Side 42 af 46 FørsteFørste ... 324041424344 ... SidsteSidste
Viser resultater 411 til 420 af 453

Emner: Transfers 2020

Standard

Vi mangler i den grad en reserve og fremtidig erstatning for Theo. Dalot gør det vel egentlig okay defensiv, men offensivt bidrager han med absolut ingenting når han spiller på den venstre back.

Det bliver en interessant sommer hvor der skal gøres status på de lejede spillere: Dalot, Diaz og Tomori. Jeg tror det ser svært ud for Dalot, han bliver relativt dyr at hente og har ikke på nogen måde brændt igennem når han fået chancen. Brahim Diaz har haft en masse glimt, og man kan tydeligt se hans potentiale, så mon ikke Maldini er interesseret hvis man kan få den rette pris omkring 15-20 mio euro. Tomori får masser af muligheder for at vise sig frem. Så bare hvis vi skal gøre de lejede spilleres kontrakter permanente så ryger hele budgettet vel mere eller mindre.

Samtidig så skal vi vel ud og hente en erstatning for Zlatan, den dyreste plads at forstærke sig på. Så alt i alt så bliver det et virkelig interessant vindue at følge, men til den tid har vi vel sikret os top 4 :-)

Standard

Vi er rygtet sammen med Douglas Costa her til morgen.

Hvad siger I til den?Jeg er godt nok split.

På den ene side spiller han naturligt den plads, som man retfærdigvis kunne sige er den vi er allersvagest besat på. Han har også den slags x-faktor som kun Zlatan (og momentvis Leao) pt. har, hvor de på egen hånd kan afgøre kampe. Kvalitetsmæssigt ville han stensikkert være et løft, og han kommer også med masser erfaring fra topklubber i og i Champions League skulle vi nå dertil næste år.

På den anden side har har nogle attitude problemer, har altid være lidt pengegrisk for at sige det mildt, og så tror jeg også, at vi hænger på ham i lang tid, hvis vi tager ham nu. Han får nok en stor kontrakt og som 30 årig bliver videresalgspotentialet ikke til stede.

Standard

Syntes han er alt for skades plaget og også meget ustabil i præstationerne. Han har dog uden tvivl noget fart og kan udfordre, men det hjælper dog ikke så meget hvis han ofte er skadet og tilmed forlanger en monster hyre
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser

På den ene side spiller han naturligt den plads, som man retfærdigvis kunne sige er den vi er allersvagest besat på. Han har også den slags x-faktor som kun Zlatan (og momentvis Leao) pt. har, hvor de på egen hånd kan afgøre kampe. Kvalitetsmæssigt ville han stensikkert være et løft, og han kommer også med masser erfaring fra topklubber i og i Champions League skulle vi nå dertil næste år.

På den anden side har har nogle attitude problemer, har altid være lidt pengegrisk for at sige det mildt, og så tror jeg også, at vi hænger på ham i lang tid, hvis vi tager ham nu. Han får nok en stor kontrakt og som 30 årig bliver videresalgspotentialet ikke til stede.
    Jah, mere nej tak end ja herfra.. Han har præcis x-factor og vil være et gevaldigt løft ifh. Castillejo, men netop skaderne, lønnen og alderen taler imod. Uden der skal gå helt ungdoms Arsenal i den. Så skulle det bare være et tørt lån indtil sommer. Vi skal uden tvivl have en til den kant til sommer. Om man omskoler Rebic eller går efter Thauvin, så er Castellejo, Hauge og Saelemakers bare ikke gode nok. Saelemakers har potentiale og vist gode ting, og er en fin spiller at beholde, men Castillejo har slet ikke formået at gribe chancen. Alt for ufarlig og forudsigelig på kanten.

Nu når vi har hentet Mandzukic som også kan dække en kant, så tror jeg blot det er rygter med Costa.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser

Som så mange andre er lønnen og skaderne det der gør mig henholdende. Jeg vil dog sige, hvis han gik ned i løn ville jeg tage chancen med skaderne. På mange måder er han præcis det alternativ vi mangler på kanterne. X-faktor og fart.

Samtidig dækker han begge kanter.

Jeg tror dog med økonomiske briller jeg ville gå efter Thauvin på fri transfer til sommer. En spiller der har nogle assist i sig om ikke andet.

Jeg ved ikke om ledelsen har givet lidt op, men jeg ville personligt foretrække alt fokus var rettet mod to herre istedet for nye tilgange. Hakan og Donnarumma.

Standard

Var Douglas Costa ikke et Tuttosport rygte alene? Jeg tænker en lejeaftale til sommer og så sende Samu videre havde været genialt, men der virker ikke til at være noget kød på det.

Til gengæld bliver det spændende hvad vi gør på pladsen til sommer, da vi jo skal sælge Samu først for at have råd til nogle spillere der.

Jeg kan se den unge Luan Capanni er blevet udlejet til Santander i den 3. bedste række i Spanien. Jeg havde helt glemt ham, men tiltroen kan ikke være stor når han ikke har været oppe ved 1. holdet i den periode hvor ikke havde en angriber. Så vidt jeg kan se har han ikke spillet eller været i kamp siden Primavera lukkede sidste år. Lad os håbe han kan få spillet lidt bold. Man kan dog ikke ramme plet hver gang og man skal også huske der er stor spildprocent ved at hente talenter. Apropos fusere ser jeg også at Abanda heller ikke spillet siden han kom tilbage fra en halvt mislykket lejeophold i den Schweiziske 2. division. Havde der været lidt flere krummer i drengen var han nok blevet hevet noget mere op som reserve når Theo har været ude. Men der går nok 10 af den type spillere for hver Djalot man henter. Og så har de unge spillere været hæmmet af at ungdomsrækkerne har ligget stille så længe og de kun har trænet en smule.

En udlejning til nogle unge folk og potentielt Maldini vil dog gavne alle. Pobega og Brescianini har haft fornuftige ophold indtil videre mens Plizzari startede godt men er sat af igen.

Til gengæld går det også den forkerte vej for Caldara og Laxalt der begge er røget af holdet i deres klubber og nok ikke bliver købt til sommer af den grund. Så der står vi med en stor udfordring. Så forhåbentligt kan Parma overleve så Conti kan skifte til dem. Caldara og Laxalt vil i den grad hæmme indkøb hvis vi ikke får afsat dem.

Standard

Man må sige der er meget stille på transfer siden. Vi har dog også hentet 3 spillere, så mere end mange af de andre. Tomori ser lovende ud syntes jeg. Meget aggressiv og hurtig, men selvfølgelig går der noget tid før han føler sig nogenlunde tilpas i de nye omgivelser. Man kan så sige om han bliver pengene værd, såfremt vi vælger at købe ham, men det må vi se til sæson afslutning hvordan han har gjort det.

Mandzukic har ikke rigtig fået de store chancer endnu. Virker dog som Zlatan ret tung i det syntes jeg, men lad os se om en månedstid hvordan det ser ud når han er kommet mere i form.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi har hentet dem vi skal hente og vi kigger nu mest til sommer og ikke mindst spillere vi kan få på fri transfer. Thauvin har været rygtet til os længe, men han har også mange bejlere, da der er mange hold som gerne vil have en dygtig spiller som ham. Især når han kan hentes på en fri transfer. Han kan spiller højrekant og har nogle af de samme kompetencer som Samuel Castillejo bare på et højere niveau.

Jeg kan godt forestille mig at klubben gerne vil skille sig af med både Castillejo og Krunic til sommer foruden de spillere som er udlånt. Hvad der så bliver hentet kommer lidt an på hvilke spillere vi kan komme af med og hvorledes vi kvalificerer os til CL.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Man må sige der er meget stille på transfer siden. Vi har dog også hentet 3 spillere, så mere end mange af de andre. Tomori ser lovende ud syntes jeg. Meget aggressiv og hurtig, men selvfølgelig går der noget tid før han føler sig nogenlunde tilpas i de nye omgivelser. Man kan så sige om han bliver pengene værd, såfremt vi vælger at købe ham, men det må vi se til sæson afslutning hvordan han har gjort det.

Mandzukic har ikke rigtig fået de store chancer endnu. Virker dog som Zlatan ret tung i det syntes jeg, men lad os se om en månedstid hvordan det ser ud når han er kommet mere i form.
    Forhåbentlig er det fordi fokus p.t kun er på Donnarumma og Hakan.
    Økonomisk er vi ikke et sted, hvor vi kan erstatte dem med spillere på samme niveau og slet ikke, hvis de går transferfrit.

Donnarumma er ved at tage yderligere skridt, og jeg ikke uenig med dem i ledelsen der er ved at snakke om at Donnarumma er blandt de absolut bedste i verden.

Tomori har nogle spidskompetencer der er ekstremt spændende, og han ville være spændende at have som 3. Valg og evt. Være klar til at overtage for Kjær. Om vi er i en situation, hvor vi kan give omkring 25 til sommer for ham er jeg lidt mere tvivlende omkring.

Synes vi har en spændende trup og hovedfokus bør være at få nogle gode kontrakter på dem der har udløb de næste par år, og hvis så vi kan kombinere det med en højrekant ala Thauvin og en back-up til Theo Hernandez til sommer, så mener jeg vi er godt kørende.

