Side 1 af 5 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 41

Emner: Serie A: Milan-Lecce

Standard Serie A: Milan-Lecce

Selvom jeg må siges at være alt andet en positiv over fyringen af Giampaolo til fordel for Pioli, så er det da alligevel lidt spændende at se hvordan holdet præsenterer sig imod Lecce.

Det kan egentlig ikke være en meget bedre modstander at starte med for Pioli, men lad os se hvad holdet kan præsterer og ikke mindst om han har fået drejet moralen lidt hos nogle af spillerne der har været helt væk i år som bl.a. Hakan og Piatek

Der ventes igen en 4-3-3 og rygter går på Rebic får chancen, hvilket jo egentlig er fint. Men også at Biglia igen får chancen.

Jeg tror det bliver en 4-0 sejr - spørg mig ikke hvorfor. Og med det samme vil medierne skrive vi er top 4 kandidat
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Selvom jeg må siges at være alt andet en positiv over fyringen af Giampaolo til fordel for Pioli, så er det da alligevel lidt spændende at se hvordan holdet præsenterer sig imod Lecce.

Det kan egentlig ikke være en meget bedre modstander at starte med for Pioli, men lad os se hvad holdet kan præsterer og ikke mindst om han har fået drejet moralen lidt hos nogle af spillerne der har været helt væk i år som bl.a. Hakan og Piatek

Der ventes igen en 4-3-3 og rygter går på Rebic får chancen, hvilket jo egentlig er fint. Men også at Biglia igen får chancen.

Jeg tror det bliver en 4-0 sejr - spørg mig ikke hvorfor. Og med det samme vil medierne skrive vi er top 4 kandidat
    Tror også vi vinder stort. Det er klassisk Milan i de senere år, at reaktionen bliver positiv. Pioli kan godt ende med at være et godt valg og så kan ledelsen jo hylde sig selv hvis det ender med en stor succes. Jeg tror dog på en positiv reaktion på den korte bane, mens jeg tvivler på den lange bane. Jeg tror også Pioli vil komme i problemer.

3-0 søndag.

Standard

En sejr er et krav. For efter Lecce har vi 5 kampe inklusiv Roma, Lazio, Juve og Napoli. Så der er bøllebank i vente hvis ikke Pioli får lavet noget godt. Det er hård kost at starte med et ønske om 4. pladsen fra Boban og Gazidis samtidig med ovenstående program hvor man allerede kan have udspillet sin chance når de kampe er spillet.

Standard

Juventus, Inter og Napoli er klasser over os, og dem kommer vi ikke i nærheden af. Atalanta ligner en bedre udgave af dem selv fra sidste sæson, så det vil kræve en monumental nedsmeltning, hvis vi skulle slutte over dem (og selvfølgelig at vi kunne spille fodbold). 4. Pladsen er dybt urealistisk, så jeg har godt nok svært ved at se, hvad vi kæmper for denne sæson og derfor hvilen grund der er til at se vores kampe, når de samtidig ikke er underholdende.

Er der tilladt at drømme om at købe hele Atalantas hold. Betale dem det dobbelte i løn og stadig have halveret sin nuværende lønpose?

Standard

Bare rolig; sidste melding går på vi starter med Biglia, Hakan og Suso så det skal nok blive et festfyrværkeri af hurtigt, dynamisk spil...... Eller noget 😂

Folk der stadigvæk tror vi kan spille med om 4.pladsen må enten være blinde eller leve i en drømmeverden.

Standard

Det er mig en gåde, at Milan hver sæson - Uanset træner, slår rekorder for hvor lang tid det tager at implementere nye indkøb. Inter og andre klubber smider dem i spil meget hurtigere. Det kan være mangel på kvalitet, men så skal man simpelthen heller ikke kaste de beløb efter spillerne.

Hvorfor har man hentet Bennacer seriøst? Han spiller jo ikke? Hvad med Rebic - Er han virkelig dårligere end Hakan, for i så fald er det jo en katastrofe at man overhovedet tager ham ind.

Vi vinder idag, men det giver ingen mening at det fortsat skal være de samme gennemsnitlige spillere der spiller. Jeg ser efterhånden rødt når Hakan og Biglia spiller. Det er så middelmådigt at det halve kunne være nok. Biglia har overgået Montolivo - dog uden at få nær så meget kritik fra tilskuere mv..

Standard

Ja, det kan virke mærkeligt med Rebic som er en stor økonomisk udskrivning for os. For Hakan har godt nok været dårlig. Bennacer er en anden sag. Han var banens dårligste mod Fiorentina og var også rigtig dårlig i mange seancer mod Torino. Han er ung og er tydeligvis ikke klar til at starte. Han skal dele spilletiden med Biglia denne sæson, som er bedre end ham defensivt men knap så god offensivt. Og så kender Biglia Piolis system og har ikke spillet landskamp.

Ville man købe en spiller der kunne gå direkte ind fra dag 1 og løfte holdet var det ikke Bennacer man skulle have købt.

Suso på sin vante plads på kanten giver også sig selv, da han har været farligste offensive spiller de sidste 3 år på den plads. Men Hakan har spillet sig af holdet og forhåbentligt spiller Rebic derude.

Jeg er nu mere interesseret i at se hvordan træneren vil håndtere Piatek/Leao da han anser dem begge som centrale angribere. Idag ser det ud til Leao er vinderen.

Det undrer mig dog ikke, der er så mange fejlkøb når man tænker på den sportslige ledelse og hvem der sidder der. Krunic som det klareste eksempel på en hjerneblødning i Laxalt/Castillejo kaliberen.
    Sidst redigeret af Costacurta : 20-10-2019 kl. 16:31

Standard

Hvis Biglia nu skal starte inde, gad jeg godt at se Bennacer i stedet for Kessie. Er det en meget mærkelig idé? Kan forestille mig at han vil have nogle flere farlige afleveringer end kessie
    FORZA MILAN!!! FORZA RAGAZZI!!!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja, det kan virke mærkeligt med Rebic som er en stor økonomisk udskrivning for os.
    Er Rebic ikke blot lejet ?

Standard

Skulle have været foran med 2-0 efter 2 min. Med lidt held

Regler for meddelelser