Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
En skam vi ikke fik den den medvind vi har brug for efter sådan en træner skifte. Stilling er der ingen grund til at kigge efter uanset, vi må tage en kamp af gangen og frem for alt begynde at vinde og kan vi først vinde 3-4 på streg, så vil det pludselig ske ændringer da Serie A jo stadig er meget jævnbyrdig og holdene stort set kan tabe point til alle ud over Juve.

Generelt syntes jeg Calabria og Conti er virkelig ringe. Calabria har sikkert sine OK kampe, men overordnet alt for store fejl der koster. Conti tror jeg endnu ikke har spillet en god kamp for Milan. Men dejligt at se Hakan meget tættere på modstanderens mål, hvor der en hans styrke er. Men nu er det dog Lecce vi møder som godt nok ikke ydede meget modstand, så lad os se hvordan vi står imod bedre holds om kommer i de kommende uger. Men hvor har vi dog brug for en succesoplevelse så vi kan få løftet holdet og ikke mindst panikken i slutningen af kampene kan forsvinde
Helt enig.

Calabria og Conti var i udgangspunktet et fantastisk makkerpar, hvis man tog Contis form fra Atalanta og Calabrias form i store dele af sidste sæson.

Men der er bare ikke forbedringer hos nogle af dem endnu. Og det er farligt i mine øjne. Stagnere de på det her niveau, ja så har vi et stort problem på backen. Jeg håber stadig at vi ser en Calabria der tager skeen i den anden hånd under Pioli og en synergi effekt i at få Caldara tilbage. Ikke fordi jeg tror Caldara fikser alt for os, men man kan håbe at forståelsen mellem Calabria og Caldara er bedre end den er med Musacchio.

Og hvor længe får Musacchio lov at spille? Vi har vel ikke stået solidt nu i forsvaret siden sæsonstart, det kunne være en idé at prøve noget andet. Måske Gabbia vil gøre en fin figur? Eller Duarte?

Sent from my iPhone using Tapatalk