Side 41 af 41 FørsteFørste ... 31394041
Viser resultater 401 til 402 af 402

Emner: Transfers 2020

Standard

Colombo ser ud til at skulle spiller foråret i Cremonese i Serie B. Det virker som en god hylde at spille på.

Kunne være super med samme løsning til Maldini og så finde en ny klub til Plizzari.

Ellers forlyder det at Raiolo ikke vil gå under 10 mio euro i løn til Donnarumma samt en lav klausul. Milan kan ikke tilbyde mere end 7 mio euro. Vi ender nok med at give efter da det er bedre at give ham en høj løn og så sælge ham end at lade ham gå gratis, men ledelsen har dog fejlet med både Hakan og Donnarumma. Vi har ingen kort på hånden og spillerne står med alle kort. Nu står vi snart med samme problem med Romagnoli og Kessie. Kessie tror jeg nok vi skal løse men Roma bliver svær da han kræver samme løn som Zlatan.

Standard

Romagnoli må få min skyld gerne smutte. Syntes han i alle år i Milan overordnet har været en stor usikkerhed i Milan´s forsvar og nogle håbløse fejl begår han jo stadigvæk i den her sæson. Ville nogen være interesseret i ham så jeg gerne vi solgte ham. Hvad trækker ned er selvfølgelig han er Italiener som jeg gerne ser i Milan, men det han leverer syntes jeg bare er alt for ustabil og dermed slet ikke en vanvittig løn værdig
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser