Side 44 af 46 FørsteFørste ... 344243444546 SidsteSidste
Viser resultater 431 til 440 af 453

Emner: Transfers 2020

Standard

Hvis Donna er tilbudt 7,5 om året, så synes jeg det ser ud til, han bliver tredje bedst betalte målmand i verden. Så mon ikke han er godt tilfreds, når alt kommer til alt, men de ved selvfølgelig også, at de ligeså godt kan sige nej og forhandle videre indtil tiden er ved at rinde ud.
    Medlem nr. 2

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Simpenhelt utroligt og frustrerende.

Donnarumma ævler og ævler om hvordan han elsker klubben, men alligevel ryger der 10 mio EUR på bordet når der skal snakkes kontrakt. Og 1 år forlængelse eller 2. Hvad regner han med? Han er by far den dyreste i truppen allerede nu. Zlatan skal holdes udenfor den sammenligning - det må Hakan og Donnarumma forstå. Kortidskontrakt, et specielt brand osv. Hælder snart til, at vi forlænger til 10 og så sælger ASAP. Ellers står vi i samme situation om et år.

Jovist er Donnarumma en 10 point værd hver sæson, men mon ikke en Cragno eller Musso også vil gøre det godt. Ja, selv Tatarusanu har gjort det godt pånær en enkelt svipser mod Roma. Hakan kan jeg godt forstå på en måde forstå, da det her nok være hans sidste og bedste kontrakt han får, medmindre han bliver solgt senere. 5 mio. EUR burde være muligt.

Klubben må dog strække sig maks, da vi snakker en stamme af spillere som har spillet her i noget tid og dermed centrale i vores opbygning. Er vores ambition at være sustainable ligesom Atalanta, så kan vi glemme alt om stjerner i klubben og se frem til Saelemakers transfere.

Kunne man ikke skære i truppen og sige farvel til Conti, Laxalt og Krunic og smide de lønkroner oveni? Altså ikke have direkte erstatninger for disse udover primavera spillere og dermed have en trup på 22 fremfor 25?
    Jeg er fuldstændig på ligefod med dig i forhold til Donnarumma. Det er nu anden gang i streg, han laver det her nummer, med at trække den til sidste øjeblik. Han klapper på logoet, udtaler sig hvor godt det hele er, men er jo tæt på at blive et problem for holdet.
    Manden er 21 år, og har stadig sin fremtid foran sig til at prøve hvad han vil. Og det er ikke små lønninger der bliver tilbudt. Jeg kan forstå det, hvis vi nægter at få skrive en frikøbsklausul i kontrakten, hvor han måske frygter vi ender i tilbagefald, og dermed sportsligt skal spilde nogle år, men det er også eneste argument jeg køber. Er så træt af det cirkus her hver gang. Få forlænget, indsæt en fair frikøbsklausul, og send ham afsted, så vi kan få hentet en ny. Ikke nok med at han fik dyreste kontrakt i klubben, hvilket måske er fair nok, vi fik fandmer også hentet hans bror ind sidst. Er det nu hans mor eller far der skal have en kontrakt den her gang?

Hakan forstår jeg sgu bedre. Han er i sin prime netop nu, spiller markant bedre end har gjort tidligere i karrieren, og skal have maksimalt udbytte økonomisk. Han står foran sin måske sidste chance for at score kassen, og skal derudover overveje om det er nu han skal prøve eksempelvis La Liga eller Premier League.

Derudover vil han uden at lyve kunne sige til ledelsen "Jeg er vigtigste mand på holdkortet, jeg vil have minimum omkring samme løn som Donnarumma", og hvem ville kunne benægte det var sandt? Jeg ville virkelig strække mig langt i forhold til Hakan.
    Eneste positive er vi har vundet de fleste kampe ligegyldigt hvem vi har spillet med. :-)

Det er dog positivt at man kan se ledelsen ikke ligger på den lade side. Calabria har så godt som forlænget, hvis jeg har forstået det rigtigt, vi er i gang med Romagnioli idag kan jeg se rygter om. Så skal vi bare lige have Kessie med også, så er det kun Donna og Hakan vi har problemer med.

Standard

Det er vigtig med en god målmand, men der er dog rigtig mange gode målmænd især i italiensk fodbold, som vi kunne få for en brøkdel. Ja, så har vi sikkert ikke en af verdens bedste i kassen længere, men lidt mindre kan også gøre det i vores nuværende situation og vil tilmed betyde vi kan øge værdien andre steder på holdet for de gigant summer Donnarumma brødrende koster
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

At være fodboldspiller er et job, så selvfølgelig vil du have så god løn som muligt. For de dygtige af slagsen er situationen dog anderledes end for os andre lønmodtagere i og med at det er fodboldspilleren som bestemmer hvor meget de er værd i forhold til et almindeligt lønmodtagerjob, hvor det er arbejdsgiveren der bestemmer hvor meget du er værd. I fodboldverdenen er enhver sin egen lykkes smed.

Standard

Enig med flere af jer. Det var præcis som vi så det ved sidste kontraktforlængelse.

Vi skal for alt i verden undgå en 2-årig kontrakt, for så er det bare samme show om to år, og han bliver ikke solgt i mellemtiden.

Klubben skal selvfølgelig strække sig langt, fordi der potentielt kan være gode penge at hente i et salg. Men man må også nå til et punkt, hvor det er alt eller intet. Altså en lang kontrakt til en fin løn eller farvel og tak.

Den Milan-legende han efter eget udsagn gerne vil være, det får han fint sat en stopper for ved kontraktforhandlingerne. Og det er fair nok, men så drop de udtalelser

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af jonasgr Se meddelelser
    At være fodboldspiller er et job, så selvfølgelig vil du have så god løn som muligt. For de dygtige af slagsen er situationen dog anderledes end for os andre lønmodtagere i og med at det er fodboldspilleren som bestemmer hvor meget de er værd i forhold til et almindeligt lønmodtagerjob, hvor det er arbejdsgiveren der bestemmer hvor meget du er værd. I fodboldverdenen er enhver sin egen lykkes smed.
    Jeg er med på præmissen omkring egen lykkedes smed, men når man er 21 år, bedst betalt af sin arbejdsgiver, blandt de bedst betalte på sin position i verden, så synes jeg godt man kunne have mere klasse end det der bliver udvist ved ham.

Han er i en klub der har givet ham alt på nær sportslig succes, hvilket man så giver ham i år og står med et spændende ungt projekt og så skal man igennem denne farce igen.

Hvis jeg vidste at min arbejdsplads ville tabe kæmpe summer på jeg ikke skrev under, kombineret med alt det andet ville jeg godt nok have svært ved dette. Derudover vil jeg da håbe legende status, fanfavorit osv. stadig tæller bare en smule, selvom jeg er godt er med på det er en anden tid.

Standard

Det er også svært at sige præcis hvad det er der adskiller dem, da vi kun får information fra medierne som igen får det fra ofte anonyme kilder. Det kan også godt være at han gerne vil vide i hvilken retning Milan ønsker at gå, en slags garanti. Han har været efterhånden spillet mange kampe for Milan, på trods af sin unge alder, og har nået et niveau hvor han er blandt de bedste målmand, men har endnu ikke deltaget i CL.

Der kan være mange parametre, andet end lønnen der spiller ind. Derudover er der selvfølgelig også en agent som gerne vil score nogle penge. Problemet med agenter, hvilket jeg synes det er begyndt at blive, er så en helt anden diskussion. Og lønninger og transfersummer og hvordan det er løbet løbsk er en helt tredje.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Hvis jeg vidste at min arbejdsplads ville tabe kæmpe summer på jeg ikke skrev under, kombineret med alt det andet ville jeg godt nok have svært ved dette.
    Det håber jeg - på dine vegne - godt nok ikke, du mener...

I Donnarummas tilfælde er sagen selvfølgelig en anden. Fodboldspillere tjener kæmpe summer, som i sidste ende kun er muligt, fordi vi fans er med. Så helt fair at have en holdning til, hvad de burde gøre.

Personligt er jeg af den holdning, at hvis klubben ikke vil betale det, han er værd (som han kan få andetsteds), så er det hans valg, om det opvejer pengeforskellen at blive i Milan eller ej på grund af tilhørsforhold etc. Vi kan jo bare matche, hvis det betyder så meget for os. Jeg ville hade at miste Donnarumma. Det ville virkelig være sørgeligt at miste en potentiel klublegende fra eget akademi på den måde... Men omvendt skal vi heller ikke sælge hele projektet bare for ham.

Tough business...

Standard

Selvfølgelig er det nemt at være bagklog nu, men hvor ville man ønske at ledelsen havde ordnet Donnarummas kontrakt for et halvt år siden. Hvis ikke han ville skrive under kunne man hente en anden keeper og lade ham rådne på bænken. Meget kan man sige om dem, men kan godt lide typer som De Laurentiis eller Daniel Levy, der er helt vanvittigt stædige. Det koster også nogle gange, men i det mindste ved man hvad man får.

Situationen med Hakan er lidt mere kompliceret og jeg forstår godt hvorfor agenten i lang tid sikkert har krævet en høj løn, mens ledelsen ikke har været overbevist om han kunne blive ved med at levere. Efter nogle dårlige kampe uden ham og et godt indhop mod Crotone er jeg i hvert fald overbevist om hans værd for holdet. Hvis det er 5 mil euro om året han som minimum forlanger synes jeg vi skal punge ud. (Så meget for at sige man kan lide de stædige typer...)

Standard

Jeg tror nu også man skal være varsom med at tro at spillerne tænker på andet end dem selv. Og når Milan står hvor vi gør så er der sportsligt lange udsigter for Donna, Hakan, Kessie og Roma der vel forståeligt nok gerne vil så højt op som muligt og være på et hold med en reel chance for at vinde CL. Dertil kommer så klubbens udfordring med at blive bæredygtigt, som er et langsigtet træk og det vil komme til at koste afgange og spillersalg på den korte bane. Vi har haft de 3 dårligste regnskaber i klubbens historie de sidste 3 år og det kan jo ikke blive ved og sålænge vi ikke har et nyt stadion, bedre sponsorater og CL mange år i træk så vil vi bare være et springbræt for de fleste spillere.

Når det er sagt så er jeg enig med ovenstående at vi naturligvis aldrig skal komme i en situation hvor vi skal lade gode salgsobjekter være så tæt på udløb. De skulle som minimum være solgt i sommers og der håber jeg også man er lidt klogere med Kessie og Roma. Jeg ofrer Romagnoli anyday hvis vi skal kunne holde på Kessie, Hakan og Donna.

Men ja, ledelsen har fejlet ved at spille alle kort på spillernes hænder, men jeg vil dog have den største respekt for dem hvis de økonomisk holder fast for det er ikke holdbart på den lange bane at det er UEFA der skal styre vores trup fordi vi ikke selv har styr på økonomien.

Og selvom vi ikke får en transfersum for Donna og Hakan, så skal det også med i beregningen at besparelsen på dem jo ville frigive midler andre steder. Donna får mere i løn end Kessie, Bennacer, Theo, Leao og Calabria tilsammen.
    Sidst redigeret af Costacurta : 3 Uger siden kl. 09:54

Regler for meddelelser