Side 40 af 45 FørsteFørste ... 303839404142 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 400 af 450

Emner: Transfers 2020

Standard

Som jeg kan læse er Conti kun option to buy. Men måske der er flere klausuler og det kan blive tvunget køb, hvis de bliver i Serie A osv
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Som jeg kan læse er Conti kun option to buy. Men måske der er flere klausuler og det kan blive tvunget køb, hvis de bliver i Serie A osv
    I følge Daniele Longo på Twitter er det med "conditional obligation to buy", som træder i kræft, hvis Parma stadig er at finde i Serie A i næste sæson.
    https://twitter.com/86_longo/status/1351875004762370048

Fin løsning for alle parter.

Der var en lang periode, hvor man ikke følte sig sikker på om det ville blive Conti, Calabria eller en helt tredje der ville sætte sig mere permanent på den højre back. Jeg må indrømme jeg faktisk havde Conti som min personlige favorit længe, og lur mig om det ikke også var sket, hvis det ikke havde været for alle skaderne, der jo først og fremmest har kendetegnet opholdet.

Det blev dog Calabria, og det er helt rigtigt at sende Conti videre nu, og så endda til en acceptabel pris, hvis man tager skadeshistorik, alder og antal minutter de seneste sæsoner in mente.

Standard

Milan skriver selv at det er officielt og det er bliver et obligation to buy under "certain conditions". Det skulle så være overlevelse i Serie A.

Lidt sjovt med Conti inden denne sæson startede havde jeg ligeså meget fornemmelsen at det kunne være ham der blomstrede frem for Calabria.

Standard

Conti blev sku en fuser må man sige. Kan faktisk ikke mindes han har spillet bare en nogelunde kamp, hvor han kunne vise en eller anden form for kvalitet. Offensiv var der intet og defensiv blev han også ofte udstillet. Men han har virkelig haft mange skader og ikke den store spilletid, men måske han nu i Parma kan blomstrer lidt op igen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg havde også satset, at det var Calabria som røg videre. Det har Calabria jo også selv indrømmet. Conti havde pladsen første del af 2020, men blev skadet igen og så greb Calabria i den grad chancen.

Lidt synd for Conti. Det er jo efterhånden 4 år siden han blev købt, men røg ind i to store skader. Passer i realiteten bedre end i en 3-5-2 som wingback, men ja det er bedst for alle parter. Kan vi få 7 mio EUR, så er det sgu godt afsat.

Standard

Tomori er på vej til Milano nu hvor det blev til et lån frem til sommer med en option på 28 mio euro. Vi skulle allerede have sendt kontrakten til Lega for at have ham med imorgen omend det virker lidt søgt at smide ham ind allerede mod Atalanta. Men han da starte mod Inter i midtugen i pokalen.

Det er nok over vores prisklasse når man også tager hans nuværende høje løn med i regnestykket. Men med en Kjær der døjer med småskader, så kan det på den korte bane vise sig at være en nyttig tilføjelse i kampen om 4. pladsen, da Kalulu og Mussachio naturligvis ikke lige er super stærke.

Firpo har ændret mening og vil ikke væk fra Barca. Så spændende om vi henter en gardering for Theo eller satser på Dalot resten af sæsonen.

Og så har vi stadig to vanvittigt vigtige kontrakter der skal forlænges. Det er godt nok iskoldt af ledelsen og uanset hvad er man tydeligvis klar på at lade spillerne gå gratis til sommer.

Calabria skulle dog være tæt på en ny kontrakt til 2 mio euro årligt til 2025.
    Sidst redigeret af Costacurta : 22-01-2021 kl. 11:10

Standard

Ja tænker også at hvis man virkelig ønsker han skal spille imorgen, så må det stå meget skidt til bl.a. de øvrige spillere. En der ikke engang har mødt de andre spillere eller trænet for ikke at snakke om det taktiske, ja det kan da kun gå galt i min verden at give ham chancen. Men mon han får chancen, med mindre da vi fører stort og der mangler 10-15 minutter
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Hmm.. Der er alligevel forskel at give 17-18 mio. EUR i Strasbourg og så hente en Chelsea gut med option på 30 mio. EUR. Vil vi virkelig betale det?
    Chelsea er bare et dyrt sted at handle. Manden har vel spillet et par CL kampe og PL kampe.. Virker som en spændende spiller med god bold distribution, dog ikke et fysisk monster.

