Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 23

Emner: Serie A: Roma-Milan

Standard

Der er ikke noget at gøre. De personlige fejl vi ser kan intet gøre op for. Det må blive den værste sæson i årtier.

Standard

Når man ser bennacer og Biglia konsekvent miste bolden på farlige steder så kan man godt ærgre sig over vi ikke betalte to mio euro mere for Veretout som bare en tand bedre

Standard

Som forventet. Mod overmagten. Ikke så meget at sige. Vi mangler stadig ledere der kan gå forrest. Ikke en eneste på banen idag heller.

Og hvor er det ærgerligt at vi lige skulle satse på Caldara frem for Mancini. Havde vi lige været en sæson senere ude havde det været perfekt.

Jeg ved snart ikke hvad vi skal gøre. Udover Piatek har vi ikke noget bedre på bænken. Bennacer ligner ham vi så i Fiorentina og torino kampen igen idag. Calabria giver mål væk. Rebic er intet værd mens Krunic er Traore version 2.

Standard

Mon Pioli holder til nytår?, de næste 4 kampe er bla imod Lazio, Napoli og Juventus. Ikke utænkeligt vi står tilbage efter de første 6 kampe under Pioli med blot 2 point, regner med vi tager et kryds imod spal

Sendt fra min G8341 med Tapatalk

Standard

Igen en kamp man bare
    Må sige vi ikke har hovederne med. Som sådan er vi jo ikke dårligere end Roma, men de fejl der sker er bare utilgivelige på det her niveau. Dertil masser af situationer vi slet ikke dækker ganske elementær op på dødbolde.
    Der er nok at se til for Pioli, men fjerne hjerne blødninger hos spillerne er ikke let når de er max presset. Om vi så havde udlignet idag skulle vi nok have foræret dem et mål og tabt 3-2

Standard

Ja med så mange fejl kan kan jo ikke forvente noget som helst. Det er helt vildt.

Vi er egentlig på niveau med Roma i det meste af af kampen, men med den forskel at de bliver markant farligere på dødbolde og at Milan fortsætter stimen af personlige fejl. Jeg mindes ikke at have set så mange fejl fra et hold på "det niveau".

Conti spiller den dårligste back jeg kan huske og Biglia fortsætter med at levere på et hidtil uset ringe niveau. Det er så vildt at lige præcis ham kan lave de fejl han laver..

Standard

Så er et af “de fire” overstået med et stabilt nederlag som forventet. Nu mangler vi blot nederlag til Lazio, Juventus og Napoli. Men først skal vi lige have et uafgjort hjemme mod mægtige SPAL. Måske på et straffespark. Efterfølgende kan vi ligge og kæmpe om nedrykning. Så længe vi kæmper om noget? Den her klub går jo konkurs i 2020. Dybt godnat.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af ACM-1899 Se meddelelser
    Så er et af “de fire” overstået med et stabilt nederlag som forventet. Nu mangler vi blot nederlag til Lazio, Juventus og Napoli. Men først skal vi lige have et uafgjort hjemme mod mægtige SPAL. Måske på et straffespark. Efterfølgende kan vi ligge og kæmpe om nedrykning. Så længe vi kæmper om noget? Den her klub går jo konkurs i 2020. Dybt godnat.
    Ja. Det er et crazy program og med den usikkerhed der er at spore, så kan det blive virkelig kritisk. Man får dog chancen for at spille uden pres, men det er næppe nok til at stoppe de tre sidste.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Lækker assist af Calabria. I guder hvor der mangler klasse i det forsvar.
    Jeg forstår ikke den udskiftning, han er garant for hjerneblødninger. Hver gang. Conti er ikke imponerende, men jeg ville vælge ham over Calabria til enhver tid.

Synes egenligt vi klarede os nogenlunde i mod et bedre hold, men svært når vi laver sådan noget.

Standard

Ja, en skidt kamp. Og det melder Pioli også rent ud.

Jeg er stadig tilhænger af at vi forsøger os med noget kontinuitet. Piolis system skaber chancer, noget vi ikke så under Giampaolo.
    Men hvis vi vil lægge et højt pres på modstanderen, så skal vi have styring på holdet og de fysiske egenskaber.

Det er lidt enten eller med Biglia og Bennacer.

Noget andet er den 6’er rolle. At forvente den kan være defensiv ankermand og spilfordeleren, det simpelthen utopi. Jeg håber vi snart ser rollerne fordelt bedre på midten, med en tilføjelse af en spilfordeler ala Rakitic, Modric-typen. Det her holder ikke.

Men nøj, hvor ser det svært ud i de kommende kampe. Vi kan vel næsten kun overraske positivt?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser