Side 19 af 19 FørsteFørste ... 9171819
Viser resultater 181 til 182 af 182

Emner: Transfers 2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Det er nærmelt helt tilbage fra 90erne hvor vi købte i flæng når en modstander var god mod os. Hold op noget lort vi fik samlet sammen. Blomquist, Andersson, Dugarry, Reiziger osv.

Derfor kan han dog være god nok. Men det giver i min optik meget lidt mening at hente en venstre wing når vi har Leao og Rebic der. Så vidt jeg kan søge har han aldrig spillet højre wing, så det virker sgu skørt.
    Jeg er også lidt lunken omkring det, dog skulle han have vækket interesse under scoutingen af skandinavien for måneder tilbage, som også har resulteret i køb af flere unge svenskere. Synes dog det er lidt påfaldende, at interessen kommer i forbindelse med én god kamp mod os.

Han har ganske vidst imponerende stats, men så kan man se at han makker Zinckernagel på den anden kant har samme stats, og for dem der følger med i superligaen, så er hans niveau jo ikke til mere end det.

Den eneste logik bag en venstre wing må være, at han er ung og billig, så kan lære noget af at træne med i truppen i år, og samtidig frigive Rebic noget mere til angrebet. Så kan han evt. blive lejet ud næste år.

Standard

Jeg ved godt den norske liga generelt lider af et lavt niveau, men så mange mål og assists er for en 19 årig venstre kant svært at få selv i Serie C. Han ser ud til at have en sublim teknik og speed, og når man har det så kan man både få Norske ligaspillere og Kessie til at se "dumme ud". Hvis der var tale om 20 mio. euro i transfersum var jeg også skeptisk, men det ligner at vi kan få ham for et symbolsk beløb.
    Spændende generation som Norge har på vej, de kommer til at sidde tungt på skandinavisk fodbold.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser