Side 6 af 10 FørsteFørste ... 45678 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 99

Emner: Transfers 2020

Standard

Man kunne næsten også godt forestille sig, at han ikke selv ønsker at komme hertil, når han skal overtage et faktisk godt spillende hold. Han ved jo godt, at hans 'revolution' tager tid, og fans vil nok være lidt mere utålmodige, hvis han overtog et velspillende hold, som han så bryder op.

Standard

Så blev den også officiel. Pioli forlænger til 2022.

Det er svært at være skuffet, når tingene gør som de gør og forlængelsen er fuldt fortjent, og manden ejer omklædningsrummet, hvilket også ville gøre det til en næsten umulig opgave for Ragniack.

Alligevel er jeg sgu lidt ærgelig over vi ikke får denne revolution, som godt nok var et sats, men også et sats jeg tror havde den største "upside". Med Pioli ved roret kan vi måske med lidt held og dygtighed snige os ind i kampen, om Chl pladserne, men kan vi komme højere op end det?

Maldini bliver formentlig også(går jeg udfra), og så tror jeg at det højnet chancerne for at vi ser Zlatan næste år også.

Standard

Ja, historien har jo desværre med at gentage sig i klubben.

Præcis samme problemstilling med Gattuso, hvor man blev forblændet af nogle gode øjeblikkelige resultater og tilsidesatte al fornuft. Et halvt år senere røg han, og det samme kommer formentlig til at ske her.

Jeg ved ikke, om Ralf ville være det rigtige valg, men det ville alt andet liget være en forfriskende og ikke mindst radikal ny strategi, efter vi de sidste 10 år har forsøgt at udskifte trænerposten med den ene efter den anden

Standard

Det er svært at være ulykkelige over Rangnick ikke kommer med de nuværende resultater in mente. Men som Costacurta også nævner herinde, så var det endelig en langsigtet strategisk beslutning som vi ikke har set mange af det seneste lange stykke tid. Dog har det hele tiden været mærkeligt, da Rangnick ville være et langsigtet træk, som konfliktede med Eliott.

Dog stiller jeg mig i koret omkring vores sportslige setup er godt nok med Massara og Maldini. Baseret på tidligere meritter udenfor banen, så er de ikke, men umiddelbart har de gjort det fint. De skal nok få ryddet ud i truppen og skaffe capital gain og mindsket truppens omkostninger. Calabria, Gabbia, Plizzari, MM, Laxalt, Biglia, Bona, Duarte - der er fint med emner.

Det store spørgsmål i min bog er dog håndteringen og resultatet af dem der skal forlænges med Donnarumma og Hakan fx. og så naturligvis tilføje kvalitetsspillere indenfor vores ramme, som kan skaffe os top 4 i næste sæson som må være det overskyggende mål.

Standard

Er ret sikker på vi om 3-4 måneder sidder med helt andre holdninger om hvorfor i alverden vi beholdt Pioli og ikke hoppede på Rangnick eventyret.
    Pioli havde også en rigtig fornuftig periode i Inter, men overordnet så bliver han sku ikke nogen toptræner - det nægter jeg bare at tro på. Men fint vi beholder ham, så vi forhåbentlig næste sæson kan bygge videre på nuværende hold og skabe endnu mere stabilitet, nu vi for engangsskyld har en sommer uden vi starter fra nul.

Efter næste sæson må målet være CL og der tror jeg vi skal op i en anden kaliber træner, der kan rykke holdet det sidste. Jeg vil, sådan set ude fra, måske nærmere give Kjær og Zlatan mere kredit for at vi er kommet ind i den her form frem for Pioli. Der har manglet nogle ledertyper og dem har vi bare ikke haft.

Men der er vel stadig en del uopklarede spørgsmål, som om der kommer en erstatning for Boban og om troen på Maldini/Massara stadig er stor ?
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Præcis. Respekt for arbejdet Pioli har gjort, men nogen frelser skal han ikke gøres til.

Det var jo mere eller mindre horribelt inden Kjær og Zlatan kom til. De lederskikkelser der kom til truppen gjorde en større forskel end Pioli nogensinde kommer til.

Jeg kan godt se at det uanset hvad havde udviklet sig til et komplekst paradoks, hvis Pioli samarbejdet skulle ophøre. Der er fodbolden åndssvag. Pioli har efterhånden været i en del større klubber, men der er intet der tyder på at han er visionær nok til at skabe Milan 3.0. Det tror jeg simpelthen ikke på.

Rangnick som træner var jeg alle dage imod og jeg har ikke som sådan et stort behov for at se ham i klubben. Men jeg har behov for at se et Milan der ikke er drevet af øjebliksbilleder. Pioli er også en beslutning truffet ud fra et øjebliksbillede desværre.

Standard

Så er vi sat i forbindelse med Emerson Royal. Pænt sygt navn der lyder mest som et traktor mærke

På Youtube ser han godt nok ikke ud af det store. Virker ret stor i sine bevægelser, måske ok hurtig, men teknisk ikke et vidunder der lige kan sno sig forbi nogle spillere. Det rygtes omkring 20 millioner euro. Ikke mange penge, men som i Milan hvor man ikke har nogle kan pengene nok bruges bedre et andet sted vil jeg påstå

Men ellers lyder det jo til Pioli pludelig er den store frelser og man jo sådan set hele vejen igennem har håbet på ham - sådan mere eller mindre. Men vent at se når vi taber et par kampe igen, så starter rygterne igen om Rangnick nu alligevel ikke skal komme, da man ikke helt tror på Pioli alligevel
    Sidst redigeret af Rossonero : 2 Uger siden kl. 11:54
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Man kan i hvert fald sige, at hvis ikke Pioli får hele næste sæson - så har beslutningen været en fejl.
    Jeg vil gå så langt at sige, at det her kræver en top 4 placering næste år, før det ikke skal være en fiasko.

Specielt når man har været så langt fremme med Rangnick - det der er gang i nu, er damage control, hvor der findes på undskyldninger her og der.
    Jeg tror presset har været for stort indefra til at fortsætte med Rangnick (spillertrup).

Standard

Det er dejligt at få en afklaring på det. Vi ved nu hvilken taktik der skal købes spillere ind til og der vil jeg sige at isär höjresiden tränger til noget bedre.

Standard

Synes sgu det er fint man endelig får noget stabilitet. Var Rangnick kommet til havde vi risikeret igen igen at skulle bruge den første 1/3 af sæsonen på at spille et nyt hold sammen.

Der går desuden massive rygter om at det er truppen der har ønsket at forsætte med Pioli og så havde det godt nok været op ad bakke for Rangnick at få sine idéer igennem.

Målt på 2020 alene var vi sluttet i top 3 og stort set alle spillere har løftet deres niveau. Vi spiller offensivt, vi scorer fint med mål, vi presser højt, synes sgu der er mange positive tendenser.

Med 4-5 rette forstærkninger spiller vi med om top 4 næste år.

Regler for meddelelser