Side 4 af 5 FørsteFørste ... 2345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 41

Emner: Serie A: Milan-Lecce

Standard

Vi er elendige og sørgelige. De næste fem kampe bliver en fest (Lazio, Roma, Napoli og Juventus). Ha ha ha ha.

Standard

Fin første halvleg med flere højintense løb og Calhanoglu spiller sin bedste kamp i trøjen. Anden halvleg går alt galt igen. Milan har så meget usikkerhed indbygget i sig efterhånden. Jeg tør ikke tænke på hvor galt det kan gå det her. Det må blive én af de grimmeste sæsoner i årtier.

Ser dog frem til at se de retoriske evner fra Boban og Maldini. Av av.

Standard

Skal man grine eller græde af det her...

Vi burde have scoret 3-4 mål mere, hvilket i sig selv er positivt da vi i det mindste skaber noget. Tilgengæld viser den også at der mangler noget kvalitet. For selvom jeg er stor fortaler for Leao, og jeg synes stadig efter idag at han har voldsomt potentielle, så er det for tidligt at have ham som førsteangriber.
    Piatek scorer, hvilket er vigtigt for hvis han kan komme igang, så har vi en chance.

Men forfanden.. Hvordan kan vi gå så meget i panik mod Lecce, hvordan kan Biglia banens mest rutinerede pisse bolden væk på det tidspunkt. Og så stod det jo skrevet i stjernerne at Lecce spilleren, lige laver det bedste spark han kommer til at lave i sin karriere.

Rebic leverer et fuldkommen elendigt indhop, teknisk elendigt. Conti spiller som en høne uden hoved. Suso får man simpelthen heller ikke meget ud af på 90 min, i forhold til hvad han tidligere har leveret, og hvor meget vi er på bolden. Lidt det samme med Paqueta.

Theo og Hakan uden sammenligning de to bedste idag. Kessie synes jeg faktisk også var god i sin nye rolle.

Jeg håber Pioli fortsætter med den her offensiv, for jeg synes virkelig der var gode momenter, at det så ikke hjælper meget lige nu, er så hvad det er...

Standard

Rebic.... what the fuck? Han er jo helt væk? Sikke nogle klodser Maldini og Boban har købt i ham og Leao.

Vi spiller fantastisk offensivt de første 30 min. men så snart vi kommer under press så svigter vi nede bagi. Conti og Theo er risky business som forsvarsspillere mens Romagnioli aldrig har kunnet styre et forsvar.

Shit, 2-2 med Lecce. Vi er sgu blevet en kæmpe joke i Italien. Nøj, Boban, Maldini og Gazidis må svede.

Standard

Nu ved jeg godt vi gerne vil gøre os selv dårlige, og de andre hold rigtig gode. Men nu hvor vi nævner vores "skræmmede" næste 4 kampe, så skal det da lige nævnes Roma og Lazio er henholdsvis 2 og 3 point foran os, så det er jo ikke fordi de er vanvittige.

Napoli og Juve kan vi ikke sammenligne os med lige nu, men de andre skal man nu ikke gøre bedre end de er.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Nu ved jeg godt vi gerne vil gøre os selv dårlige, og de andre hold rigtig gode. Men nu hvor vi nævner vores "skræmmede" næste 4 kampe, så skal det da lige nævnes Roma og Lazio er henholdsvis 2 og 3 point foran os, så det er jo ikke fordi de er vanvittige.

Napoli og Juve kan vi ikke sammenligne os med lige nu, men de andre skal man nu ikke gøre bedre end de er.
    Immobile kommer til at få en fest med den si af et forsvar vi har. Vi kan ikke engang slå en oprykker på hjemmebane. Mod Roma ude, kan vi kun tabe. Det her hold er mentalt helt væk.

Standard

De andre hold er ikke super gode. Det så vi med Torino, Lecce, Verona, Fiorentina og Udinese. Milan er bare sindssygt dårlige. Men enig vi skal da nok få 3-4 point i de næste 5 Kampe.

Kan vi i øvrigt ikke sende Conti på pension og hente Abate. Egentlig også gerne sende Calabria væk.

Standard

Vi var virkelig spændende at følge til tider i dag offensivt. Dejlig energi.

Balancen skal vi så have på plads. Her kan Biglias manglende fart så være et truende punkt, da han ikke dækker så stort et område.

Men der er en plan fra Pioli, som åbenlyst bliver kommunikeret til holdet. Dejligt.

I mine øjne er den store synder ikke Leao, men Suso i dag. Han leverer intet. Utroligt at der ikke er mere energi i ham. Vi har bestemt brug for at presse modstanderen i begge sider i hver kamp! Theo åbner vores venstre side, og pludselig kan vi skabe noget derfra. Det er fantastisk.

Men ligeså positivt det var med energien offensivt ligeså rystende er det, at vi ikke kan stå imod en nedrykningskandidat på hjemmebane. Det simpelthen skræmmende. Og Conti spiller ikke nogen god kamp. Hverken offensivt eller defensivt. Puh den højreback har voldt os problemer i år. Ellers en plads hvor vi på papiret har været bedst besat.

Jeg har lidt min tvivl, men kan ikke lade vær med at se på nogle situationer med både Calabria og Musacchio og i dag med Conti og Musacchio, hvor det virker som om der ikke er afstemt dernede. Spørgsmålet med Musacchio i forsvaret, er om han ikke bringer mere usikkerhed til de andre? Det virker i hvert fald ikke som om at der er ro omkring ham. Men det kan også være, at det er mig der overfortolker noget her? Håber vi får Caldara tilbage i topform og med niveau til en startplads i Milan i mange år frem!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Ekstra øv når vi endelig spiller en god kamp og brænder den ene kæmpe chance efter den anden. Det var til tider hovedløst, men masser af positive offensive takter.
    Conti spiller endnu en dårlig kamp, mens Hakan leverer sin bedste i en milantrøje.
    Dejligt endelig at have en spiller som Leao der kan udfordre og har lidt fart, mens Rebic spiller som en kantspiller der er bedre uden bold end med bold.

Det er for tidligt at kigge på point, så selvom man er vred over det uafgjorte i dag er jeg for første gang i lang tid en smule optimistisk. Lazio og Roma sejler virkelig også.

Og hvor er det dog pres at Suso, Biglia og Theo ikke bare pløkker den ud af kommunen til sidst. Vi mangler virkelig nogle ledere på det her hold.

Standard

En skam vi ikke fik den den medvind vi har brug for efter sådan en træner skifte. Stilling er der ingen grund til at kigge efter uanset, vi må tage en kamp af gangen og frem for alt begynde at vinde og kan vi først vinde 3-4 på streg, så vil det pludselig ske ændringer da Serie A jo stadig er meget jævnbyrdig og holdene stort set kan tabe point til alle ud over Juve.

Generelt syntes jeg Calabria og Conti er virkelig ringe. Calabria har sikkert sine OK kampe, men overordnet alt for store fejl der koster. Conti tror jeg endnu ikke har spillet en god kamp for Milan. Men dejligt at se Hakan meget tættere på modstanderens mål, hvor der en hans styrke er. Men nu er det dog Lecce vi møder som godt nok ikke ydede meget modstand, så lad os se hvordan vi står imod bedre holds om kommer i de kommende uger. Men hvor har vi dog brug for en succesoplevelse så vi kan få løftet holdet og ikke mindst panikken i slutningen af kampene kan forsvinde
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser