Side 80 af 83 FørsteFørste ... 30707879808182 ... SidsteSidste
Viser resultater 791 til 800 af 825

Emner: Transfers 2020

Standard

Så lige Vlaovic igår for Fiorentina imod Inter. Han virker ret spændende type der kunne passe godt til Milan. Arbejdssom og fysisk stærk og teknisk virker han også udmærket. Men de summer Fiorentina rygtedes at forlange for ham er selvfølgelig helt ude i hampen - men det var 60 millioner euro der var op i transfer vinduet.

Snakkede vi istedet et sted mellem 20-30 millioner euro, ville det give mere mening
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

20, 30 millioner for Vlahovic ville være noget af et røverkøb! Han er virkelig gået hen og blevet en profil i ligaen i løbet af sidste sæson - efter flere års optræk til det.

Men enig i, at vi ikke skal hente ham, hvis vi skal helt op i 60 millioners klassen, selvom han ganske rigtigt ville være en noget nær perfekt erstatning for Zlatan/Giroud. Han er stor, stærk, god teknik og farlig både i- og udenfor feltet. Og så passer han godt ind aldersmæssigt i forhold til vores strategi. Men 20, 30 millioner får vi ham aldrig nogensinde for! Han er også langt mere værd, vil jeg mene.

Standard

Syntes sku det er iorden at Donnarumma bænkes igen og igen i PSG. Garanteret han allerede nu har tænkt, bare han var blevet i Milan - men vil næppe indrømme det. Når først det er dagligdag med Messi og co og man ikke spiller, kan man ikke bruge det til meget man sidder på bænken. Man kan måske til at starte med glæde sig over bank bogen, men der kommer nok ret hurtigt et punkt, hvor han hellere ville undvære pengene og spille
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Donnarumma skal nu nok få sin spilletid på sigt. Talent fornægter sig ikke - og det har han. Det kan sagtens ske, at det bliver en lorteperiode for ham lige nu, og her ligger han helt, som han og Raiola har redt, men han er så dygtig en målmand, at det er helt igennem utænkeligt, at han ikke får en stor karriere.

Og lad os være ærlige - han var allerede for stor til Milan oven på den slutrunde. Han dummer sig måske lidt ved at tage til lige netop PSG, der allerede huser Navas. Lad os håbe, at det fortsætter noget tid endnu, så vi kan nyde, at Maignan indtil videre er mere end en fuldgod erstatning, mens Donnarumma steger på bænken. Men med tiden skal han nok ende med at le sidst...

Standard

Ja han har vist han er god, men måske. presset også bliver lidt anderledes når han ved han ikke er første valg og skal bevise noget. Han har holdt vand til EM slutrunden, men et par fejl og det kan måske blive en usikker Donnarumma, som hurtig vil glide af igen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Sandt. Det er selvfølgelig heller ikke uhørt med målmænd, der fra den ene dag til den anden bare 'knækker'. De Gea et godt eksempel, der lignede den næste helt store på positionen, men pludselig faldt helt ud af den diskussion. Det er bare en anden disciplin end at være markspiller. Man har meget få aktioner i løbet af en kamp til at vise, hvad man kan, så det handler enormt meget om selvtillid og attitude og ikke bare de rå evner. Så hvis man som målmand mister troen på sig selv og egne evner, så kan det gå hurtigt den anden vej.

Det håber jeg dog trods alt ikke for ham. Selvom jeg er træt af den måde, han forlod klubben på og ikke ville have noget imod, at han får lidt karma sin vej for den fadæse, så er han en stor målmand, der kan løfte det italienske landshold de næste 15 år. Og jeg håber altid, det går Azzurri godt, så længe det ikke går udover Danmark.

Standard

Så er Zlatan udtaget til det svenske landshold. Det må sku være løgn og vel faktisk mangel på respekt fra Zlatan hvis han tager afsted. Han får en gigant hyre og spiller halvdelen af kampen og vil så med den skrøbelig fysik han har til at spille med på landsholdet igen. Jeg forstår ikke han overhovedet får lov til det
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så er Zlatan udtaget til det svenske landshold. Det må sku være løgn og vel faktisk mangel på respekt fra Zlatan hvis han tager afsted. Han får en gigant hyre og spiller halvdelen af kampen og vil så med den skrøbelig fysik han har til at spille med på landsholdet igen. Jeg forstår ikke han overhovedet får lov til det
    Håber godt nok ikke han spiller. I så fald synes jeg det er under al kritik.

Forhåbentlig skal han kun med som kransekage figur.

Standard

Vi nærmer os oktober og intet nyt med Kessie. Han må være en tabt sag. Skuffende.

Måske skulle man istedet fokusere på at få forlænget med Romagnioli, Leao, Theo, Calabria og Bennacer. Være lidt hurtigere fremme denne gang

Standard

Hvis Kessie forlanger 8.5 millioner euro, så er det godt nok også og skyde over målet. Vil sige 5-6 millioner må være max, for jo han er da god og stabil, meeen - 8 millioner euro det vanvid. Men ja ser man lønninger Milan har efterhånde i forhold til andre spillere i udlandet, så er der jo stor forskel hvad man får i Milan. Tænker en Leao sikkert er glad for at være i Milan, men har får godt lidt over 1 millioner euro så vidt jeg husker. Det er jo nok en vi ville kunne tjene pænt på, hvis han kører sæsonen her igennem i samme kvalitet, så må der står mange i kø for at hente ham
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser