Side 2 af 5 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 41

Emner: Serie A: Milan-Lecce

Standard

Ved godt det er tidligt, men det er da noget helt andet det her! Dejligt at se.

Standard

Offensivt ser det meget bedre ud, men vi mangler en i boksen

Standard

Theo har på 45 min, fra én position skabt mere end Rodriguez og Calabria har på 2 sæsoner til sammen. Dejligt at se

Standard

Der er nogle tydelige taktiske ændringer, som jeg egentlig godt kan lide.

Kessie er på modsatte side og virker ikke, som om han har en ligeså offensiv rolle som tidligere, hvilket jeg er stor fortaler for, da han teknisk er ringe men fysisk er et bæst. Paqueta burde også have nemmere ved at skabe noget fra den side, han har dog ikke været specielt god.

Ærgeligt Leao ikke får scoret i starten, hvor han viser hvad han kan bringe til det her hold.

Offensiv synes jeg overall det er det bedst vi har set, på trods af vi de sidste 10 min holder lidt igen. Conti synes jeg ligner en der ikke aner, hvor han skal placerer sig defensivt.

Theo klart bedste spiller so far.

Standard

Leao misser nogle til at starte med men omvendt så havde Piatek ikke fået de chancer med den langsomhed han harZ

Men som ventet en behagelig modstander der nærmest ligger sig ned men vi mangler stadig at lukke kampen.

Milan har sikker haft langt flere afslutninger idag en tidligere set. Tilskrive det ril Pioli er selvfølgelig let, men helt ærlig så er det først når vi møder bedre mostandere vi ser hvad han kan få holdet til at præsterer

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Leao misser nogle til at starte med men omvendt så havde Piatek ikke fået de chancer med den langsomhed han harZ

Men som ventet en behagelig modstander der nærmest ligger sig ned men vi mangler stadig at lukke kampen.

Milan har sikker haft langt flere afslutninger idag en tidligere set. Tilskrive det ril Pioli er selvfølgelig let, men helt ærlig så er det først når vi møder bedre mostandere vi ser hvad han kan få holdet til at præsterer
    Men der er bestemt noget befriende over at se vi nu har bolderobringer til forskel fra Giampaolo kampene.

Lad os håbe vi får puttet et par stykker ind i anden halvleg og gerne får Gabbia, Bennacer og andre unge spillere i kamp!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Havde leao bare kunne ramme målet den klovn ville vi have råd til Contis fejl.

Standard

Præcis. Leao’s skud er forfærdelige. Conti din kæmpe klovn. Pest eller kolera med Conti og Calabria på den back.

Standard

Ud Paqueta ind med Piatek. Leao kunne ikke ramme målet om han stod i det. Torsk.

Regler for meddelelser