Side 16 af 20 FørsteFørste ... 61415161718 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 160 af 193

Emner: Transfers 2020

Standard

Top 4 er svært at spå om hvor langt vi er fra. Var den sidste del af sæsonen virkelig det niveau Milan har, så er vi ihvertfald tæt på - men det kan jo også være vi overpræsterede, ikke mindst da presset jo ikke var der, da vi lå langt fra CL og EL var sikkert i lang tid.
    Jeg tvivler på det bliver i år vi kan nå top 4, men skal bruge den her sæson på at skabe yderligere stabilitet. Vi kommer sikkert tættere på top 4, men tror først det er næste sæson vi er der.
    Kan vi få 2 forstærkninger til start elleveren og her tænker jeg især Højre back og højre wing så er det ihvertfald en start. Paqueta kan måske blive nøglen til at få nogle penge hjem
    Sidst redigeret af Rossonero : 2 Uger siden kl. 08:17
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg vil mene, at med den trup vi har fået, skal vi selvfølge forvente at spille med om Champions League-pladserne. Efter Corona-pausen var vi ikke bare tæt på top 4, vi var det næstbedste hold i ligaen kun overgået af Atalanta.
    Vi har fået stabilitet, og spillerne og klubben så i sidste sæson, at vi har potentiale til at spille lige op og slå de andre tophold, når vi rammer formen. Det er stadig en meget ung trup, og vi kan med al rimelighed forvente (hvilket også er hele vores strategi), at spillerne forsætter deres udvikling i den nye sæson.

Endnu en sæson uden for top 4 ville i mine øjne være en stor skuffelse. Og jeg er sikker på, at ledelsen ser det på samme måde.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Det værste er, at Donna kun er den 2. i rækken. Bagefter har vi Romagnoli som også skal igennem samme mølle med. Dog med knap så meget pres på da han har udløb i 2022.

Men er helt enig med dem der siger vi skal forlænge med Donna for enhver pris og så sælge næste sommer eller året efter hvis verden er normal igen. Vi kan ikke sælge ham for mere end 20 mio euro i dette vindue da alle er pressede og ingen vil bruge de penge de har på en målmand. Det er desværre bare uholdbart at en målmand tjener 6 mio euro i Milan. Og nok står over for en stigning på minimum 2. Alle kortene er igen hos spillerne der kan malke klubben for det de vil.

Udover det har vi også Hakan der skal forlænges med, mens det ser ud til, at vi nærmer en periode hvor vi mere afventer og ser om muligheder dukker op. Pioli vil rigtig gerne have noget til forsvaret, da Roma, MM og Conti er skadede pt. Så en god midterforsvar vil være ideelt. Dertil er Bakayoko rygterne gået lidt kolde desværre, da jeg virkelig gerne så en markant skikkelse på holdet der både er leder og har niveau.

Markedet er åbnet en lille måned og skal vi noget seriøst med den 4. plads er det stadig en kende for tyndt. Dog skal man heller ikke være for grådigda Elliot allerede investerer mere end stort set alle andre ejere denne sommer ved Zlatan, Tonali osv. Det er i en klub der lige har haft et underskud på 100 mio euro.
    Enig i forlængelsen af Donna bare skal ske, og afhængig af aftale, så må han sælges hvis den bliver (for) dyr.

Omkring midterforsvaret, kunne man måske ‘overleve’ med at sælge Duarte + MM og købe Bakayoko, for så at lade Kessié agerer 4. valg.
    Det ville i hvert fald økonomisk være givtigt, men vil gøre at vi er tyndt besat. Det klart.

Ellers vil rygterne om Fofana eller Milinkovic ikke dø, så måske vi blot afventer til priserne kan presses noget mere.

Citer Oprindeligt indsendt af Massaro Se meddelelser
    Jeg vil mene, at med den trup vi har fået, skal vi selvfølge forvente at spille med om Champions League-pladserne. Efter Corona-pausen var vi ikke bare tæt på top 4, vi var det næstbedste hold i ligaen kun overgået af Atalanta.
    Vi har fået stabilitet, og spillerne og klubben så i sidste sæson, at vi har potentiale til at spille lige op og slå de andre tophold, når vi rammer formen. Det er stadig en meget ung trup, og vi kan med al rimelighed forvente (hvilket også er hele vores strategi), at spillerne forsætter deres udvikling i den nye sæson.

Endnu en sæson uden for top 4 ville i mine øjne være en stor skuffelse. Og jeg er sikker på, at ledelsen ser det på samme måde.
    At Milan stiler efter top4, har Maldini selv udtalt:
    “It’s not a declared objective but it must be our target. The club has made important efforts to improve our position in the table.
    The idea is to return to the top four. Many things would change next year. It’s not a declared objective, but Milan can’t help but think about competing for the top four positions in Serie A.”
    - https://go.shr.lc/2ZmcLdQ

Og det mener jeg også man bør gøre. Noget andet er om man bør budgettere med det. Det mener jeg ikke, da risikoen for at misse den, er alt for stor.
    Men top4 SKAL være målet.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Ja det er jeg da helt enig i, at vi kigger efter top 4 - men gå ind til sæsonen og regne med det bliver top 4 er en anden ting

Omkring spillere lader det pt til at være lidt mere stilstand efter Tonali handlen. Men det er jo ofte lidt domino effekter der sker, når først en spiller flytter kan der ske ting og sager på tværs af klubber. Centralt i forsvaret mangler vi dog nok også noget. Musacchio er jo faktisk altid skadet og Duarte det samme og kombineret med Kjær og Romagnoli også har tendens til skader, så kan det meget hurtig komme til at se meget tynd ud dernede
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det sjovt som vi tidligere fik rygter om spilleres afgang og tilgang lang tid før det skete.

Nu bliver André Silva solgt, og det annonceres af Milan selv, før nogle af de italienske journalister melder det. Rygterne har været der og var næsten en kendt hemmelighed at det ville ske. Men mere konkrete rygter var der ikke op til selve salget.

Maldini, Massara og resten af ledelsen arbejder på højtryk uden at meget siver ud, tyder det på.

Tonali “overtager” Silvas løn. Mens Rebic “overtager” Reinas ligner det. Rebic skulle annonceres snarest. Lad os se.

Rygterne går på at vi køber Rebic billigt, og derfor blev Silva sendt afsted billigt. Men lad os se hvad der sker, før vi konkludere noget.

Forza AC Milan

Standard

Så har vi hentet Tiramisu (øgenavn) . En høj målmand, 34 år - men er vel en ikke dårligere end Reina som jeg ser det.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Det sjovt som vi tidligere fik rygter om spilleres afgang og tilgang lang tid før det skete.

Nu bliver André Silva solgt, og det annonceres af Milan selv, før nogle af de italienske journalister melder det. Rygterne har været der og var næsten en kendt hemmelighed at det ville ske. Men mere konkrete rygter var der ikke op til selve salget.

Maldini, Massara og resten af ledelsen arbejder på højtryk uden at meget siver ud, tyder det på.

Tonali “overtager” Silvas løn. Mens Rebic “overtager” Reinas ligner det. Rebic skulle annonceres snarest. Lad os se.

Rygterne går på at vi køber Rebic billigt, og derfor blev Silva sendt afsted billigt. Men lad os se hvad der sker, før vi konkludere noget.

Endnu bedre er vel, at Rebic bare beholder sin løn Spændende at se den samlede pakke for Silva/Rebic. Vi sælger angiveligt Silva for 9 mio euro hvilket giver et tab på kanp 5 mio euro. Til gengæld så skal vi afskrive 7 mio euro på ham i den nye sæson. Så isoleret set er salget skidt for regnskabet, men der kommer forhåbentligt en rabat på Rebic i den anden ende.

Den nye keeper ser ud til at bestå lægetjekket. Han kan forhåbentligt tage med hænder også, men han er trods alt 4,5 mio euro billigere end Reina årligt.

Men Donna og Hakan må være største prioritet at få forlænget med.

Standard

Krunic har åbenbart tilbud liggende fra Freiburg. Tysk fodbold tror jeg alle kunne være fristet af, og prisen fra Milan´s side er vel ikke dårligt. Men spørgsmål er om vi kan finde noget bedre alternativ til en reserve tjans. Vi kan selvfølgelig kigge i primavera, hvis vi mener vi har noget på vej der
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg havde skrevet et längere indläg som den åbenbart slettede igen, men godt salg hvis prisen er sand. I det hele taget har de väret gode til at sende fyld väk i denne säsong. Ikke meget der mangler at blive solgt og så er der en röd tråd i det da både Pioli og ledelsen virker til at väre enige i hvilke spillere det skal kigges på.

Standard

Mht Krunic skal man selvfølgelig sælge ham hvis vi ikke vil bruge ham. Pioli har mange gange foretrukket Biglia og Tonali står foran i køen også. Og hvis man stadig tænker på en midtbanespiller mere, så er han overflødig som nummer 5 i hierarkiet. Han er dog blandt de billigste i truppen, så det er ikke fordi vi død og pine skal sælge ham. Med en salgspris på 7 vil vi kunne sige farvel uden at tabe penge på ham. Og så lade Pobega agere 4. eller 5. valg, selvom han ikke er imponerende endnu, men man har trods alt lige givet drengen en forlængelse til 2025 så han skal vel også have lov at snuse til holdet.

Halilovic, Paqwuta og Laxalt er dog noget vigtigere at komme af med. Men så er det også svært at pege på andre spillere der er decideret dødvægt som vi har set tidligere. Conti er overbetalt og alt for dyr i forhold til kvaliteten i det han leverer, men han spiller trods alt nogle kampe. Det samme med Mussachio når han ikke er skadet.

Der er blevet renset godt ud. Til gengæld er lønningerne steget samlet set i forhold til den trup der sluttede foråret. Det er primært Zlatans hyre der trækker op. Han optager alene 14% af lønbudgettet. Det ville er, at ham og Donna nok minimum kommer til at optage 30% af lønbudgettet hvis man forlænger med keeperen. Det er uholdbart for et hierarki. Og det er ikke fordi vi kan hæve den samlede post før vi er i CL, så det er da forståeligt hvis der er nogle der surmuler i krogene. Fx. Roma, Kessie, Bennacer, Theo og Hakan.

Regler for meddelelser