Eller så er taktikken at se ham an, og så beslutte mellem ham og Simakan til sommer, I guess.

Anyways, ender vi med Mandzukic, Tomori og Meite, så har vi ikke grund til at klage og kan ikke pege fingre af Maldini. Et budget transfermarked, som hjælper på vores største problem - bredden og brug for rutine. Der går også rygter om en Firpo til venstreback. Og hvis Maldini og Massara formår at få Duarte (er røget) og nu Conti afsted, så er det fint..Måske en Musacchio til slut januar. Nu når Meite er kommet til og Bennacer på vej tilbage, så bør vi overveje at sende Krunic afsted på lån.
    Nu skriver du “ikke et fysisk monster” og med det tænker jeg, at du mener han ikke er stor og vejer tungt?

For duelspillet er netop hans force. Hurtigheden og aggressionen i duellerne.
    Håber vi lærer ham det taktiske og at han falder ind i spillestilen. En option på €25mio er i den dyre ende af hvad vi har mulighed for, men er en fair pris for hvad han har leveret. Nu mangler vi så at se om det er en fair pris for ham hos os? Der har vi heldigvis 4/5 måneder, til at finde ud af det!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Massara lukkede vores marked igår hvilket ikke er overraskende med 3 tilgange. Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilken løn Tomori får i Chelsea for rygterne går fra alt mellem 0,85 mio euro til 3,5 mio euro. Uanset hvad vil vi dog med et potentielt salg af Conti være stort set i 0 i forhold til udgifterne. Måske 2 mio euro over i forhold til da vi gik ind i vinduet.

Vi bør dog kigge på at udleje Maldini og Colombo da de ikke får spilletid denne sæson. Og de går i stå uden så en tur i Serie B til dem vil gavne. Eller ned på Primavera nu de spiller kampe igen. Derudover er det bekymrende at Plizzari igen er blevet slået af holdet i Reggina. Måske han ikke er så stort et talent alligevel. Om ikke andet skal vi finde et andet sted han kan spille sæsonen færdig.

Og så skal vi simpelthen have forlænget de to kontrakter med Hakan og Donna og bagefter Kessie.
    Sidst redigeret af Costacurta : 24-01-2021 kl. 08:26

Standard

Transfervinduet har i hvert fald været over al forventning, så det er fair at lukke for det. Isoleret set mangler man fortsat en habil venstre back som backup til Theo, der i øvrigt leverede sin mest uinspirerede indsats i denne sæson igår.

Alt i alt har man dog prøvet at få suppleret i bredden, men det kræver selvfølgelig at Pioli bruger spillerne som de rette supplementer.
    Meite spillede som offensiv midtbanespiller og så selv ret forvirret ud. Mandzukic blev kylet ind som kant. Med al respekt for at han gjorde det fint på venstre kant i Juventus, så tillader jeg mig at tvivle på at det er den vej man bør gå med Mandzukic i 2021.

Jeg frygter lidt at handlerne ikke vil ændre meget. At Pioli vil fortsætte med at spille sin sædvanlige stamme. Det vil alt andet lige nok være flere pointtab i anden halvdel af sæsonen og hvis man skal minimere chancen for det med det program der venter så synes jeg simpelthen også man er nødt til gøre brug af den trup man rent faktisk har nu.

Der skal tages stilling. Det skal erkendes at Milan næppe kan gå efter det hele. Problemet er at jeg ikke ser det ske. Allerede mod Inter vil man se stærkeste opstilling igen tror jeg.

Regler for meddelelser