Side 10 af 10 FørsteFørste ... 8910
Viser resultater 91 til 95 af 95

Emner: Transfers 2020

Standard

Ja Jack blev aldrig den helt store spiller, som jeg dog vil tilskrive primært skader. Det er sjældent han har været i fuld form, da skader konstant stoppede ham. Han er en sjældent typer af italienske spiller der har lidt flair og kreativitet, uden dog at være nogen dribble konge. Men tænker lidt, hvorfor vi ikke kunne beholde ham, da lønnen jo næppe bør være et problem. Skifter han til Roma eller Fiorentina, vil han jo ikke få i nærheden hvad han fik i Milan. Og havde vi sagt 1 millioner euro + bonusser så tror jeg da det kunne været en mulighed, men måske han også jagter mere spilletid
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja Jack blev aldrig den helt store spiller, som jeg dog vil tilskrive primært skader. Det er sjældent han har været i fuld form, da skader konstant stoppede ham. Han er en sjældent typer af italienske spiller der har lidt flair og kreativitet, uden dog at være nogen dribble konge. Men tænker lidt, hvorfor vi ikke kunne beholde ham, da lønnen jo næppe bør være et problem. Skifter han til Roma eller Fiorentina, vil han jo ikke få i nærheden hvad han fik i Milan. Og havde vi sagt 1 millioner euro + bonusser så tror jeg da det kunne været en mulighed, men måske han også jagter mere spilletid
    Mon ikke også ideen om kun at give spillere i den alder 1årige forlængelse også spiller ind. Man kan også vende den om og sige, at han jo ikke vil være andet end indskifter og i den situation ville han jo optage en plads for en anden yngre spiller, der kunne udvikle sig. Paqueta skal jo spille noget mere hvis vi skal kunne sælge ham for 15 mio euro næste år. Maldini vil stå langt fra holdet, hvilket han nok gør uanset grundet sit niveau. Jeg tror dog stadig han nok skal kunne spille 2-3 gode år da han som du siger ikke har noget fart men er god grundet sin teknik og kløgt.

Og så tror jeg nu stadig lønnen er et problem. Uanset hvad rammer vi jo ikke CL i den nye sæson og derfor skal vi stadig skære i udgifterne.

Standard

Så offentliggjorde vi Kalulu igår. En fri transfer som jo aldrig er gratis da der skal betales udviklingspenge til Lyon ca 0,5 mio euro samt fee til agenten på samme beløb. Og så en løn på 600.000 euro. Man har givet ham en 5årig kontrakt så vi må jo virkelig tro på ham. Jeg er spændt på at se om han er tiltænkt rollen som reserve eller om han skal udlejes for at lære ligaen at kende. Vi har jo nu 3 backs og med de vedvarende rygter om Aurier så bliver det nok småt med pladsen til ham medmindre vi kan afskibbe både Calabria og Conti, hvilket ikke synes sandsynligt med mindre det er på udlån.

Af andre unge meldes Plizzari i spil til udlejning til Reggina. Der er ikke den store plads til ham selv hvis vi mirakuløst skulle sende Reina videre og selvom Livorno ikke var den fedste oplevelse, så er det bare klart bedre at få spillet igen.

Pobega meldes på vej retur om ikke andet til opstarten af den nye sæson. Han er nok den spiller med størst sandsynlighed for at banke på til 1. holdet. Maldini, Brescianini, Capanni, Colombo og Olcer skal have noget spilletid og tage et skridt op for at kunne dække en rolle som reserve. Abanda fik lidt spilletid i i Schweiz men mest som venstre midtbane, men en klub i Serie B ville være godt der. Men mon ikke de fleste får lov at starte op med førsteholdet og vise sit værd.

Standard

Rangnick kommer da med meget kloge ord syntes jeg omkring skiftet der gik i vasken og holder vel dermed døren stadig på klem for Milan. Som han udtaler, så ville det ikke give god mening at skifte træner efter sådan en god periode.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Rangnick kommer da med meget kloge ord syntes jeg omkring skiftet der gik i vasken og holder vel dermed døren stadig på klem for Milan. Som han udtaler, så ville det ikke give god mening at skifte træner efter sådan en god periode.
    Helt enig. Dejligt han ikke kommer med en lang forklaring, og begynder at skabe dårlig pr. Pga af det, og egentlig bakker Milan op om beslutningen.

Regler for meddelelser