Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Serie A: Milan-Spal

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Kan garanterer det aldrig før er sket, men formåede faktisk kun at se den første halve time igår og faldt derefter i søvn. Det er bare så dårlig fodbold vi spiller og man ved bare hver gang bliver en kamp om bare at få tilspillet sig en chance. Og at vi så scorer på frispark viser jo meget godt vores fortsatte problemer at vi end ikke kan skabe noget overbevisende imod Spal.
    En sejr er det eneste der tæller pt og så må vi håbe på mirakler
    Jeg er helt enig. Men hvad forventer de forskellige trænere, når ingen af dem sætter fart i den forreste række?

Castillejo kan løbe, men er ikke hurtigere end sin direkte modspiller.

Jack-Leao-Rebic
    Eller
    Leao-Piatek-Rebic

ville være interessant i mine øjne. Ikke fordi de vil kunne skabe så meget, men derimod løbe for vores midtbane. Pt og de sidste mange år er det midtbanen der løber/har løbet for vores offensiv. Det sgu en mærkelig konstellation.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

@Costacurta har sendt en PM, hvis du ikke har set det

Men generelt mangler vi stadigvæk en selvtillids boost, for det ringe spil vi viser hænger lige så meget sammen med troen simpelthen ikke er der og man er bange for at lave fejl. Kunne man nu vinde en svær kamp som imod Lazio i weekenden ville sikkert være en start
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg vil stadig gerne se Rebic-Theo på den venstre side fra start engang. Det kan godt være at Rebic ikke har verdens største spiller IQ, men grundet hans spidskompentencer burde han stadigvæk stå foran alle andre alternativer vi har på den position - det har han vist med sit niveau i Frankfurt, og ikke mindst i Kroatien hvor han oftere starter end ej. Han er dog ikke en spiller man skal smide på banen de sidste 5-10 minutter som det hidtil har været tilfældet, han er alt for ivrig af natur her, og man kan se se at han vil være afgørende når han kommer ind for "at redde" holdet i de døendende minutter, hvor han er lidt for direkte og vælger nogle desperate løsninger. Han er dog rigtig driblestærk og helt vildt hurtig, stærk og aggressiv. Der er ikke mange forsvarslinjer der ikke ville bløde hvis de skulle modstå presset af de to spillere på samme flanke. Han må næsten have en dårlig attitude til træning, siden han gang på gang bliver underprioriteret i start 11'eren.

Mht. vores spil, så ser det stadig ligeså sort ud. Nu løber vi ind i 3 utrolig svære kampe, hvor jeg ikke forventer mange point. Derfor glæder jeg mig over de 3 point over SPAL uanset spillet.
    Vores største problem er også at en Piatek har skiftet sine to seksløbere ud med vandpistoler. Hold kæft vi spillede også mange ringe kampe under Gattuso, men hvor Piatek rører bolden en eller to gange og kvitterer med 1-2 mål. Så er det altså nemmere at spille fodbold.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser