Side 34 af 39 FørsteFørste ... 243233343536 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 340 af 381

Emner: Transfers 2020

Standard

Efter gårsdagens kamp og den nuværende situation synes jeg egentlig godt klubben burde revurdere sin strategi for et enkelt vindue og gå lidt hårdere efter 4. pladsen.

Vi står pt. i en situation med en afstand til Napoli og Atalanta på minimum 6 point (hvis de vel og mærke vinder deres udsatte kampe) og vi har 22 kampe tilbage. Vi skal bare være foran 2 af Napoli, Roma og Atalanta for at få 4. pladsen.

Det er ikke sidste gang i sæsonen vi kommer til at se Covid og skader og med et ultra tæt program er vores trup bare for tynd. Jeg gider ikke se flere indkøb af spillere der først kan gøre en forskel i næste sæson. Nu har vi brugt over 40 mio euro på Tonali og Hauge og vi er i gang med at hente en ung franskmand til midterforsvaret og en anden ung franskmand til midtbanen. Det er 55 mio euro. Ingen af disse vil kunne hjælpe os i denne sæson. Hvorfor ikke gå efter nogle lejeaftaler som vi så sidste år med Kjær og Zlatan med spillere der kan nå at bidrage i denne sæson. Jeg ved godt det er imod strategien men det er for tyndt det vi har på de yderste mandater. Hauge, Samu, Diaz, Dalot, Maldini, Colombo, Krunic, Kalulu osv. kan gå an i en ligegyldig EL kamp og Coppa Italia, men ikke når der skal leveres og hentes point hjem.

Vi kunne på den måde også skabe en genvej for vores rejse ved at komme i CL og få de penge og være to år foran, så vi ikke skal sælge spillere til sommer men kan holde på holdet og endda forstærke det.

Standard

Ja lejeaftaler så jeg også gerne man gik efter af mere rutinerede kræfter. Men kræver selvfølgelig der er nogle der er at leje, vi skriger jo altid selv efter at vi skal sælge og ikke bare leje ud. Og spillerne der kommer skal jo også være interesseret og forhåbentlig forsøge at tilkæmpe sig en permanent aftale.

Igår var ekstrem tynd pga Corona og skader, så det må man nok ikke helt gå ud fra. Men generelt ja, så mangler vi en decideret angriber en til forsvaret og også gerne en central midtbane spiller. Alle 3 så jeg gerne rutinerede kræfter dog selvfølgelig med kvalitet, men det er jo svært at finde når vi ikke har de store penge at handle med. Jeg har heller ikke lige navne vi kunne forsøge at gå efter, men de kommer nok i slutninge af januar, når vinduet lukker,
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Efter gårsdagens kamp og den nuværende situation synes jeg egentlig godt klubben burde revurdere sin strategi for et enkelt vindue og gå lidt hårdere efter 4. pladsen.

Vi står pt. i en situation med en afstand til Napoli og Atalanta på minimum 6 point (hvis de vel og mærke vinder deres udsatte kampe) og vi har 22 kampe tilbage. Vi skal bare være foran 2 af Napoli, Roma og Atalanta for at få 4. pladsen.

Det er ikke sidste gang i sæsonen vi kommer til at se Covid og skader og med et ultra tæt program er vores trup bare for tynd. Jeg gider ikke se flere indkøb af spillere der først kan gøre en forskel i næste sæson. Nu har vi brugt over 40 mio euro på Tonali og Hauge og vi er i gang med at hente en ung franskmand til midterforsvaret og en anden ung franskmand til midtbanen. Det er 55 mio euro. Ingen af disse vil kunne hjælpe os i denne sæson. Hvorfor ikke gå efter nogle lejeaftaler som vi så sidste år med Kjær og Zlatan med spillere der kan nå at bidrage i denne sæson. Jeg ved godt det er imod strategien men det er for tyndt det vi har på de yderste mandater. Hauge, Samu, Diaz, Dalot, Maldini, Colombo, Krunic, Kalulu osv. kan gå an i en ligegyldig EL kamp og Coppa Italia, men ikke når der skal leveres og hentes point hjem.

Vi kunne på den måde også skabe en genvej for vores rejse ved at komme i CL og få de penge og være to år foran, så vi ikke skal sælge spillere til sommer men kan holde på holdet og endda forstærke det.
    Som sådan ikke uenig i at vi godt kunne bruge en hjælpende hånd i form af nogle erfarne folk, men lidt hård synes jeg nu er du er mod bredden. Vi har haft hav af skader og ligger nr. 1, et eller andet må de gøre rigtig.

Jeg er dog enig især på midten der mangler en erfaren mand til at hjælpe de unge gutter. Bakayoko havde været fantastisk. Ellers er jeg overordnet meget vild med den nye strategi.

Standard

Jamen jeg er da helt enig. Vi kunne spørge os selv hvor vi lå hvis ikke Kjær og Zlatan kom til. Både i sidste og denne sæson.
    Unge spillere skal ha` nogle at se op til, nogle til at tage presset, nogle med erfaring i forskellige situationer i løbet af sæsonen. Kan heller ikke se hvorfor vi er så hooked på et ung forsvarstalent lige nu. Gabbia har vist sig ok, Kalulu sådan sådan og vi kunne jo altid spille en Duarte/Mussachio ind. Det er da klart mest kristist på den centrale midt samt center forward pladsen. Der er vi for tynde. Derefter centerback ja. Også snart tid til at evaluere Diaz og Dalot. Diaz kan måske føle sig lidt snydt og han bør altså få Rebic` plads de næste par kampe. Hauge er ikke klar endnu. Dalot startede spændende og var ikke decideret ringe igår, men Conti/Kalulu kan måske være en ligeså god back-up. Ingen grund til at smide 20 der. Men ok, hvem havde set Calabria i sit livsform.

Det kommer desværre nok ikke til at ske, da vi hverken er sat i forbindelse med en striker eller rutineret midtbanespiller.

Standard

Hvis nedenstående fra sky it er nogenlunde sandt så behøves han ikke at tage den trøje på mere efter min mening. Gomez eller andre vil være ligeså gode for det halve.

Milan and Calhanoglu are distant regarding the contract right now. His agent will be in Italy next week to discuss Milan’s €3.5M/year offer, Hakan asks for €7M

Standard

Kan se der også står nævnt, at Milan ikke vil accepterer af princip en sådan forøgelse af løn, da det betyder at andre i truppen også vil malke koen næste gang de skal snakke kontrakt. Og det er principelt rigtig nok, men alternativet er vel så at de blot smutter til en anden klub hvor lønnen er en anden. Forskellen fra Milan i år til de sidste mange år er at mange spillere præsterer og generelt klubben, hvilket sætter interessen væsentlig højere ude hos de klubber der også har pengene. Så får spillerne succes og Milan vil fortsat holde lønninger lave, ja så står næste klub klar.
    Havde vi været røv og nøgler, så var der meget få klubber der ville give penge for vores penge. Så det er et relativ nyt problem for klubben, der i mange år stort set ikke har haft spillere der har interesse hos de større klubber
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Kan se der også står nævnt, at Milan ikke vil accepterer af princip en sådan forøgelse af løn, da det betyder at andre i truppen også vil malke koen næste gang de skal snakke kontrakt. Og det er principelt rigtig nok, men alternativet er vel så at de blot smutter til en anden klub hvor lønnen er en anden. Forskellen fra Milan i år til de sidste mange år er at mange spillere præsterer og generelt klubben, hvilket sætter interessen væsentlig højere ude hos de klubber der også har pengene. Så får spillerne succes og Milan vil fortsat holde lønninger lave, ja så står næste klub klar.
    Havde vi været røv og nøgler, så var der meget få klubber der ville give penge for vores penge. Så det er et relativ nyt problem for klubben, der i mange år stort set ikke har haft spillere der har interesse hos de større klubber
    Ja en ny strategi kommer til at koste os nogle spillere. Vi har simpelthen ikke råd til de store lønforhøjelser til de spillere der i forvejen har nået vores maks. Det vil sige at det vi kan tilbyde i løn til spillere som Roma, Hakan, Kessie ikke er konkurrencedygtigt med det de kan få i andre klubber. Det er desværre sådan det er når der er overlap mellem to strategier. Kigger man på Theo, Bennacer, Saelemakers, Leao har vi råd til at fordoble deres løn da de er startet på et lavere niveau.

Det trælse i denne situation er at vi kommer til at sige farvel til spillere vi i princippet skulle have solgt med en fortjeneste. For vi må også indse at vi i det store hierarki er et mellemled på vej mod de store klubber. Og vi vil komme til at se os sælge spillere fremover til større adresser. Problemet her er at ledelsen ikke har formået at få afgjort de her sager tids nok og vi står en forfærdelig forhandlingssituation. Hakan er første spiller, men det bliver samme problem med Roma og Kessie. I et coronamarked med 1 år tilbage af kontrakten får vi max 15 mio euro hver for de to. Derfor skulle man jf. strategien have solgt Hakan i sommer og Roma/Kessie lige så inden man kom hertil. Man kan så sige, at man tager en chance med Hakan i håb om at få en top 4 hvilket kan vise sig at være det rigtige hvis vi ender i top 4, så har det været det værd da han har været vores klart bedste offensive spiller i sæsonen.

Det er også derfor at 4. pladsen er så vigtig da det vil give os mulighed for at holde på nogle af de spillere frem for at skulle sælge dem til spotpris.

Gazidis ser nemlig ud til at køre linjen hardcore. Vi misser ud på mange af vores transfers fordi vi ikke kan byde nok. Kone ryger til Gladbach og Simakan er nu tættere på Leipzig. Så budgettet er helt sikkert skrabet og det kommer til at koste. Det er til gengæld det vi kan forvente i den her situation hvor FFP står klar til at udelukke os og vores ejere ikke længere kan forsvare at dække underskud på 200 mio euro om året.

Standard

Ja en ny strategi kommer til at koste os nogle spillere. Vi har simpelthen ikke råd til de store lønforhøjelser til de spillere der i forvejen har nået vores maks. Det vil sige at det vi kan tilbyde i løn til spillere som Roma, Hakan, Kessie ikke er konkurrencedygtigt med det de kan få i andre klubber. Det er desværre sådan det er når der er overlap mellem to strategier. Kigger man på Theo, Bennacer, Saelemakers, Leao har vi råd til at fordoble deres løn da de er startet på et lavere niveau.

Det trælse i denne situation er at vi kommer til at sige farvel til spillere vi i princippet skulle have solgt med en fortjeneste. For vi må også indse at vi i det store hierarki er et mellemled på vej mod de store klubber. Og vi vil komme til at se os sælge spillere fremover til større adresser. Problemet her er at ledelsen ikke har formået at få afgjort de her sager tids nok og vi står en forfærdelig forhandlingssituation. Hakan er første spiller, men det bliver samme problem med Roma og Kessie. I et coronamarked med 1 år tilbage af kontrakten får vi max 15 mio euro hver for de to. Derfor skulle man jf. strategien have solgt Hakan i sommer og Roma/Kessie lige så inden man kom hertil. Man kan så sige, at man tager en chance med Hakan i håb om at få en top 4 hvilket kan vise sig at være det rigtige hvis vi ender i top 4, så har det været det værd da han har været vores klart bedste offensive spiller i sæsonen.

Det er også derfor at 4. pladsen er så vigtig da det vil give os mulighed for at holde på nogle af de spillere frem for at skulle sælge dem til spotpris.

Gazidis ser nemlig ud til at køre linjen hardcore. Vi misser ud på mange af vores transfers fordi vi ikke kan byde nok. Kone ryger til Gladbach og Simakan er nu tættere på Leipzig. Så budgettet er helt sikkert skrabet og det kommer til at koste. Det er til gengæld det vi kan forvente i den her situation hvor FFP står klar til at udelukke os og vores ejere ikke længere kan forsvare at dække underskud på 200 mio euro om året.
    Det er ærgerligt. Men helt bestemt det rigtige at gøre. Jeg kan slet ikke se grunden til at ødelægge opbygningen af et fornuftigt lønhieraki for i første omgang at beholde Hakan, hans krav er helt ude i hampen. Jovist han har spillet godt i det meste af det seneste år, men han spiller også en profileret position, på et hold hvor rigtig mange gør det godt, og får ham til at se god ud. Kessie og Roma ville så være rigtig ærgerligt at miste oveni, men jeg tror ikke på at vi ikke finder en fornuftig aftale med mindst én af dem.

Vi har ventet så mange år nu, og er endelig på vej tilbage i top 4 så vi kan tage næste step. Det er endda med et hold af unge spillere, og til et samlet lønniveau der er fornuftigt og ikke som de senere år alt for overbetalt af lappeløsninger, som alligevel vil bide os i røven efter ét år med CL. Det skal ikke ødelægges af tre spillere, som ikke engang er garanteret at være startere når deres næste kontrakt når udløb.

Jeg er i hvert fald glad for at se at man holder stramt fast i planen, og ikke lader sig friste til at afvige af alle mulige ting. Det her lange seje træk skulle være taget for længst, og kommer os forhåbentlig til gode som milan fans de næste mange år.

Standard

Hakan kan rende og hoppe med de lønkrav. Han hat fået nærmest uendelig lang line i de fire år han snart har været her, og det er vel kun det sidste år han har været sin løn værd.

Han burde være taknemmelig for sin tid i Milan og takke ja til de 3,5 mio euro som han har fortjent. Og ellers - good riddance. Han er god lige nu, men han er ikke så vigtig, at vi ikke kan undvære ham.

Men ja - semitragisk at vi ender uden en transfersum på ham. Så skulle han være solgt i sommer.

Standard

Jeg kan se at flere medier nævner at Duarte er på vej til Basaksehir på en låneaftale. Det er det bedste vi kan håbe, da ingen vil betale for ham, da hans niveau er uvist og han har ingen fremtid hos Milan. Så kan vi håbe at han leverer og kan blive solgt til sommer.

Rygterne om Conti er lidt mere løse, men der er angiveligt klubber som er interesserede i ham, men jeg formoder også at det er på låneaftale da han heller ikke har spillet i lang tid og hans niveau også er uvist. Eftersom Pioli ingen fremtid ser i ham er det også det bedste scenarie.

Regler for meddelelser