Zlatan var skidt i de afgørende situationer igår, og jeg synes det er kæmpe frustration, at han ikke lader Kessie sparke straffe. Sidste kamp gav det lidt mening, da han lige skulle igang på målkontoen igen efter hans skade, men under normale forhold er han simpelthen for uskarp. Han er en jeg også er spændt på hvad der sker med til sommer.

Men det bliver en lang sej kamp om den top 4 placering som vi alle hungrer efter.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Var Douglas Costa ikke et Tuttosport rygte alene? Jeg tænker en lejeaftale til sommer og så sende Samu videre havde været genialt, men der virker ikke til at være noget kød på det.

Til gengæld bliver det spændende hvad vi gør på pladsen til sommer, da vi jo skal sælge Samu først for at have råd til nogle spillere der.

Jeg kan se den unge Luan Capanni er blevet udlejet til Santander i den 3. bedste række i Spanien. Jeg havde helt glemt ham, men tiltroen kan ikke være stor når han ikke har været oppe ved 1. holdet i den periode hvor ikke havde en angriber. Så vidt jeg kan se har han ikke spillet eller været i kamp siden Primavera lukkede sidste år. Lad os håbe han kan få spillet lidt bold. Man kan dog ikke ramme plet hver gang og man skal også huske der er stor spildprocent ved at hente talenter. Apropos fusere ser jeg også at Abanda heller ikke spillet siden han kom tilbage fra en halvt mislykket lejeophold i den Schweiziske 2. division. Havde der været lidt flere krummer i drengen var han nok blevet hevet noget mere op som reserve når Theo har været ude. Men der går nok 10 af den type spillere for hver Djalot man henter. Og så har de unge spillere været hæmmet af at ungdomsrækkerne har ligget stille så længe og de kun har trænet en smule.

En udlejning til nogle unge folk og potentielt Maldini vil dog gavne alle. Pobega og Brescianini har haft fornuftige ophold indtil videre mens Plizzari startede godt men er sat af igen.

Til gengæld går det også den forkerte vej for Caldara og Laxalt der begge er røget af holdet i deres klubber og nok ikke bliver købt til sommer af den grund. Så der står vi med en stor udfordring. Så forhåbentligt kan Parma overleve så Conti kan skifte til dem. Caldara og Laxalt vil i den grad hæmme indkøb hvis vi ikke får afsat dem.
    Jeg har kun set Douglas Costa rygtet fra Tuttosport. En lejeaftale kan der argumenteres for, mens et køb vil være helt på månen.

Håber vi ser Thauvin på pladsen til sommer med en Castillejo der bliver solgt. Det vil i hvert fald være en opgradering der vil koste os en sum vi formentlig har råd til. Fremfor en alt for risikofyldt transfer.

Meïté, Tomori og Mandzukic er forholdsvis lavrisiko transfers, da vi har muligheden for at se dem an. Det virkelig positivt! Tomori har jeg stor fidus til! Håber vi kan lære ham at blive stærk i den taktiske-del, for så har vi virkelig en spændende spiller, med den fart og aggresivitet!

Capanni bidrog til at vi sikrede oprykningen til Primavera A, hvilket var VIRKELIG essentielt for klubben. Hvis han så skal kunne bidrage til seniorholdet også, så skal han udvikle sig markant. Så godt med et lejemål omend jeg hellere havde set det til en italiensk klub, for at han udviklede sig indenfor den samme spilkultur. Men man kan også brokke sig over for meget.

Oddi som vi har på venstreback har spillet nogle pæne kampe og har lidt samme spillestil som Theo. Robust, hurtig og drive op ad banen. Men der er langt niveaumæssigt, og ærligt, så har jeg svært ved at se hvem af de nuværende Primaveraspillere, der kan gøre sig i truppen, udover Roback. Han kan noget.

Michelis ser fin ud, men er slet ikke dominerende nok.
    Jungdal skal oppe hele sit niveau, men er en dygtig målmand.
    Stanga er for langsom.
    Tahar er for usikker.
    Brambilla er ikke god nok.
    Tonin er en fed spiller, men uden spidskompetence.
    Olzer har et dygtigt venstreben, men mangler den spidskompetence der gør at han kan udnytte sin gode fod. Har hverken fart, eller overlegen spilforståelse.
    Men håber vi ser en udvikling her, så vi fortsat får flere spillere fra akademiet i seniortruppen.

Oprydningsarbejdet fortsætter for Paolo og Massara, med både Laxalt, Caldara etc.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser