht de rygter der går om en mulig angriber, lyder kandidaterne som Belotti, Vlahovic mm. som enormt dyre løsninger. Torino kan selvfølgelig risikere at rykke ned, og så er det en anden situation.

Der er mange om buddet på spillerne med kontraktudløb, og de vil have store sign on fees, men interessant om vi ser en mulighed i en af nedenstående:
    - Depay (fri kontrakt til sommer)
    - Milik (forlydender om en klausul på €12mio)
    - Agüero (har en uhyggelig løn)

Det blot en svær øvelse at hente kvalitet til en plads bag Zlatan, når økonomi også er stor faktor.

Maldini og co har godt nok noget af et stykke arbejde foran sig i år!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Må indrømme jeg ikke helt ved hvor lun jeg er på at beholde Zlatan. En ting er sikkert at han uanset vil hæve en konge løn, men så hellere han blev mere jokeren at sætte ind i kampe, fremfor åbenlys første valg. Men til en astronomisk løn, kan vi selvfølgelig ikke have sådan en mand siddende på bænken som joker og dertil kræver det jo også at vi finder decideret første angriber, hvis Zlatan ikke skal være det hvilket også koster penge

Syntes sæsonen har vist at Zlatan sikkert kan noget, men i den alder han har er det bare for mange skader som både økonomisk og sportslig giver problemer for Milan
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    I fht de rygter der går om en mulig angriber, lyder kandidaterne som Belotti, Vlahovic mm. som enormt dyre løsninger. Torino kan selvfølgelig risikere at rykke ned, og så er det en anden situation.

Der er mange om buddet på spillerne med kontraktudløb, og de vil have store sign on fees, men interessant om vi ser en mulighed i en af nedenstående:
    - Depay (fri kontrakt til sommer)
    - Milik (forlydender om en klausul på €12mio)
    - Agüero (har en uhyggelig løn)

Det blot en svær øvelse at hente kvalitet til en plads bag Zlatan, når økonomi også er stor faktor.

Maldini og co har godt nok noget af et stykke arbejde foran sig i år!

Jeg er meget enig i, at både Belotti og Vlahovic har en relativt høj købssum. Dog ser jeg dem som to realistiske og på mange måder udmærkede løsninger, og jeg mener klart der skal en angriber ind.

Milik har jeg selv nævnt som en mulighed tidligere, så der er jeg enig, har dog læst han foretrækker Juve. Økonomisk og kvalitetsmæssigt, synes jeg ellers han er ideal.

Aguero og Depay mener jeg ikke er realistisk. Depay har været meldt tæt på Barca hele sæsonen, og efter de har fået nogenlunde styr på det sportslige virker det usandsynligt, at de går af med Ronald. Aguero er for dyr i løn til jeg tror på ham. Derudover tror jeg han skifter til en anden adresse.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Jeg er meget enig i, at både Belotti og Vlahovic har en relativt høj købssum. Dog ser jeg dem som to realistiske og på mange måder udmærkede løsninger, og jeg mener klart der skal en angriber ind.

Milik har jeg selv nævnt som en mulighed tidligere, så der er jeg enig, har dog læst han foretrækker Juve. Økonomisk og kvalitetsmæssigt, synes jeg ellers han er ideal.

Aguero og Depay mener jeg ikke er realistisk. Depay har været meldt tæt på Barca hele sæsonen, og efter de har fået nogenlunde styr på det sportslige virker det usandsynligt, at de går af med Ronald. Aguero er for dyr i løn til jeg tror på ham. Derudover tror jeg han skifter til en anden adresse.
    Enig.

Depay til Barca ser dog ikke helt så sikkert ud som tidligere synes jeg. Spændende hvad ledelsen gør. Vi skal nok ikke regne med, at det bliver store dyre handler med spillere vi kender.
    Nok mere Saelemaekers, Kalulu, Tomori-handler.

Forza AC Milan

Standard

Det fylder en del i pressen pt med Hakan og Donnas kontrakter som åbenbart er mere på vej ud af døren end inde. Hakan har tilbud fra større og bedre klubber som Juve og Chelsea, mens Donna har PSG som bejler.

Det er svært at skille skidt og kanel i de rygter, men med meldingerne fra Maldini og Pioli så virker det til at kommer vi ikke i top 4 så vil begge spillere være fortid. Det kan man heller ikke fortænke dem i, da de har sportslige ambitioner og kan samtidig kombinere det med en bedre løn.

Det der er ærgerligt, og som jeg håber vi lærer af er, at vi kommer til at sige farvel til to af vores bedste salgsobjekter uden eneste transferkrone. Det er en sygdom Gazidis og havde i Arsenal - uden den kun falder på ham. Men det er ikke holdbart, og derfor må vi også være skarpere når vil til sommer skal forlænge eller sælge med Kessie, Roma, Calabria, så vi i det mindste får penge til at købe nye unge spillere der skal udvikle sig. Forlænger vi med Donna bliver han utvivlsomt solgt inden for et par år alligevel, da hans løn er langt over hvad vi kan bære. Og egentlig også langt over hvad vi rent sportsligt får ud af de penge.

Man kan sige at planen står og falder med den top 4 placering og vores naboer Inter er egentlig en god rettesnor for det. Nej de vinder ikke CL og kommer ikke til det. Og de kommer også til at få nogle ydmygende ture i manegen. Men de penge top 4 giver er forskellen på om vi skal sige farvel til profiler og tage et skridt tilbage eller om vi kan beholde holdet og bygge videre. Inter er efter 2 år hvor de lige sneg sig med gået fra at være få point fra førstepladsen sidste år til at vinde mesterskabet i år. Og her er CL pengene bare essentielle. Både for købekraft men også for sportslig appel.

Om vi så taber samtlige gruppekampe i CL, så vil vi stadig stå stærkere i forhold til at komme i top 4 igen og dermed gradvist gøre truppen bedre. Som Maldini sagde det, så kræver det 2-3 år streg med CL før vi kan være med i toppen.

Standard

Det virker jo helt naturligt, og jeg har næsten svært ved at forestille mig andet, men nøj... Det er lige før jeg fælder en tåre, hvis Donnarumma smutter...

Standard

Donnarumma tror jeg ikke vil forlade Milan uden vi får en krone. Man ser ofte at spillere uden kontrakt, skriver en ny kontrakt for derefter at blive solgt inden for kort tid for at tilgode se tidligere klub - og Donnarumma vil næppe stå tilbage med det image og skylder Milan sit gennembrud og så smutte uden de får en krone.
    Hakan kan sikkert få mere løn andre steder, men ryger han til de bedre hold så vil han næppe være stamspiller, men det er selvfølgelig også iorden at tænke på penge. Overordnet set har Hakan i sin tid i Milan været middelmådig. Han har sikkert haft en god periode, men også omvendt haft mange perioder hvor han end ikke har været sin nuværende løn værd.
    Men lad os se hvor vi ender, som det meldes så betyder CL at vi forlænger med begge. Men de astronomiske beløb, så vil Hakan og Donnarumma jo stå for nærmest 25% lønudgifterne nærmest
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Det fylder en del i pressen pt med Hakan og Donnas kontrakter som åbenbart er mere på vej ud af døren end inde. Hakan har tilbud fra større og bedre klubber som Juve og Chelsea, mens Donna har PSG som bejler.

Det er svært at skille skidt og kanel i de rygter, men med meldingerne fra Maldini og Pioli så virker det til at kommer vi ikke i top 4 så vil begge spillere være fortid. Det kan man heller ikke fortænke dem i, da de har sportslige ambitioner og kan samtidig kombinere det med en bedre løn.

Det der er ærgerligt, og som jeg håber vi lærer af er, at vi kommer til at sige farvel til to af vores bedste salgsobjekter uden eneste transferkrone. Det er en sygdom Gazidis og havde i Arsenal - uden den kun falder på ham. Men det er ikke holdbart, og derfor må vi også være skarpere når vil til sommer skal forlænge eller sælge med Kessie, Roma, Calabria, så vi i det mindste får penge til at købe nye unge spillere der skal udvikle sig. Forlænger vi med Donna bliver han utvivlsomt solgt inden for et par år alligevel, da hans løn er langt over hvad vi kan bære. Og egentlig også langt over hvad vi rent sportsligt får ud af de penge.

Man kan sige at planen står og falder med den top 4 placering og vores naboer Inter er egentlig en god rettesnor for det. Nej de vinder ikke CL og kommer ikke til det. Og de kommer også til at få nogle ydmygende ture i manegen. Men de penge top 4 giver er forskellen på om vi skal sige farvel til profiler og tage et skridt tilbage eller om vi kan beholde holdet og bygge videre. Inter er efter 2 år hvor de lige sneg sig med gået fra at være få point fra førstepladsen sidste år til at vinde mesterskabet i år. Og her er CL pengene bare essentielle. Både for købekraft men også for sportslig appel.

Om vi så taber samtlige gruppekampe i CL, så vil vi stadig stå stærkere i forhold til at komme i top 4 igen og dermed gradvist gøre truppen bedre. Som Maldini sagde det, så kræver det 2-3 år streg med CL før vi kan være med i toppen.
    Fuldstændig enig i dit andet afsnit.

Personligt mistede jeg rigtig meget for Donnarumma/Raiola under sidste seance, så selvom jeg elsker at have spillere af egen avl så må jeg sige at jeg er langt mere splittet omkring ham på den måde. Sportsligt har han helt sikkert udviklet sig, som han skulle og ingen klager der. Når det er sagt, så tror jeg aldrig jeg bliver fuldstændig overbevist, om at en målmand er så stor en procentdel af truppens løn værd. Det eneste der gjort jeg har været nogenlunde tilfreds, må jeg ærligt sige er for at bevare vores eget talent. Kombineret med han har været fremragende selvfølgelig.

Hakan er lidt svingende, dog synes jeg han er en relativt høj løn værd, og man kan argumentere for vigtigste offensive spiller sammen med Zlatan. Ham håber jeg vi finder en løsning med.

Når det er sagt, så mener jeg som dig det der er katastrofen ved dette er vi ingenting får for dem.

Donna burde kunne sælges for 50-60 mio euro(egen avl). Hakan for omkring 25-30(står vel ikke bogført til det helt vilde, da det er mange år siden han kom?). Det er vanvittige summer vi mister i vores position..

Standard

Så har der været lidt rygter om Bernadeschi og Romagnoli. Det er vel det man kalder bytte middelmådighed med middelmådighed og vil nok endda sige at Romagnoli der har lidt mere at byde på at Bernadeschi. Han kan godt nok ikke det store, men var et hot navn for nogle år siden, men vil nok blot igen være en spiller som Castu der kan løbe og arbejde, men individuelt ikke kan gøre noget forskel og det er den type vi ikke har brug for flere af.

Vi skal have nogle bedre individualister i offensiven, især på wings
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Bernadeschi ser jeg virkelig heller ikke som en løsning. Han har ikke taget det skridt op efter sit skifte til Juventus, hvilket ses tydeligt i hvor få gange han har været kampafgørende. Jeg håber ikke han man går efter denne middelvare, men enten nogen som med 'garanti' kan forstærke os eller som har potentialet ala Tomori til at tage et skridt op. Bernadeschi er ingen af delene.

Dog kunne metoden med at bytte Romagnoli væk sagtens være en metode vi vil se blive brugt, da man kan få pyntet på begge klubbers regnskaber. Hvis vi skulle blive ved Juventus, så kunne det måske være Kulusevski selvom de næppe slipper ham, så er der måske Douglas Costa som vil passe meget godt ind, men er for dyr i løn.

Regler for meddelelser