Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 23 af 23

Emner: Serie A: Roma-Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Generalen Se meddelelser
    Jeg forstår ikke den udskiftning, han er garant for hjerneblødninger. Hver gang. Conti er ikke imponerende, men jeg ville vælge ham over Calabria til enhver tid.

Synes egenligt vi klarede os nogenlunde i mod et bedre hold, men svært når vi laver sådan noget.
    Jeg ville vælge at smide Borini eller en kegle ind på højre back frem for nogen af dem. Hold op hvor er de begge elendige. Men der er ret beset ingen i det forsvar der har klasse til top 4 - udover Theo hvis han kan fortsætte den her form. Det er vel det eneste sted hvor Paolo og Boban har ramt rigtigt denne sommer. Og det ser fornuftigt ud må man sige. Stadig mange fejl og han laver faktisk en lignende fejl som Calabria igår, der dog ikke kostede mål. Men den forfærdelige defensiv bliver virkelig opvejet af det offensive input.

Standard

Moralen må ihvertfald være på lavpunktet og se ens medspillere igen og igen lave kæmpe fejl som koster. Alle spillere laver fejl, men når folk i defensiven gør det, så koster det altså som regel et mål.
    Tror ikke nogen på holdet helt selv kan se hvordan vi skal klare os de næste kampe. Vi har fortsat en offensiv der er absolut uskarp. Leao er sikkert et frisk pust, men alt andet end en afslutter type der scorer på chancerne og Piatek er helt væk og virker nærmest fortabt.
    Og defensiven er som sagt rystende ringe med masser af hjerneblødninger om det så er ved dødbolde eller vanvids afleveringer nede i egne rækker.

Der skal ske mirakler, men skulle der komme en eller anden uventet sejr, så kan der dog sikkert komme et boost på holdet, som måske kan starte en positiv bølge
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Omkring det, at defensiven sejler, er jeg ikke helt enig i.

Vil mene det mere er organisationen der sejler og altså ikke kun forsvaret. Romagnoli er en dygtig spiller, men har som alle spillere, sine begrænsninger. Hvis ikke man formår at sætte holdet op så man får modstanderen til at spille på ens styrker, så det i mine øjne mere organisationen der sejler.

Vores forsvarsspillere er nærkamps dygtige og udemærket i spillet med bolden. Men de skal ikke ud at løbe, og de skal ikke spille en mod en. Vi ser for ofte det ske. Men Calabria har jo ikke glemt hvordan man spiller, så lad os håbe Pioli får givet ham de korrektioner def skal til, for at han igen finder formen. For det har hverken Conti eller ham haft i år!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser