Side 9 af 9 FørsteFørste ... 789
Viser resultater 81 til 86 af 86

Emner: Transfers 2020

Standard

Heldigvis er galskaben ikke som den har været tidligere med indkøb af Essien, Torres etc, som kostede kassen i løn, men ikke præsterede.
    Syntes overordnet hvad vi fik handlet sidste sommer var meget fornuftig og intet af det har været decideret helt ubrugbar. Rebic lignede længe en, men vågnede så op

Nu i den her periode hvor det hele kører på skinner, så ser det hele mere lyst ud. Men et par dårlige resultater, så er meldingen nok herinde fra igen "sælg hele lortet og start forfra" - den typiske der kommer generelt fra fans uanset klub, når det ikke lige går godt.

Jack kunne jeg godt håbe på vi kunne forlænge med, men selvfølgelig tror han lønnen bliver den samme, ja så går det ikke. Den løn han får nu vil han heller ikke kunne få i nogen andre klubber overhovedet, så nedgang venter der ham uanset.

En decideret klasse angriber kunne vi fortsat godt bruge. Zlatan kan næppe holde en hel kamp på fuld skrue, så vi skal have en der har niveauet og ikke kun med talent status i min verden.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så blev sidste kamp ligegyldig, så vi har fået en uge mere ferie kan man sige. Dem der forlader klubben kan få sidste kamp med standing ovation(lidt meget tam uden tilskuere, må håbe bænken rejser sig )og vi bør vel stille med reserve hold, så dem vi skal have gang igen til EL kval få mest mulig hvile

Det blev igen en sæson med alt for meget uro med Giampaolo, Boban, Rangnick etc. Pioli ser ud til at have fundet et eller andet med holdet og spillerne lader til at støtte ham - men sådan er det jo altid når tingene går godt. Men inden man tror vi er på rette vej, skal vi huske på at det samme jo skete lidt med Montella som også skaffede pæne resultater og spillerne roste, men så pludselig kom krisen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

@FabrizioRomano
    AC Milan have started talks with Tottenham to sign Serge Aurier. He’s the main target as right back. 🔴⚫️ @PeppeDiSte @SkySport #transfers #Milan #THFC

Standard

I forhold til det vi har vil han være en klar opgradering og også en spiller som allerede har bevist sig på højeste niveau. Spørgsmålet er hvor meget han vil have i løn. Jeg kan ikke forestille mig at han er billig, når han kommer fra PSG og Tottenham.

Standard

Aurier vil være en opgradering ja. En mere proven løsning end Emerson og Dumfries som ellers er nævnt, men med garanti bliver en dyr herre. Afgangen af Calabria virker sikre og sikre, hvilket også er fint. Jeg tænker han kan sikre os min. €10 mio i plusvalenza.

Bonaventura er også bekræftet som fortid efter aftenens kamp, hvilket er fint, selvom han sikkert kunne være en fin rotationsspiller.

Transfervinduet lukker først 5 oktober, så man skal nok ikke forvente et festfyrværkeri af tilgange i nærmeste fremtid. Her skal vel fokuseres på forlængelser (Især Zlatan, Donna, Roma og Hakan). Så skal der sælges, og så kommer vi nok til at se lidt tilgange.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Aurier vil være en opgradering ja. En mere proven løsning end Emerson og Dumfries som ellers er nævnt, men med garanti bliver en dyr herre. Afgangen af Calabria virker sikre og sikre, hvilket også er fint. Jeg tænker han kan sikre os min. €10 mio i plusvalenza.

Bonaventura er også bekræftet som fortid efter aftenens kamp, hvilket er fint, selvom han sikkert kunne være en fin rotationsspiller.

Transfervinduet lukker først 5 oktober, så man skal nok ikke forvente et festfyrværkeri af tilgange i nærmeste fremtid. Her skal vel fokuseres på forlængelser (Især Zlatan, Donna, Roma og Hakan). Så skal der sælges, og så kommer vi nok til at se lidt tilgange.
    Hvis du med “lidt” tilgange mener en 5-6 spillere, så vi enige..

Pioli udtaler at han har brug for 2 nye spillere til de 2 6’ere og en angriber. Så der skal nok ske noget..

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser