Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 23

Emner: Serie A: Roma-Milan

Standard Serie A: Roma-Milan

Imorgen kl. 19 gælder det udekampen i Roma. Umiddelbart en kamp mellem 2 hold med problemer, selvom Roma ligger en tand bedre end Milan.
    Overordnet set spillede vi en fint kamp imod Lecce, men ja, modstanderen var ikke af meget kvalitet. Så bliver spændt på hvad Pioli griber den her kamp an. Som sådan har vi ikke meget mere at tabe, så måske det kan lette lidt presset og ikke mindst det er en udekamp.

Det forventes samme opstilling som imod Lecce og kan vi bare score halvdelen af de chancer vi sidst skabte ser det ikke dårligt ud. Roma har dog også langt offensiv mere styrke, så om vi kan finde balancen er spørgsmålet. Hos Roma er Zaniolo jo virkelig i form og scorer næsten hver gang, men Dzeko med sin fysik altid skaber problemer. Roma har dog været ramt af mange skader, men syntes nu stadig de stiller med at godt hold
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Tjaaa. Lecce har lige spillet 1-1 mod Juve, så de ghar vist at de ikke er en pushover.

Som du skriver, så er Roma virkelig ramt af skader. Af hvad jeg lige kan huske, så er det Cristante, Ünder, Diawara, Zappacosta, Mkhitaryan, Pellegrini, Kalinic og vidst nok også Dzeko, og Kluivert har karantæne. Men det betyder selvfølgelig ikke at vi kommer derover og vinder. Lad os håbe at drengenes næse for mål er noget mere skarp denne gang, end den var mod Lecce, og det kan ende med en meget vigtig sejr.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Dzeko er nu med og var det også i torsdags. Vores chance må bestå i at Roma har skader, men det er nu ikke fordi jeg synes deres hold ikke er skræmmende for på papiret er de stadig bedre end os - hvilket måske ikke siger så meget. 1 point er vel hvad vi kan drømme om i aften og vi kommer til at se nogenlunde samme opstilling som mod Lecce meldes det. Jeg ser nu gerne Calabria for Conti og Bennacer for Kessie.

Caldara skulle i øvrigt have fået endnu et tilbagefald. Han skulle have spillet hele kampen i går for Primavera men er blevet skadet igen.

Standard

Jeg har en mærkværdig idé om at vi vinder senere. Roma har dog også mange skader, så det bør vi hvis man skal drømme om en revival.

Standard

Jeg tror selvom Roma har alle de skader så taber vi kampen. Beklager men har bare ikke tiltro til holdet længere

Standard

Ærgerligt da vi egentlig har været ok med. Men forventeligt da Roma mand for mand er en klasse over os.

Utilgiveligt den måde det sker på. Det må ikke ske. Men uden styrmand i forsvaret sker det lidt for ofte at vi lader folk stå frie.

Standard

Hvor er Conti dog elendig!!! Biglia er også helt væk. Sgu da utroligt det bliver ved

Standard

Milan er jo ikke dårligere end Roma. Milan var ikke dårligere end Lecce.

Men Milan har Conti og ikke mindst Biglia. To gode eksempler på hvor lidt der skal til for at alt går galt. Når ens mest rutineret spiller begynder at drible rundt i eget felt.

Milan har rygrad som en regnorm pt. Kommer fint ud - Kommer bagud og så er det børn på en bane.

Standard

Vi er egentlig heldige at være med i kampen for Roma kunne godt have lukket kampen. Nu er det at håbe på et kryds med viola-Lazio så ikke EL allerede begynder at smuldre.

Ville tage Hakan og Kessie ud. Og Piatek og Bennaccer ind.

Standard

Lækker assist af Calabria. I guder hvor der mangler klasse i det forsvar.

Regler for meddelelser